MuscleMeat

Anavar & winny

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
3 mei 2019
Berichten
11
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
101kg
Vetpercentage
27%
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik goed gepost hebt zo niet sorry daar voor

Maar een vraagje,

Ik ben een man van 1,76 en woog een maand of 8 geleden 119kg nu ben ik hard aan het trainen en heel goed met voeding bezig ik weeg nu 100kg gaat goede kant op ik ben sinds een paar dagen begonnen met anavar en winstrol om dat extra zetje te geven en droog te worden ik eet bijna geen vet en koolhydraten.. denken jullie dat ik hier goed mee voorruit kan gaan in 6 weken of zijn de foto en filmpjes over deze producten overdreven..

Bedankt voor jullie antwoorden alvast !
 
Overdreven helaas
 
Ik zie dat je weet waar je mee bezig bent. Het kent verder ook geen risico's dus lekker doorgaan zo! /sarcasmeoff
 
Over 6 weken kan je op voor je IFBB Pro Card.
 
Wat betreft je Marco indeling zit je goed! Je hebt alleen eiwitten nodig. Koolhydraten kun je skippen want energie zit vooral tussen de oren en vetten zijn helemaal overbodig! Want van vetten word je, zoals het woord al zegt; vet. Vetten hebben verder ook geen andere voordelen.

Succes!
 
Wat betreft je Marco indeling zit je goed! Je hebt alleen eiwitten nodig. Koolhydraten kun je skippen want energie zit vooral tussen de oren en vetten zijn helemaal overbodig! Want van vetten word je, zoals het woord al zegt; vet. Vetten hebben verder ook geen andere voordelen.

Succes!
Bedankt !
 
Wat betreft je Marco indeling zit je goed! Je hebt alleen eiwitten nodig. Koolhydraten kun je skippen want energie zit vooral tussen de oren en vetten zijn helemaal overbodig! Want van vetten word je, zoals het woord al zegt; vet. Vetten hebben verder ook geen andere voordelen.

Succes!
??? Hoezo? Je hebt wel vetten en koolhydraten nodig.
 
Je hoeft ook geen na kuur te gebruiken. Een paracetamol is schadelijker dan Winstrol en Anavar. Goed bezig. Jij komt er wel..
 
Netjes dat je zoveel gewicht bent verloren nu is het tijd om alles perfect aan te pakken.
Skip de eiwitten na 8 uur sochtends en neem als je honger hebt 1 tab anavar en als je dorst hebt 1 tab winstrol. Doe dit tot 21:25 s'avonds daarna mag je niks meer nemen want anders gaat je insuline omhoog en je groeihormonen omlaag en dat wil je niet.
Doe dit voor 6 weken en je bent shredded
 
Het is heel erg spierbesparend dus hoe minder je eet hoe sneller je droog word.
 
Mod in het topic.

Over met de pret..
 
Winny en anavar worden ook beter opgenomen zonder vetten en carbs, maar dat wist je zeker al?
 
Back
Naar boven