XXL Nutrition

Anavar only?

Bezoekers in dit topic

Gokjstrong

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Hallo wat vinden jullie van Anavar only kuurtje?

Of is het gewoon onzin om alleen anavar te gaan gebruiken?

Want volgens mij krijg je best veel kracht toename met Anavar?

Ik hoor het graag.

Om te beginnen; hoe lang train je? Hoe zwaar ben je, bij welke lengte? Zit je voeding goed in elkaar? etc etc

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben geen amateur.
Train al 13 jaar lang.
Heb wedstrijden gespeelt.

Ik zeg niet dat ik van plan bent om te gaan gebruiken als je me vragen terug leest boven. Gaat het alleen om de Anavar kuurtje.

Als je het over wedstrijden 'gespeelt' hebt, vraag ik me af in hoeverre je er toch verstand van hebt.
Maar het staat je natuurlijk vrij om mijn ongelijk te bewijzen, ervaren mensen hebben we er graag bij hier.

Als jij al 13 jaar traint, de gains hebt gemaakt die je daarbij mag verwachten, en ook wedstrijden gedraaid hebt, verwacht ik niet dat je de stats hebt om veel aan een anavar only te hebben. Zo beter?

Ah, anavar op 80 á 100 mg kan nog wel leuk zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Voetbal?

Laat me niet lachen. Ik bench 150bkg 100 kg die ik 25 keer. deadlift tegen 200 kg aan. Met je voetbal stumper

Ik zeg niet dat ik anabolen wil gebruiken. Wou gewoon informatie over een soort anabol en dan denken jullie gelijk aan gebruiken.
Alleen ironwarrior is de enigste die normaal doet. Heb je zelf Anavar gebruikt? Zo jaar? Wat waren de resultaten? Gewicht en kracht toename natuurlijk?

Voetbal?

Laat me niet lachen. Ik bench 150bkg 100 kg die ik 25 keer. deadlift tegen 200 kg aan. Met je voetbal stumper

Ik zeg niet dat ik anabolen wil gebruiken. Wou gewoon informatie over een soort anabol en dan denken jullie gelijk aan gebruiken.
Alleen ironwarrior is de enigste die normaal doet. Heb je zelf Anavar gebruikt? Zo jaar? Wat waren de resultaten? Gewicht en kracht toename natuurlijk?