AndroidHealthClinic

Anavar only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klopt, ben even gaan teruglezen en gevonden. Je prolactine was wel vrij hoog, ik begin al te panikeren bij 17.3 en jij had 18.8...

Klopt is ook erg hoog. Dat komt omdat ik medicatie neem voor een spijsverterings probleem wat ik heb. Die medicatie verhoogt prolactine. Ik nam ze liever niet mr m'n levenskwaliteit neemt enorm af zonder die pil. Ik probeer het nu tegen te gaan met mucuna pruriens. Bloedtests moeten uitwijzen als dat ook iets afdoet.

Exact wat Galen zegt.

Daarnaast is verantwoord kuren slim maar je bent wel een beetje een hypochonder.

...

Máár vergeet niet: teveel huiswerk is ook niet goed (opzoeken hoe gyno met var kan en dan via SGHB verlaging dat minder van je natuurlijke oestrogeen gekoppeld wordt... REALLY)

Succes and keep on going!

Thanks ik apprecieer je mening en input. Ik besef al te goed dat ik een hypochonder ben. Ik heb denk ik niet de psyche om te kuren.

Ik moet inderdaad dringend minder lezen want het kost me teveel geld, haha. Ik lees zoveel interessante studies en dan wil ik dat proberen ...
Ik geef maandelijks 50-100 eur uit aan supps die niet gericht zijn op spieropbouw maar op gezondheid hier een lijstje wat ik momenteel neem:
- multi vitamine
- vit c
- vit d
- ubiquinol
- borage oil
- NAC
- beet extract
- pomegranate extract
- phospatidylserine
- ashwagandha
- royal Jelly
- Resveratrol
- astaxanthin
- policosanol
- mucuna pruriens
 
Back
Naar boven