Fitness Seller

AnavAr versus Winny (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
wil de meningen weten van jullie welke van deze 2 je zou verkiezen! op een dosering van 100mg ED

heb met beide ervaring (beide 2 keer) toevallig ook met alle 2, 1 zeer goede en 1 wat mindere ervaring (minder gains)


met var viel vooral de kracht en het vetverlies rond mijn middel op.

met winny was het vooral de hardheid welke me opviel...
 
Winny geen ervaring mee, var precies wat jij ondervond..
 
welke van de twee we verkiezen? Zoals je zelf al neerzet hebben beide totaal andere werking. Dus afhankelijk van je doel verkies je de een boven de ander. Is niet met elkaar te vergelijken.
 
Volledig mee eens met bovenstaande, heb ook ervaring met beide, anavar veel kracht idd, en winny hardheid. Ik vind anavar in de cut een prima middel.

suc6
 
hmmm en die twee stacken....mischien dat ze een goede aanvulling op elkaar zijn;)

hahaha je lijstje word steeds groter
 
welke van de twee we verkiezen? Zoals je zelf al neerzet hebben beide totaal andere werking. Dus afhankelijk van je doel verkies je de een boven de ander. Is niet met elkaar te vergelijken.

niet met elkaar te vergelijken is een beetje overdreven, denk dat veel mensen het verschil niet eens zouden merken.. met oxy en winny daarentegen merk je het verschil weer wel
 
hmmm en die twee stacken....mischien dat ze een goede aanvulling op elkaar zijn;)

hahaha je lijstje word steeds groter

ja of tussen de oxy en de winny in plannen:p zo zwaar is de var niet.

en na 8 weken oxy op 200mg was er ook niets wat leverwaarde betreft erg buiten proportie, dus wat dat beteft kan het wel ja..
 
icm met tren zou ik zeker geen var nemen.
heb ik ook gedaan -> gyno!
 
icm met tren zou ik zeker geen var nemen.
heb ik ook gedaan -> gyno!

neem genoeg ancillaries tegen prolactine gyno!
50mcg t3
2 x 200mgb6
2x halve tab cabaser per week!


heb in het verleden ook de oxy eens met var gecombineerd. zou de oxy op 100mg kunnen zetten 7 weken en de laatst 2 weken de var erbij kunnen pakken op 100! tot week 10
 
ik vind 7 weken oxy wel redelijk lang! zou dan liever de var langer pakken.
misschien ben ik te voorzichtig hoor ;)
 
Wat is doel?

Var is wel lekker voor langere tijd omdat het maar echt goed begint te werken vanaf 6 weken + icm. goede training en voeding heb je blijvend resultaat.

Winny vind ik persoonlijk nogal zwaar voor de lever.

Misschien voor 8 weken eens winny en var combineren : winny 30mg ed en var 50mg ed?
 
Op een dosering van 100mg per dag zou ik voor var gaan..
 
Op een dosering van 100mg per dag zou ik voor var gaan..

en wat is jou reden hiervoor?


de reden dat ikzelf in eerste instantie voor winny koos, was omdat men vaak zegt dat masteron+winny een goude combi is
 
anavar is milder voor je lever en de krachttoenames waar ik gebruikers over hoor klinkt positief.. Winstrol en lichaamsbeharing en hoofdhaaruitval gebeuren trekt me niet zo..
 
Vind zelf Var zwaar ondergewaardeerd, maar kan uiteraard persoonsgebonden zijn, ga zelf al goed op 50mg,
Winny op 40 a 50mg is ook wel lekker maar had zelf wel meer krachtwinst met var. en met winny had ik tevens last van droge gewrichten.
 
var lijkt me redelijk duur toch om 6 weken op 100mg te zitten of kan geld je niets schelen :p

ik heb er nog geen ervaring mee maar ken wel iets van de prijzen vandaar dat ik het mij af vroeg. afhankelijk van je doelen moet je zelf beslissen wat je wilt en gaat nemen.
 
Back
Naar boven