AndroidHealthClinic

Anavar voor beginners (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Erikgym!

Novice
Lid geworden
25 jul 2021
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Hey allen,
Ik ben op dit moment 24 jaar. Ik doe aan fitness vanaf mijn 21e rond de 4-6x per week. Daarnaast let ik veel op mijn voeding. Op dit moment 1,92 lang met 98 kilo waarvan 15% vet.


Meerdere malen ook bulk en clean periodes gehad. Nu wil ik mijn spieren een boost geven met anavar! Ik zou willen starten met een dosis van 60 mg per dag voor 6 weken en daarna ophogen naar 80 mg per dag voor de laatste 4 weken.


Ik ben benieuwd wat de ervaring is van sporters die langere tijd sporten en die dit product gebruikt hebben. Is 3 jaar intensief sporten met opletten op voeding al te doen of vinden jullie dit nog te vroeg?
Ik hoor het graag
 
Advies is om er niet aan te beginnen
 
Hey allen,
Ik ben op dit moment 24 jaar. Ik doe aan fitness vanaf mijn 21e rond de 4-6x per week. Daarnaast let ik veel op mijn voeding. Op dit moment 1,92 lang met 98 kilo waarvan 15% vet.


Meerdere malen ook bulk en clean periodes gehad. Nu wil ik mijn spieren een boost geven met anavar! Ik zou willen starten met een dosis van 60 mg per dag voor 6 weken en daarna ophogen naar 80 mg per dag voor de laatste 4 weken.


Ik ben benieuwd wat de ervaring is van sporters die langere tijd sporten en die dit product gebruikt hebben. Is 3 jaar intensief sporten met opletten op voeding al te doen of vinden jullie dit nog te vroeg?
Ik hoor het graag
Waaruit bestaat 'ik let veel op mijn voeding'? Heb je een voorbeeld van wat je eet op een dag?

Hoe ziet je training er uit, heb je daar een voorbeeld van?
 
Dus je wil in totaal maar liefst 10 weken op 60 en 80mg anavar gaan zitten? Ik vraag het voor alle zekerheid omdat het echt een geweldig slecht plan is.
 
Dus je wil in totaal maar liefst 10 weken op 60 en 80mg anavar gaan zitten? Ik vraag het voor alle zekerheid omdat het echt een geweldig slecht plan is.
10 weken anavar ga je niet dood van en je lever al helemaal niet, voor de rest wel een slecht plan.
 
10 weken anavar ga je niet dood van en je lever al helemaal niet, voor de rest wel een slecht plan.
Ik denk ook niet dat je doodgaan als maatstaf moet gebruiken:rolleyes::p. Maar goed, naast dat het bovengemiddeld hoge doseringen zijn, en een ver bovengemiddeld lange duur gebruikt gaat worden, weet je ook niet wat hij verder tot zich neemt wat de lever zou kunnen belasten. Misschien zuipt hij ook nog redelijk veel/vaak.. Hij is tenslotte 24, het zou niet heel gek zijn.

Soms vraag ik mij gewoon af waar iemand zijn kuurplan uit afgeleid heeft. Wat was het voorbeeld om zo'n belachelijk 'plan' zelf te overwegen? Zelfs als ik goed zou zoeken, zou ik op het internet eerst 100den betere opties tegenkomen voordat ik dit ergens in een donker hoekje van het internet zou vinden.. Niemand adviseert toch om 10 weken anavar op 60 a 80mg te nemen :roflol:
 
For first time this is enough - Testosterone enanthate/cypionate solo 250mgE7D (2x125E3D/1x250E7D) 1-16weeks
after PCT
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven