Fitness Seller

Anavar tijdens de cut.

Bezoekers in dit topic

B0tjeBuilder

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2009
Berichten
1.452
Waardering
392
Lengte
1m86
Massa
82kg
Vetpercentage
8%
Mede DBB's

Momenteel ben ik een comeback aan het maken met trainen na 4 jaar niet getraind te hebben.
Ik ben dan ook een heel eind terug gevallen sinds ik gestopt bent en me vetpercentage is erg opgelopen.

Momenteel ben ik 10 weken aan het cutten en mijn vetpercentage is gezakt van 25% naar nu ongeveer 17% Ik wil door cutten naar de 10% BF. Nu weeg ik 90kg

Echter wil ik mijn spiermassa beschermen tegen het verder cutten. En ik wou daar anavar voor gebruiken. Gewoon als Anti-katabool rond de 30mg. Ik ben geen naturel meer, maar wil ook niet echt kuren meer. Maar zo een kleine/milde kuur als dit heb ik geen problemen mee.

Mijn doel is dan ook geen spieropbouw, maar gewoon mijn huidige spiermassaa behouden tijdens de cut.

Ik zit nu rond de 2100Kcal met mijn calorieën.
Gaat dat lukken om met anavar mijn spiermassa beter te beschermen tegen de cut?

Met vriendelijke groet,

Botje
 
Kan prima, zeker na zo’n lange periode van afwezigheid in de gym.. Zou wel gewoon 50mg nemen en geen 30mg
 
Wat punnie zegt.
 
Bedankt voor de tips. Hoe lang is verantwoord op Anavar te gaan?, ik wil daar graag een veiligheids-marge op houden. Ook lees ik dat sommige mensen geen PCT doen na de cycle.
Is deze data nog up-to-date. Mijn instict zegt om gewoon een pct te doen en niet langer als 4 a 5 weken anavar te gebruiken
 
50 mg oxandrolone per dag voor 8 weken.
 
Back
Naar boven