AndroidHealthClinic

Anavar testen op echtheid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nerdster1986

Novice
Lid geworden
3 jan 2017
Berichten
15
Waardering
9
Heb wat var gehaald, gister 50mg over de dag genomen en vandaag gelijk 1kg erbij. Allemaal water natuurlijk. Vermoeden dat het dbol is. Waar kan ik latem testen hoeveel van wat er precies in zit? Doet de GGD dit niet? Zo nee, kent iemand dan een commerciele partij? Ben best bereid om er paar honderd euro voor te betalen.
 
Ik wil gewoon graag echt spul. Als deze nep blijken, zoek ik verder. Zal uiteindelijk toch een redelijke leverancier tegenkomen dus lijkt me prima investering. Maar geen idee dus waar ik dit kan laten testen?
 
Ik wil gewoon graag echt spul. Als deze nep blijken, zoek ik verder. Zal uiteindelijk toch een redelijke leverancier tegenkomen dus lijkt me prima investering. Maar geen idee dus waar ik dit kan laten testen?
Misschien handig om eerst foto’s van het product te plaatsen voordat je gaat betalen voor een controle? Zo kan dit gecontroleerd worden door de professionals op deze forum
 
  • Haha
Waarderingen: 6am
Heb wat var gehaald, gister 50mg over de dag genomen en vandaag gelijk 1kg erbij. Allemaal water natuurlijk. Vermoeden dat het dbol is. Waar kan ik latem testen hoeveel van wat er precies in zit? Doet de GGD dit niet? Zo nee, kent iemand dan een commerciele partij? Ben best bereid om er paar honderd euro voor te betalen.
En de 2e dag weer 1kg erbij ?
 
Gelijk gestopt met innemen. En dag daarna was er 0,8kg af. Dus nu zit ik met spul waar ik niets aan heb, maar ken ook niemand anders helaas.
 
Misschien handig om eerst foto’s van het product te plaatsen voordat je gaat betalen voor een controle? Zo kan dit gecontroleerd worden door de professionals op deze forum
Nooit dat var +1kg binnen een dag doet. Staat er juist om bekend dat het geen water vasthoudt. Strak schema ook en gewicht was stabiel en verloor 0,5kg per week op prop/tren kuur. Dus ik weet dat t geen var is, maar wil voor in de toekomst gewoon de mogelijkheid om spul te kunnen testen voordat ik een kuur binnenhaal.
 
Ik heb een tijdje geleden neppe Tbol gehad. Kreeg er gewoon koppijn van en binnen paar dagen kwam ik ook onwijs in gewicht aan. Was van een redelijk bekend ug.
 
Omdat ik 2 weken lang vrij steady ben al met schommelingen van max 0,2kg. Dieet ook steady. Let zelfs op sodium inname etc. Het was de enige nieuwe variabele dat geïntroduceerd werd
 
Plaats eens foto's van de verpakking, dan kan het hier visueel beoordeeld worden. schommelingen in gewicht zijn niet raar. Ik heb je advies gegeven waar je het kunt laten testen.
Weet niet wat je nog meer wilt
 
Wie zegt dat het door de anavar komt? Mijn gewicht fluctueert ook 1-2 kg en ik neem niet eens een oral.
Yep, warmte fucked zelf het gewicht up van oude natty s.
Je kunt er weinig van na vertellen, ik eet drink ook elke dag hetzelfde.
 
Ondergronds spul bij een ondergronds lab laten testen. Ik blijf het fascinerend vinden.
Bovengronds adresje ? :eyebrow:

Ik vind het opmerkelijk dat een volwassen man honderden Anavar tabs koopt, terwijl je meer hebt aan maar één vial Test.
Ook nog denkt dat je van vijf tabs, 1 kilo water aankomt, en dat binnen 1 dag !
 
Back
Naar boven