AndroidHealthClinic

Anavar voor vrouw

Bezoekers in dit topic

boldy68

Cool Novice
Lid geworden
26 mrt 2014
Berichten
53
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Ik heb nog een bijna vol zakje anavar liggen, maar ben eigelijk niet meer van plan anavar te gebruiken, nu zegt mijn vrouw, nou dan slik ik dat laatste zakje wel leeg

Maar in hoeverre is dit nu verstandig voor een vrouw,
ik heb denk ik nog ca 70 tabletten liggen, dus zou theoretisch 10weken van 10mg per dag zijn, of 6,5week op 15mg

omdat ze een vrouw is, blijft de max dan eigelijk ook op een week of 6 staan, of zou ze bv gewoon 10weken van 10mg kunnen pakken, indien verhogen naar 15mg geen optie zou zijn
en wat zijn nu eigelijk de risico's voor een vrouw op de risico's van vermannelijking na...

mijn vrouw gaat wel 3x per week naar de sportschool, waar ze krachttraining, dat voornamelijk uit squatten en leggpress bestaat met wat algemene kracht oefeningen en veel cardio..
 
mijn vrouw gaat wel 3x per week naar de sportschool, waar ze krachttraining, dat voornamelijk uit squatten en leggpress bestaat met wat algemene kracht oefeningen en veel cardio..
Anavar is niks voor je vrouw zo te lezen.
 
reden?
 
ze legt haar focus voornamelijk op squats en leggpress, (tja ze blijft brazilliaanse) hier gaat ze wel hard op,
 
ze legt haar focus voornamelijk op squats en leggpress, (tja ze blijft brazilliaanse) hier gaat ze wel hard op,

Heb je enig idee wat aas met een vrouw doet?
 
Ik heb nog een strip malariatabletten liggen, is dat wat voor je vrouw misschien? (ik ben niet meer van plan om ze te gebruiken)
 
Heb je enig idee wat aas met een vrouw doet?


tja als er iemand op dit forum roept dat hij een anavar only gaat doen komen er alleen maar kreten dat anavar vrouwen pillen zijn
en als er nu een vrouw anavar wil gaan gebruiken, krijg ik dit soort reacties...
 
tja als er iemand op dit forum roept dat hij een anavar only gaat doen komen er alleen maar kreten dat anavar vrouwen pillen zijn
en als er nu een vrouw anavar wil gaan gebruiken, krijg ik dit soort reacties...

en tja, ze traint nu al meestal met speedbommetjes op, dus tja dat ik ook al niet zo best...;)
Ben je nu serieus?
 
Ben je nu serieus?

We zijn allebij niet vies van speed, en ik kan er ook lekker op trainen, dus ben idd serieuz, had het alleen verwijderd, omdat ik wel wist dat ik er reacties op zou krijgen..
maar ps ik gebruik wel altijd gewassen speed..

Maar ik krijg reacties alsof zij een beetje pussy aan het trainen is, maar ze maakt toch setjes van 80kg Squat, en dit lijkt misschien niet zo veel, maar ze weegt maar 58kg..
bij ons in de sportschool is er geen enkele dame die haar dat na doet..
 
We zijn allebij niet vies van speed, en ik kan er ook lekker op trainen, dus ben idd serieuz, had het alleen verwijderd, omdat ik wel wist dat ik er reacties op zou krijgen..

Maar ik krijg reacties alsof zij een beetje pussy aan het trainen is, maar ze maakt toch setjes van 80kg Squat, en dit lijkt misschien niet zo veel, maar ze weegt maar 58kg..
bij ons in de sportschool is er geen enkele dame die haar dat na doet..

Ik weet dat veel Braziliaanse vrouwen de nadruk leggen op benen en billen (die van mij is een van de uitzonderingen), dus daar maak ik geen negatieve opmerkingen over. En dat je speed gebruikt, tja, ieder z'n ding. Maar trainen op speed is levensgevaarlijk en naar mijn idee dus dom.
 
En dat je speed gebruikt, tja, ieder z'n ding. Maar trainen op speed is levensgevaarlijk en naar mijn idee dus dom.

Beste zowel ik als mijn vrouw krijgen therapeutisch ritalin voorgeschreven daar we beide ADHD hebben

Ritalin is een amfetamine ( http://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/alcohol-drugs/overige-drugs/oppeppend/wat-is-ritalin/ )
De ritalin neem ik alleen niet, omdat ik van ritalin me eigen een zombie ga voelen...

En als je speed wast, heeft het een veel rustigere werking als ongewassen speed, geen hardkloppingen ect ect, doordat je er 70% caffeine uit wast.. daarnaast ik heb speed nog nooit gesnoven, maar weet wel dat het slikken een mildere werking geeft, niet dat het minder slecht is, dat zeg ik niet.

Daarnaast mensen met ADHD reageren anders op speed als mensen zonder ADHD, bij mensen met ADHD maakt Speed eigelijk rustiger ipv hyperaktiever.. mensen die ADHD hebben kunnen heel goed tegen speed
zelfde verhaal andersom, veel kinderen worden onterecht met ADHD bestempeld, maar zodra zij concerta of ritalin krijgen wordt het al heel snel duidelijk, neemt de hyperaktieviteit toe ipv af, dan heeft het kind dus geen ADHD maar is gewoon druk...

ik ben het met je eens dat speed niet goed is, maar ik gebruik het al meer als 30jaar en ik ken mijn lichaam ondertussen wel, daarnaast nemen we ook geen partyhoeveelheden

maar dit was de reden dat ik het stukje gewist had, omdat ik wist dat ik dit soort reacties zou oproepen, en dit is geen drugs forum...
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven