Fitness Seller

Anavar tegen chronisch overbelaste rug? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gezien je doel zou ik voor een lage doses deca gaan. Maar dan moet je wel spuiten.....

100 mg e/w moet wel voldoen

Totale bullshit.

Helaas niet van natuurgenezers, wervels ed. zijn gecontroleerd op het ziekenhuis en er zijn geen fysieke redenen waar te nemen voor mijn rugklachten, conclusie was dus stress gerelateerde rugklachten (onderrugklachten worden trouwens vaak door stress verootzaakt, google het maar eens). Stress verlaagt de weerstand van mijn rug en elke foute beweging kan vervolgens ernstige klachten veroorzaken.

Klopt, jouw klachten klinken me als muziek in de oren. Ik zou mijn geld in zetten op een motorisch controle gebrek van de stabiliserende spieren. Dus de kleinere musculatuur die rechtstreeks tegen de wervelkolom aan liggen (ander member spreekt hier onder ook over). Deze spieren hoeven niet sterker te worden, maar de motorische controle hiervan moet optimaal worden. Je kunt je voorstellen indien deze controle onvoldoende is gaan je wervels bij wijze van alle kanten op bewegen (tijdens jouw activiteiten). Het gevolg daarvan: Pijn. Neem daarbij een stress factor en je bent uitgeschakeld voor een aantal weken.

In het ziekenhuis kijken ze alleen of er geen schade of pathologie is. Er wordt niet gekeken aan het bewegend funktioneren.
Ga naar een goede fysio/manueel therapeut die in een accomodatie zit met ruime trainingsfaciliteiten.

Eens.

Ik vond het een logisch verhaal, de weerstand van de lage rusgspieren verhogen door gebruik van AS omdat andere middelen (fysio ed.) de klachten niet kunnen verhelpen.

Lijkt me trouwens minimaal net zo'n logische reden als anabolen gebruik uit cosmetische overwegingen...

Opzich goede redenatie, enkel in jouw geval zal dit de klachten doen verergeren. Waarschijnlijk is er niks mis met jouw mobiliserende musculatuur.

Als stress de oorzaak is moet je daar wat aan doen.

Daarnaast wordt er bij core-strenght in deze context niet kracht bedoelt. Het gaat meer om het kunnen aanspannen van stabiliserende spieren in duur en/of timing van het aanspannen van deze spieren.
Mogelijk is ook een onjuiste perceptie van jou klachten van invloed op een niet volledig herstel. Sterker nog: het is zo.
Ik denk dat AS gebruiken het slechtste is wat jij kunt doen in dit geval.

Eens.

Voor dit soort klachten heb je vaak een langdurige rugtraining nodig, en aat 6 weken niet zo veel helpen. Ook erg belangrijk is je conditie. Hoe is die? Kun je langer dan een half uur joggen? En hoe is je flexibiliteit? Ben je wel eens bij een osteopaat geweest?

Lijkt me niet geheel van toepassing in deze casus. Zeker niet in dit stadium. (conditie) Wat betreft training: ja TS heeft training nodig. En reken maar op minimaal 3 maanden om zijn motorische controle gebrek op te krikken en daarnaast toe te kunnen passen in het dagelijks leven.

je zou deca kunnen nemen gewoon klein kuurtje van maken 200mg deca 250mg test voor 10weken nakuur nolva 20mg 4weken


Damn jij hebt een monster fysio/arts opleiding genoten?
 
Laatst bewerkt:
Ik betwijfel killy of jij uberhaupt ooit een goede fysio zal en kan worden. No joke
 
Ik betwijfel killy of jij uberhaupt ooit een goede fysio zal worden. No joke

En dit heb je opgemaakt uit mijn gedrag op een forum waar ik alleen zit omdat ik me verveel? :p
Had je mijn docenten eens moeten zien op de feest avond, dan ben ik bang dat heel de fysiotherapie opleiding van rotterdam naar de klote gaat.
 
Nee, je klakkeloos overneem gedrag. Klopt, opleiding stelt ook geen k*t voor. Ik ken een stuk of 20 docenten en 2 daarvan vind ik goed. Van de 500 leerlingen weten misschien 10 waar ze over praten. Dat is de huidige realiteit.
 
Nee, je klakkeloos overneem gedrag. Klopt, opleiding stelt ook geen k*t voor. Ik ken een stuk of 20 docenten en 2 daarvan vind ik goed. Van de 500 leerlingen weten misschien 10 waar ze over praten. Dat is de huidige realiteit.

Ik neem inderdaad wel dingen overja, kan met een jaartje training nog niet zoveel uit eigen ervaring praten.
En over de opleiding, tja, weet niet of dat je de leraren de schuld kan geven.
Voorbeeld van mijn vader die bioloog is: moet dezelfde hoeveelheid stof behandelen in bv de helft van de tijd die hij ervoor kreeg 6-8 jaar geleden.
 
Haha Harnak, donder eens op met je hautaine gedoe man. Elke keer dat er een topic over fysiotherapie wordt geopend ben je er als de kippen bij om even aan te geven dat opleidingen zuigen en er een schaarste is op goede fysiotherapeuten. En als ik eerlijk ben, afgaande op je gedrag hier op het forum (want ja, daaruit kunnen we tegenwoordig al opmaken of iemand een goede fysio is, niet?), betwijfel ik ten zeerste of jij een top notch fysiotherapeut bent of ooit zult worden.
 
haha beginnerbb. aangezien jij je collega s zo verdedigd kan ik wel weer ruiken wat voor therapeut jij bent.
 
Hou het on topic mensen.
 
Die pomp in je spieren (bijvoorbeeld je onderrug) die je met Anavar kan krijgen lijkt mij niet goed voor je rug.
 
Sinds een aantal jaren heb ik telkens te kampen met een overbelaste onderrug veroorzaakt door o.a. stres. Door deze klachten moet ik met regelmaat het trainen meerdere weken/maanden compleet stilleggen.

Heb in de afgelopen jaren al ontzettend veel geprobeerd (fysio, pijnstillers en zelf mindfullness) maar kan maar niet van de klachten afkomen.

Nu las ik goede verhalen over het gebruik van Anavar bij blessures en vroeg ik mij af of dit icm met romp oefeningen zou kunnen bijdragen aan het voorkomen van overbelasting van mijn rug.

Doel is echt om enkel de blessure te lijf te gaan, zat te denken aan 30mg per dag x 6 weken. Wat denken jullie hiervan?

Probeer gewoon eens een goede masseur te vinden. Eentje met een combinatie van accupressuur en shiatsu. Uit eigen ervaring en uit ervaring van een goede vriendin weet ik dat het bij gevallen mede veroorzaakt door stress dit bijna altijd te verhelpen is door een of een aantal massage sessies. Als ik een ritje van een uur achter het stuur zat en ik stapte uit was mijn rug zo stijf als wat en had ik moeite met uit de auto komen. 1x 40 minuten massage en ik heb nooit meer klachten gehad. Die vriendin werkte op een sportschool met fysio erin en moest regelmatig plat liggen tussen het werk door van de pijn in der rug. Fysio er vaak bij dit dat zus zo..2x massage en nergens meer last van. Dus zoek een goede op via internet of whatever. Kost je een paar tientjes en probeer het gewoon. Anabolen gaan je niet helpen. Ik weet dat de meeste botte boeren hier op het forum eigenwijs lacherig en noem het maar op zijn, maar ik dacht ik deel het toch even met je.
 
Back
Naar boven