AndroidHealthClinic

Anavar testo kuur

Bezoekers in dit topic

THD16

Novice
Lid geworden
24 mei 2019
Berichten
1
Waardering
0
Beste mensen,

1,5 jaar geleden ben ik begonnen met een anabolen kuur bestaande uit tren en testo. Via vrienden die al jaren kuren heb ik dit gedaan en alles ging vlotjes tijdens die cyclus. Heel mooi aangekomen en toen de kuur klaar was kwam een andere vriend me vertellen dat het een goed idee zou zijn om door te kuren omdat ik op vakantie ging.
Uiteindelijk heb ik dat gedaan, wel met een andere samenstelling.
Het was een mix van testo, tren en dianabol als ik me niet vergis.
Omdat hun er zoveel ervaring mee hebben ben ik ingegaan op het idee.
Ik was uiteindelijk 15 kg bij gekomen, ik was een totaal ander persoon geworden. Ik trainde 5 keer per week.
Uiteindelijk toen die 2de kuur bijna op zijn einde was, kreeg ik te veel bijwerkingen en ben ik moeten stoppen. Moe, geen fut meer, depressief enz...
Uiteindelijk na een paar weken kreeg ik een mega grote acne aanval op mijn borst. Naar verschillende dermatologen geweest en medicatie voor gehad, en uiteindelijk zijn het keloiden geworden.
Dat verder laten onderzoeken en uiteindelijk ben ik 15 kg afgevallen en kelioden op mijn borst waar ik nog steeds mee bezig ben om ze weg te krijgen. Heel fout is geweest ook dat ik geen na kuur heb genomen omdat ik toen medicatie moest nemen voor mijn borst en alles moest vermijden omtrent anabolen.
Nu op dit moment weeg ik 69kg en mijn standaardgewicht was altijd 75-76kg en na die 2 kuren 85kg.
Omdat ik heel moeilijk bij kom (wat ik nooit heb ervaren vroeger) zou ik terug een milde anavar kuur willen proberen in combinatie met testosteron om terug wat shape te krijgen en wat aan te komen.
Graag had ik hier van andere mensen wat meer informatie gehad indien ze die kunnen geven en wat ik als optie heb op dit moment.
Bedankt alvast!
 
Laatst bewerkt:
69 kg, ga eens fatsoenlijk eten.
 
Niet doen, gewoon niet doen.
 
15 kilo afvallen jij hebt niet genoeg gegeten. En doet dat nog steeds niet. Zwak...
 
Moet je kijken wat je allemaal voor fratsen hebt uitgehaald.
Je weet niet eens zeker wat je hebt genomen en bent afgegaan op andermans aanwijzingen.
Laat je dan nu adviseren en doe gewoon niets behalve lekker sporten en fatsoenlijk eten.
Zorg dat je op een gezond gewicht komt,
Er iets meer over te weten komt en dan zie je dan wel verder.
 
Back
Naar boven