MuscleMeat

anavar = winny ??

Bezoekers in dit topic

muscle rico

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2007
Berichten
681
Waardering
24
Lengte
1m75
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
hey allemaal,

Ben vorige week gestart met mijn kuur test-p / npp / anavar.

heb last van pols duim knie etc,
weet dat winny gewrichtspijn veroorzaakt dus vindt dit een beetje vreemd ?

was vanmorgen biceps trainen en moest gewoon stoppen zon pijn in me pols en elleboog !

denk dat ik de dosering maar op 50 hou aangezien 80mg te hoog zal zijn al kan dit met anavar wel !

heb ook een keer een prijslijst gezien van de grondstoffen in china en geloof me anavar (oxandrolone) en primo (methenolone) zijn echt niet te betalen

denk dat hier geen anavar in zit al is dit 1 van de bekendste ug labs ?
 
Ik heb idd al eens gehoord dat er in een ug anavar 7 mg winstrol inzat.
 
Kan ook bijna niet anders meer voor zo'n laag bedrag..
 
Laatst bewerkt:
Van het witte potje? Daar was wel een rapport over dat er winny in zat ipv anavar.
 
bedankt jongens ik weet voldoende ! geen anavar of primo meer voor mij!

voor hetzelfde geld heb ik het niet door dat er winny in zit en neem ik 80 mg winny omdat ik denk dat het anavar is ??? lekker gevaarlijk ! dat is dus de pest met ug , je weet niet wat je neemt :mad:
en dan heb ik het over de bekende labs !
 
hey allemaal,

Ben vorige week gestart met mijn kuur test-p / npp / anavar.

heb last van pols duim knie etc,
weet dat winny gewrichtspijn veroorzaakt dus vindt dit een beetje vreemd ?

was vanmorgen biceps trainen en moest gewoon stoppen zon pijn in me pols en elleboog !

denk dat ik de dosering maar op 50 hou aangezien 80mg te hoog zal zijn al kan dit met anavar wel !

heb ook een keer een prijslijst gezien van de grondstoffen in china en geloof me anavar (oxandrolone) en primo (methenolone) zijn echt niet te betalen

denk dat hier geen anavar in zit al is dit 1 van de bekendste ug labs ?

klopt echte anavar koste vroeger dubbel voor prijs van n potje waar ze nu mee gooien, bizar vind het echt verdacht ???
 
Zou zelf nooit UG var kopen, dit om bovengenoemde reden.
 
Hey muscle rico ze stoppen er wel veel minder winstrol in dus op 80 anavar heb je mis 30 winstrol binnen. Gelukkig, eigenlijk is het schandalig maar toch.

ik begrijp ook niet goed waarom anavar en primo zo duur en schaars zijn.
Ik vind de gains dik tegenvallen, duur het enige voordeel is dat ana heel weinig onderdrukkend is. Maar je krijgt ook geen gains.
 
Ik had er ook last van maar was meer van de Pomp dan iets anders hoor

---------- Post toegevoegd Mon 23 Jan 2012 om 17:56 ----------

Is hg nog te krijgen dan?

ja maar erg duur
 
er is nog te krijgen denkik maar ik hoorde 2 tot 3x de prijs van potje hier van het bekende 2letter merk, is dan ook wel echte var maar wie geeft dat er aan?
 
HG anavar zal nog wel te regelen zijn voor degene met een goede source, maar dan nog is het peperduur en krijg je 2.5 of misschien 5 mg tabs. Je zou honderden euro's betalen voor één simpel anavar kuurtje. Zou het mij niet waard zijn.
 
winny geeft geen gewrichtspijn binnen de week
 
voor hetzelfde geld heb ik het niet door dat er winny in zit en neem ik 80 mg winny omdat ik denk dat het anavar is ??? lekker gevaarlijk !

Dat valt ook wel mee hoor.. Ik had bloed laten prikken na 6 weken op 120 mg/ED, waarden waren allemaal in orde, licht verhoogde leverwaarden uiteraard.. Op hardnekkige acne en af en toe droge gewrichten na geen last van sides :)

High dose glucosamine heeft mij goed geholpen toen..
 
Je zal er wel goed bijgestaan hebben na 6 weken 120 mg/ED?
 
Je zal er wel goed bijgestaan hebben na 6 weken 120 mg/ED?

Klopt, keihard, diepe lijnen, bizarre kracht.. Alleen de acne was echt verschrikkelijk.. Kreeg roaccutane voorgeschreven van de huisarts, na 4 weken bloed prikken voor leverwaarden en die waren te hoog (gek he? :D).. Toen moest ik het dus zelf regelen/betalen.. Heeft bijna een half jaar geduurd voordat het weg was.. (staat een foto van in mn gallery van toen ik al een paar maanden off was, back double biceps, rug voor bulten :roflol:)

Mocht ik het ooit weer zo doseren dan preventief roa/benzoylperoxide erbij laten lopen..
 
Back
Naar boven