XXL Nutrition

Anavar only?

Bezoekers in dit topic

Gokjstrong

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Hallo wat vinden jullie van Anavar only kuurtje?

Of is het gewoon onzin om alleen anavar te gaan gebruiken?

Want volgens mij krijg je best veel kracht toename met Anavar?

Ik hoor het graag.

Om te beginnen; hoe lang train je? Hoe zwaar ben je, bij welke lengte? Zit je voeding goed in elkaar? etc etc

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben geen amateur.
Train al 13 jaar lang.
Heb wedstrijden gespeelt.

Ik zeg niet dat ik van plan bent om te gaan gebruiken als je me vragen terug leest boven. Gaat het alleen om de Anavar kuurtje.

Als je het over wedstrijden 'gespeelt' hebt, vraag ik me af in hoeverre je er toch verstand van hebt.
Maar het staat je natuurlijk vrij om mijn ongelijk te bewijzen, ervaren mensen hebben we er graag bij hier.

Als jij al 13 jaar traint, de gains hebt gemaakt die je daarbij mag verwachten, en ook wedstrijden gedraaid hebt, verwacht ik niet dat je de stats hebt om veel aan een anavar only te hebben. Zo beter?

Ah, anavar op 80 á 100 mg kan nog wel leuk zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Voetbal?

Laat me niet lachen. Ik bench 150bkg 100 kg die ik 25 keer. deadlift tegen 200 kg aan. Met je voetbal stumper

Ik zeg niet dat ik anabolen wil gebruiken. Wou gewoon informatie over een soort anabol en dan denken jullie gelijk aan gebruiken.
Alleen ironwarrior is de enigste die normaal doet. Heb je zelf Anavar gebruikt? Zo jaar? Wat waren de resultaten? Gewicht en kracht toename natuurlijk?

Voetbal?

Laat me niet lachen. Ik bench 150bkg 100 kg die ik 25 keer. deadlift tegen 200 kg aan. Met je voetbal stumper

Ik zeg niet dat ik anabolen wil gebruiken. Wou gewoon informatie over een soort anabol en dan denken jullie gelijk aan gebruiken.
Alleen ironwarrior is de enigste die normaal doet. Heb je zelf Anavar gebruikt? Zo jaar? Wat waren de resultaten? Gewicht en kracht toename natuurlijk?

Ja, ik heb zelf anavar gebruikt op 50 mg. Het enige wat je krijgt is krachttoename, en dat is ook niet heel veel.

Als ik het weer ga gebruiken (wat heel onwaarschijnlijk is) ga ik het op 100 mg doen.

Als je toch een kuurtje wil doen: 10 weken testosteron op 500 á 600 mg eventueel met mast of primo.

Gokjstrong
Novice, Man, 26

Ik ben geen amateur.
Train al 13 jaar lang.
Heb wedstrijden gespeelt.

je kunt je naam beter veranderen in Jokstrong ,Blufstrong of Armstrong die nam het ook niet zo nauw met de waarheid:roflol:

en zoals eerder gezegd gewoon test met mast als kuur ipv die sissy shit ;)

Laatst bewerkt:
Voetbal?

omdat je zegt wedstrijden gespeeld. BB wedstrijden speelt men niet vandaar dat ik dacht voetbal?. tegen 200 DL is mooi maar niet zo speciaal als jij wel denkt.

Neen hoor ik denk niet aan gebruiken dan. Ik dacht inkaderen en boven je bed hangen.

Laatst bewerkt:
Die 200 dl is totaal uit verhouding met zn benchpress

Die 200 DL zou je je reet mee kunnen afvegen na 13 jaar .......

Anavar gaat je niet zo heel veel brengen . Of heel hoog doseren . En van alle aas krijg je kracht . Maar ik zou er niet over naar huis schrijven bij een anavar only ......

Schrijven ...... moet men overigens niet doen als je boos word ! Komen te veel spelfouten van .

Die 200 DL zou je je reet mee kunnen afvegen na 13 jaar .......

Anavar gaat je niet zo heel veel brengen . Of heel hoog doseren . En van alle aas krijg je kracht . Maar ik zou er niet over naar huis schrijven bij een anavar only ......

Schrijven ...... moet men overigens niet doen als je boos word ! Komen te veel spelfouten van .
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:. Ironie op hoog niveau :roflol:.

:hahaha:13 jaar trainen met je mond zeker ? is gewoon een troll hoe die reageert alleen al :tanden:

Voetbal?

Ja, met deze mentaliteit zul je vast serieuze reacties krijgen...

Terug
Naar boven