Fitness Seller

Anavar - Oxandrolone- voor sneller herstel

Bezoekers in dit topic

tapout81

Cool Novice
Lid geworden
1 aug 2013
Berichten
85
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
107kg
Vetpercentage
16%
Beste lezers,

Ivm een traag herstellende blessure (partiele scheur overgang aanhechting naar spier in triceps) ben ik voornemens een (eerste) lichte kuurtje te nemen om het herstel te bevorderen. Eccentrische oefeningen, lichte belasting voor doorbloeding, fysio en dry needling helpen te weinig.

Ik heb veel onderzoek gedaan en mijn keuze is toch hierop gevallen.

Even wat achtergrond info over mezelf.

31 jaar, train sinds mn 18e los/vast. De laatste 2 jaar serieus.(ook goede voeding)

Ben 1.90 m, weeg 115 kg en heb een vp van 24%. Vorig jaar woog ik 125 kg met een vp van ongveer 29%.
Ben van nature een zwaargewicht, vrij groot/stevig gebouwd (Schouder, rug, armen). Het vet zit voornamelijk op mn onderkant borst en buik. Ik ben aan het afvallen!!!!!

Keuze voor Anavar is, omdat ik vrij hoge vp en dus oestrogeen heb en bang ben voor gyno /aromatase Misschien dat de VAR me zal helpen mijn vp ietsjes omlaag te krijgen. Dit is niet mijn primaire doel, maar wel mooi meegenomen natuurlijk:p
Ik ga er zelf maar even vanuit dat de studies en berichten over de helende werking (collageen aanmaak)juist zijn en dat AAS wel iets doen ter herstel.
Ik loop nu al ruim 12 weken met de blessure en ben radeloos, heb bijna alles al geprobeerd.

Het is NIET mn doel om groter te worden, maar om sneller te herstellen van mn blessure, zodat ik daarna op eigen houtje verder kan trainen. Anders zou ik niet naar AAS grijpen, aangezien Ik mn natuurlijke plateau nog niet heb bereikt. Ik kan van mezelf vrij gemakkelijk aankomen.


Ik heb van een ervaren member op dit forum het advies gekregen om voor 4 weken 30 mg VAR te nemen als ik dit dan toch van plan ben.
Wat ook zou kunnen is primo 250 /test 200 voor 6 weken 10 dagen nakuur Clomid. Indien ik dan toch gyno zou krijgen dan de primo verhogen en test verlagen. bijvoorbeeld 350 primo 100 test.
Gezien de resultaten van andere gebruikers heb ik hier wel interesse in, echter ga ik voor het gemak eb dan zou VAR toch beter uitkomen voor mij, de belasting of evt sides zouden vergelijkbaar zijn.

Ik heb veel gelezen over de dosering van VAR gelezen. Veel zeggen dat je pas vanaf 50 mg iets merkt als je al iets merkt.
De ene zegt weer dat gewicht niet uitmaakt met de dosering AAS, maar dat het te maken heeft met de gevoeligheid en hoeveelheid van receptoren wil het goed aanslaan.


Zo een heel verhaal, maar mijn vragen zijn het volgende:

Heeft er iemand een keer VAR gebruikt ter bevordering van herstel van blessure?
Zoja, heeft het geholpen denk je?
Op welke dosis en hoelang?
Nakuur gedaan?
Wat waren je stats?
Wat was de afweging /waarom VAR?
Kan ik ECHTE anavar/oxandrolone kopen via Nederlandse websites die je ziet als je googled op "ANAVAR KOPEN"?
Ik weet niet of ik die sites en merken die ik tegenkom mag noemen.
Ik wil de kans op nep VAR zo klein mogelijk houden. De prijs is even iets minder belangrijk. Ik zoek kwaliteit en echte oxandrolone
Bij mij op de gym zijn er namelijk geen mensen die dit leveren voor zover ik weet.


bedankt alvast voor jullie reacties. Voor een eventuele toelichting op mijn verhaal kun je altijd een pm sturen

grt

PS Deka is geen optie, gezien de nog hoge VP, ook niet op lage dosis. De keuze voor VAR is al gemaakt,
 
Beste lezers,
Zo een heel verhaal, maar mijn vragen zijn het volgende:

Heeft er iemand een keer VAR gebruikt ter bevordering van herstel van blessure? Neen, moet je ook niet doen.. Daar is Deca 100x beter voor
Zoja, heeft het geholpen denk je? Hoogst waarschijnlijk niet
Op welke dosis en hoelang? Afhankelijk van je aantal VVM massa ..
Nakuur gedaan? Var is niet zo licht als mensen veronderstellen
Wat waren je stats?
Wat was de afweging /waarom VAR? Zie 1
Kan ik ECHTE anavar/oxandrolone kopen via Nederlandse websites die je ziet als je googled op "ANAVAR KOPEN"? Kan is groots dat je iets anders krijgt.. UG's faken vaak Var omdat Winstrol grondstof veel beter koop is.
Ik weet niet of ik die sites en merken die ik tegenkom mag noemen. Neen
Ik wil de kans op nep VAR zo klein mogelijk houden. De prijs is even iets minder belangrijk. Ik zoek kwaliteit en echte oxandrolone Als je nooit gebruikt hebt en dit 1x moet gaan kopen is de kans zeker als veel kleiner aangezien je er weinig van kent
Bij mij op de gym zijn er namelijk geen mensen die dit leveren voor zover ik weet. Train je alleen bij je thuis ?


bedankt alvast voor jullie reacties. Voor een eventuele toelichting op mijn verhaal kun je altijd een pm sturen

grt

PS Deka is geen optie, gezien de nog hoge VP, ook niet op lage dosis. De keuze voor VAR is al gemaakt,

Deca is altijd een optie, ookal is je VP hoog. Je gebruikt Var niet om groter te worden zeg je, puur voor je herstel, dus no problemo toch ?
 
Ja, no problemo:)

Heb je zelf weleens aas gebruikt om herstel van blessure te bevorderen?

Heeft het gewerkt?
 
Ja, no problemo:)

Heb je zelf weleens aas gebruikt om herstel van blessure te bevorderen?

Heeft het gewerkt?

Ja, natuurlijk werkt dit. :p
Ik was eerlijk gezegd voor Nandrolone gegaan, dit middel staat er daadwerkelijk om bekend om blessures met letterlijk weken te verkorten.
 
Back
Naar boven