MuscleMeat

Anavar only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheHague

Novice
Lid geworden
29 sep 2014
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
68kg
Vetpercentage
7%
Beste leden,

Omdat ik toch na het uren lezen van het forum en informatie zoeken ik verschillende antwoorden blijf lezen, ben in benieuwd wat jullie ervaring hiermee is.

Ik wil een anavar only kuur gaan doen doordat ik voor mijn sport getest wordt en dus iets zocht met weinig bijwerkingen wat relatief snel uit je systeem is.

Ik denk dan aan 6weken anavar op 60mg per dag met nakuur. De winst die ik wil behalen zijn droge massa aankomen, en mijn kracht/explosiviteit verbeteren zonder enorm groot te worden.

Mijn vraag is: wat kan ik ongeveer verwachten kwa winst in kracht en kg?

Ik ben 1.78, 76 kg, rond de 9% vet.
Mijn PR's zijn(behaald vorig jaar met 80kg)
Bench: 115kg
Squat: 190kg
Deadlift: 190kg
Dit ligt allemaal nu wat lager doordat er tijdens mijn sportseizoen altijd wat kracht, en kg afneemt
 
Anavar only vind ik eerlijk gezegd meer een dameskuur.
Wat je met een anavar only ga halen is naturel als man volgens mij ook mogelijk, just my 2 € cents.
 
Denk dat als je 6 weken lang alles supergoed op orde hebt qua training en voeding en je hebt nog nooit iets gedaan qua AAS je zeker 2-3kg vvm moet kunnen gainen erop.
 
Vanwaar deze verhouding?

Squatten doe ik al jaren heel gedisciplineerd, met dead lifts ben ik pas veel later begonnen eigenlijk. Daarnaast krijg ik bij 180+ erg veel moeite met mijn grip om de bar vast te blijven houden. Ik gebruik verder ook geen straps en/of belt(zowel bij deadlift als bij squat niet)
Wat zou een goede verhouding zijn? Mijn bovenlichaam is van nature niet echt sterk vandaar dat mijn benchpress ook "maar" 115 is waar ik al erg veel moeite voor heb moeten doen.
 
Squatten doe ik al jaren heel gedisciplineerd, met dead lifts ben ik pas veel later begonnen eigenlijk. Daarnaast krijg ik bij 180+ erg veel moeite met mijn grip om de bar vast te blijven houden. Ik gebruik verder ook geen straps en/of belt(zowel bij deadlift als bij squat niet)
Wat zou een goede verhouding zijn? Mijn bovenlichaam is van nature niet echt sterk vandaar dat mijn benchpress ook "maar" 115 is waar ik al erg veel moeite voor heb moeten doen.
Deadlift ligt in het algemeen een stuk hoger dan squat (unequipted), vandaar dat ik benieuwd was.
 
Als je weet wanneer een test plaatsvindt kun je ook testosteron overwegen. Met een enanthaatester test je met enkele weken al niet meer positief daarvoor en met kortere esters nog wat korter.
 
Als je weet wanneer een test plaatsvindt kun je ook testosteron overwegen. Met een enanthaatester test je met enkele weken al niet meer positief daarvoor en met kortere esters nog wat korter.
Dit geldt niet voor elke enanthaat ester lijkt me dan? Mast is meer dan een jaar later terug te vinden bij dopingtest. Weet het spijtig genoeg maar al te goed
 
Dit geldt niet voor elke enanthaat ester lijkt me dan? Mast is meer dan een jaar later terug te vinden bij dopingtest. Weet het spijtig genoeg maar al te goed
Nee, dit geldt alleen voor testosteron natuurlijk.
 
Anavar zijn toch ook tests voor? Die het nog lang na gebruik kunnen detecteren? Maar te duur buiten het allerhoogste niveau?
 
Anavar zijn toch ook tests voor? Die het nog lang na gebruik kunnen detecteren? Maar te duur buiten het allerhoogste niveau?

Geen idee, wel handig om van te voren te weten ja... maar het enige hoe ze testen is d.m.v. plassen, volgens mij ligt de detectietijd dan alweer lager dan op andere manieren. Maar durf ik ook niet 100% zeker te zeggen.
 
Dit geldt niet voor elke enanthaat ester lijkt me dan? Mast is meer dan een jaar later terug te vinden bij dopingtest. Weet het spijtig genoeg maar al te goed

Hoe zijn die tests uitgevoerd? Als ik op detectietijd zoek van Mast E vind ik 3 maanden. Misschien dat plassen, bloed etc nog verschil maakt.
 
Hoe zijn die tests uitgevoerd? Als ik op detectietijd zoek van Mast E vind ik 3 maanden. Misschien dat plassen, bloed etc nog verschil maakt.
plastest
 
Dit geldt niet voor elke enanthaat ester lijkt me dan? Mast is meer dan een jaar later terug te vinden bij dopingtest. Weet het spijtig genoeg maar al te goed
En gedurende dat jaar geen andere producten gebruikt? Primo bijvoorbeeld. En dat één van die producten masteron bevatte. Een jaar lijkt mij veel te lang om dan nog in je urine te vinden.
 
En gedurende dat jaar geen andere producten gebruikt? Primo bijvoorbeeld. En dat één van die producten masteron bevatte. Een jaar lijkt mij veel te lang om dan nog in je urine te vinden.
Nowp. Anders had ik de test ook geweigerd natuurlijk. Dan waren de boetes en straffen lager.
 
Back
Naar boven