MuscleMeat

anavar Oxandrolone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mountainleade

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 jul 2005
Berichten
2
Waardering
0
Hoi

ik ben van plan een kuur te gaan doen met anavar, dit alleen om droge massa te krijgen.
Ik heb mij suf gezocht op het internet om informatie in te winnen over deze as maar desondanks.
Wie kan mij de voordelen en nadelen een beetje toelichten.
ik ben nou 1.89 cm, 82 kilo, 9.8%
 
Ten eerste, verkeerde sectie! Ten tweede, anavar op zich is niet zo'n massabouwer, wordt over het algemeen gebruikt in de krachtsporten (powerlifting, gewichtheffen) om sterker te worden zonder van gewichtsklasse te veranderen. Redelijk duur spul ook voor wat het maar is
 
En waarom als man beginnen met zo'n minimalistische kuur als je toch al niet de grootste bent ???
 
hey kerel,

eerste vragen die bij mij opkomen:
- hoe lang train je?
- heb je een voedingsschema?
- hoe ziet je nakuur eruit?

ik begrijp dus dat je uitsluitend voor droge massa wilt gaan. ik denk dan zelf dat er veel betere alternatieven zijn. als je een kuur dbol/test/deca neemt en je neemt er een goede anti e bij dan zal je ook uitsluitend droge massa aankomen, mits je goed eet uiteraard. tegenwoordig heb je het zelf in de hand bij welk middel dan ook of je droge massa aankomt of een vochtbom wordt
 
Latin spirit zei:
hey kerel,

eerste vragen die bij mij opkomen:
- hoe lang train je?
- heb je een voedingsschema?
- hoe ziet je nakuur eruit?

ik begrijp dus dat je uitsluitend voor droge massa wilt gaan. ik denk dan zelf dat er veel betere alternatieven zijn. als je een kuur dbol/test/deca neemt en je neemt er een goede anti e bij dan zal je ook uitsluitend droge massa aankomen, mits je goed eet uiteraard. tegenwoordig heb je het zelf in de hand bij welk middel dan ook of je droge massa aankomt of een vochtbom wordt

inderdaad zorg eerst eens dat je voeding en training in orde is ... ben je daar echt van overtuigd.. ga dan eens langzaam in de sticky's zoeken naar de bread and butter kuur... en info over nakuren!
 
hoi jongens

ja, ik weet het dat anavar weinig massa opbouwt, maar ik wil een kuur van 6 weken gaan doen en hoop op een winst van 5 a 6 kilo droge massa (als dit te halen valt met anavar ??? ), en daarbij wil ik ook krachtwinst boeken.
Ik wil zo weinig mogelijk vocht vasthouden.
Wat betreft een voedingsschema, ik ben er druk mee bezig die is namelijk op dit moment bagger, eventuele suggesties zijn altijd welkom.
Ik zit op het moment te twijfelen tussen anavar en dbol, ik wil gewoon een winstmarge van 5 a 6 kilo hebben aan droge massa :eek: , wat tevens blijft zonder dat het vanwege het vocht verdwijnt.
wat betreft mijn trainschema, ik train 3 x 45 a 60 minuten krachttraining en 1 x per week hardlopen, ja hardlopen..
 
mountainleade zei:
ja, ik weet het dat anavar weinig massa opbouwt, maar ik wil een kuur van 6 weken gaan doen en hoop op een winst van 5 a 6 kilo droge massa (als dit te halen valt met anavar ??? ), en daarbij wil ik ook krachtwinst boeken.
Ik wil zo weinig mogelijk vocht vasthouden.
Wat betreft een voedingsschema, ik ben er druk mee bezig die is namelijk op dit moment bagger, eventuele suggesties zijn altijd welkom.
Ik zit op het moment te twijfelen tussen anavar en dbol, ik wil gewoon een winstmarge van 5 a 6 kilo hebben aan droge massa :eek: , wat tevens blijft zonder dat het vanwege het vocht verdwijnt.
wat betreft mijn trainschema, ik train 3 x 45 a 60 minuten krachttraining en 1 x per week hardlopen, ja hardlopen..

5 kg massa op anavar; no ****ing way bro, al helemaal niet met een bagger eetschema.

je zoekt droge massa, je wilt zo weinig mogelijk vocht vast houden en je twijfelt tussen dboll en anavar ???
dat zijn twee totaal verschillende middelen, een beetje onlogische twijfel vindt ik. Als je droge massa wilt kan je dianabol van je lijstje schrappen, want daar is van de 5 kilo al 2,5 vocht (bij wijze van spreken).

Je kan beter je beter nog ff goed verdiepen in de (bij)werking van de verschillende A.S alvorens te beginnen met twijfelen over welk middel je wilt gebruiken, want volgens mij weet je er nog bar weinig van.
(maakt niet uit je bent hier om te leren natuurlijk).

ciao, Lo
 
Navy zei:
Oke, als je voeding tot nu toe k*t is geweest, heb jij dus nog GEEN kuur nodig.
Probeer eens een goed voedingsscheme te fixen, train hiermee nog een jaar of 2 verder.
Dat zal je op langer termijn meer opleveren dan een kuurtje.

Ik snap al helemaal niet waarom je zit te twijfelen tussen dbol en anavar, dit zijn 2 heel verschillende middelen.

3x per week trainen is ook wel een minimum, zeker om massa mee te bouwen.


greetz

dit is eigenlijk het beste advies ;)
 
Back
Naar boven