MuscleMeat

Anavar (Oxandrolone) only cut kuurtje

Bezoekers in dit topic

Ja vast nog huge gains in de laatste 2 weken. Kom op man.

Die opmerking van Permabulk hierboven slaat gewoon nergens op

Waarom? Het zijn gewoon welke verwachtingen je hebt. Ik weet ook dat anavar geen 6 kilo aanzet, maar het doet wel veel qua kracht.
Niet iedereen gaat voor de zelfde kuur/massa.
 
Pff, te benieuwd na hoe het er nu voor staat, haha!!
Laat ons niet langer in spanning zitten ;p
 
Dit was het dan

Vanaf vandaag zijn we weer 'natty'. Gister mn laatste kuurdag van 40mg gehad. Vanochtend begonnen met Post Cycle support 2x2 tabletten per dag. En neem nu ook 1 Tribulus capsule per dag. Verder nog niks raars gemerkt vandaag. Hopelijk blijft dit zo

Ik ben bij mijn laatste meting tijdens de kuur ge-eindigd op een 85.3kg ochtend gewicht. Zeer tevreden dus aangezien ik van +- 83kom. Mijn bodyfat is 11.9% geeindigd en deze wil ik nog droppen tot 10 en dan maintainen de gehele zomer.

Eigenlijk niks te klagen over deze kuur, ben in bodyfat maarliefst 3.5% achteruit gegaan en ongeveer 2.5kg gewichtsgain in 7 weken. Als je dit omrekent is er dus zo'n 5-6kg aan muscle aangekomen. Ik ben benieuwd hoeveel ik hier van over houdt.

Nog een positieve melding is dat ik in mijn 4e week een bloedafname heb late doen om mijn leverwaardes te testen. Ik ben afgelopen maandag naar de huisarts geweest die mij de uitslag heeft gegeven. De huisarts heeft niks 'raars' gezien aan mijn waardes en zei zelfs dat mijn leverwaardes goed waren?!

Vraag me dan toch af hoe licht/zwaar anavar dan wel niet voor je lever is aangezien deze uitslag. Misschien ondergedoseerd? Maar dat lijkt me niet met deze gains. Ik ben in iedergeval blij dat mn gezondheid na 4 weken anavar er niet onder geleden had.

Ik zal de komende weken updates geven over hoe ik me voel en wat de weegschaal doet, dus hou t log in de gaten :).
 
Laatst bewerkt:
Dit was het dan

Vanaf vandaag zijn we weer 'natty'. Gister mn laatste kuurdag van 40mg gehad. Vanochtend begonnen met Post Cycle support 2x2 tabletten per dag. En neem nu ook 1 Tribulus capsule per dag. Verder nog niks raars gemerkt vandaag. Hopelijk blijft dit zo

Ik ben bij mijn laatste meting tijdens de kuur ge-eindigd op een 85.3kg ochtend gewicht. Zeer tevreden dus aangezien ik van +- 83kom. Mijn bodyfat is 11.9% geeindigd en deze wil ik nog droppen tot 10 en dan maintainen de gehele zomer.

Eigenlijk niks te klagen over deze kuur, ben in bodyfat maarliefst 3.5% achteruit gegaan en ongeveer 2.5kg gewichtsgain in 7 weken. Als je dit omrekent is er dus zo'n 5-6kg aan muscle aangekomen. Ik ben benieuwd hoeveel ik hier van over houdt.

Nog een positieve melding is dat ik in mijn 4e week een bloedafname heb late doen om mijn leverwaardes te testen. Ik ben afgelopen maandag naar de huisarts geweest die mij de uitslag heeft gegeven. De huisarts heeft niks 'raars' gezien aan mijn waardes en zei zelfs dat mijn leverwaardes goed waren?!

Vraag me dan toch af hoe licht/zwaar anavar dan wel niet voor je lever is aangezien deze uitslag. Misschien ondergedoseerd? Maar dat lijkt me niet met deze gains. Ik ben in iedergeval blij dat mn gezondheid na 4 weken anavar er niet onder geleden had.

Ik zal de komende weken updates geven over hoe ik me voel en wat de weegschaal doet, dus hou t log in de gaten :).

Al met al een fijne ervaring en een mooi resultaat.
Ben met name benieuwd of het kracht aspect ook zo blijft!
 
Al met al een fijne ervaring en een mooi resultaat.
Ben met name benieuwd of het kracht aspect ook zo blijft!

Ik ook en hoop dan ook dat je nog hierop terugkomt
 
Hoe gaat het ondertussen? Ben je tevreden met de post cycle support als nakuur?
 
Update

Hallo forumgenoten,

Excuses voor het lang tijd niks posten, heb het heel druk gehad met m'n prive leven zowel social life als op school. Ik heb ook bewust gekozen om pas een maand na de kuur weer wat te posten, zodat er echt gekeken kan worden naar wat ik heb behouden qua kracht en spier.

Hoe dan ook, ik ben nu dus ongeveer anderhalve maand off. Geen last van depressie of wat dan ook gehad. Mijn huid voelt weer beter aan en de lower backpumps met cardio en tijdens bijv deadlifts/squats zijn ook totaal vervaagd. Ik heb het cutten heel slow en steady voortgezet om toch zoveel mogelijk gewonnen massa te behouden.

Dit zijn mijn nieuwe stats.
82.1 kg ochtend gewicht
11.5% bodyfat
armomtrek 41
buikomtrek 84

Zoals je ziet ben ik dus niet veel bodyfat meer gedropt, maar heb ik wel toch wat kilo's behouden. Je zou kunnen zeggen dat ik zeker zo'n 3kg droge spiermassa aan de anavar heb overgehouden, ondanks ook de feestjes die ik ben geweest. Wel heb ik uiteraard goed op mijn voeding gelet, hoog in eiwit etc om zo spierverlies te voorkomen.

Dan gaan we nu kijken naar het krachtaspect
Ik bench op dit moment nog maar 100kg, in de kuur was dit 105.
Mijn deadlift is van 200kg in de kuur naar 190kg gezakt.
Mijn squat is zowat gelijk gebleven, niet echt meer gemaxed.

Al met al ben ik helemaal niet zo veel kracht kwijt geraakt. Ik moet zeggen dat het off gaan niet moeilijk voor me was en ik niet gains zag verdwijnen als sneeuw voor de zon (gelukkig). Ik ben zeer tevreden over het Resveratrol PCT als post cycle supplement, het heeft zijn werk gewoon goed gedaan. Kan verder ook niet oordelen wat er gebeurd was als ik het niet had gepakt natuurlijk.

Ben zeer tevreden over mijn resultaat, tuurlijk altijd kut om de weegschaal wat om laag te zien gaan en wat kracht te verliezen, maar zo lang het niet denderend veel verlies is, moet je het accepteren. Jeweet nou eenmaal dat als je off gaat je niet meer dezelfde bent als tijdens de cycle

Ik wens alle lezers succes met hun bodybuilding lifestyle (kuurlife:D) en mocht ik in de toekomst, waarschijnlijk ongeveer zelfde tijd volgend jaar weer een kuur doen (dit zal denk ik Epistane only worden) dan zal ik hier ook een log over schrijven mocht er interesse zijn.

May the gains be with ya all
 
Ik weet dat het intussen een jaar later is maar hoe is de anavar uiteindelijk bevallen? Ik betwijfel het ook te gaan doen alleen twijfel vanwege evt bijwerkingen..
Met koppijn kan ik wel leven maar ben bang voor leverschade. Heeft iemand van jullie daar last van gehad? Nu drink ik geen alcohol en neem weinig supplement dus mijn lever heeft nog niet veel te verdragen gehad. Maar ben gewoon voorzichtig omdat dit een onmisbaar orgaan is. Alvast bedankt voor t reageren.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat het intussen een jaar later is maar hoe is de anavar uiteindelijk bevallen? Ik betwijfel het ook te gaan doen alleen twijfel vanwege evt bijwerkingen..
Met koppijn kan ik wel leven maar ben bang voor leverschade. Heeft iemand van jullie daar last van gehad? Nu drink ik geen alcohol en neem weinig supplement dus mijn lever heeft nog niet veel te verdragen gehad. Maar ben gewoon voorzichtig omdat dit een onmisbaar orgaan is. Alvast bedankt voor t reageren.
Ligt eraan wat je dosis is en voor hoelang, maar anavar is sowieso de mildste oral voor je lever. Levercirrose gebeurt niet zomaar, dan moet je wel echt flinke dossisen tot je nemen. Alleen levercirrose is permanent, alle stadia ervoor zullen gewoon herstellen (al dan niet over een langere tijd).
 
Ligt eraan wat je dosis is en voor hoelang, maar anavar is sowieso de mildste oral voor je lever. Levercirrose gebeurt niet zomaar, dan moet je wel echt flinke dossisen tot je nemen. Alleen levercirrose is permanent, alle stadia ervoor zullen gewoon herstellen (al dan niet over een langere tijd).
Okey bedankt voor de info! Ik ga denk ik oen wat je in 't andere forum aanraadde. Maakt het ook uit wanneer/hoelaat of in hoeveel gespreide doseringen je het neemt op een dag? Nogmaals bedankt.
 
Okey bedankt voor de info! Ik ga denk ik oen wat je in 't andere forum aanraadde. Maakt het ook uit wanneer/hoelaat of in hoeveel gespreide doseringen je het neemt op een dag? Nogmaals bedankt.
Anavar heeft een halfwaardetijd van 9-10u dus spreiden is zinvol. Ik zou het volgende doen:
07:00 10mg
13:00 10mg
19:00 10mg
Uurtje na inname is het ongeveer opgenomen dus dan zou ik trainen.
Zie bovenstaand als leidraad, als je een keer om 09:00 inname hebt boeit weinig.
 
Anavar heeft een halfwaardetijd van 9-10u dus spreiden is zinvol. Ik zou het volgende doen:
07:00 10mg
13:00 10mg
19:00 10mg
Uurtje na inname is het ongeveer opgenomen dus dan zou ik trainen.
Zie bovenstaand als leidraad, als je een keer om 09:00 inname hebt boeit weinig.
Bedankt voor al je hulp!
 
Back
Naar boven