MuscleMeat

Anavar+winstrol combi

Bezoekers in dit topic

Cronaldo77

Cool Novice
Lid geworden
19 mrt 2019
Berichten
49
Waardering
7
Beste,

Ik ben 1,79, 80-81kg en ik sta op 14%.
Ik wilde een combi maken van anavar en winstrol ( tabs allebij ) maar weet niet of dat goed is en of dat goed efect gaat geven.

Ik wil op 10% staan maar ik wil bijna/helemaal niet afvallen.

Dus mijn vraag is, is dat een goede combi?
Wat kan de neveneffecten zijn?
 
Merken benoemen mag niet.
 
Winstrol 50mg per dag als je wilt recompen. 4-5 weken. Deze twee orals met elkaar combineren gaat in elk geval nergens over.
 
Gewoon geen orals nemen. Gaat je niks opleveren.
 
test-e 500mg pw en je winstrol als kickstart usen:D
 
Slecht advies. Geen kickstart gebruiken. Orals zijn overbodig en zonde van je geld. Alleen in de laatste fase voor een wedstrijd kan winstrol nuttig zijn om nog net wat harder te worden.

vind die krachttoename wel heerlijk van winstrol, of ze echt overbodig zijn? heb ik mijn twijfels over.
 
Alleen maar meer gear, belasting voor je lever en gewrichten. Maar goed dat jij niet vies bent van hoge doseringen weten we inmiddels. Ik zou het zo laag mogelijk houden en dus geen orals. Zeker niet voor zoiets als een kickstart. Een kickstart is enkel zodat je alvast iets gaat voelen omdat sommige mensen te ongeduldig zijn.

kan ook minder injecteren en orals toevoegen waarom gelijk mijn doseringen erbij halen:D jij maakt er gelijk weer van hoe meer hoe beter haha (zo ben ik wel maar dat was niet mijn bedoeling in advies)
 
ik zeg eerlijk als ik het allemaal opnieuw had kunnen doen had ik dat gedaan lagere doseringen, andere compounds dan alleen maar tren in het lichaam.

Mijn eigen ervaring voor zover:
(Egoïstisch)
(Mindfucks/Paranoia)
(Agressie wat er sowieso in zit maar alleen maar erger werd)

verliest alleen maar mensen om je heen

(Sorry voor off topic btw)
 
Als je meer massa vast wilt houden zou ik gewoon een lage dosering test doen, maar als eerste kuur cutten is al kut.
Klinkt beter als je natty cut, in de toekomst bulken op test only. Heb je ook wat tijd om goed te leren over wat je nou doet en of je die route uberhaupt op wilt gaan
 
Dan moet hij ook niet kuren.

:roflol:
hoor je dat TS niet kuren dus, zoals ik al zeg als iemand wilt kuren doet die dat toch bro geloof me nou maar ik ben zelf ook zo stront eigenwijs.
 
1. Gezien je stats kun (en moet) je naturel veel meer kunnen bereiken.
2. Anavar en Winstrol stacken gaat je wel wat opleveren, maar gezien je stats en het feit dat ze beide schade aan je lever aanrichten is dit echt niet slim.
3. Als je toch gaat kuren, doe het dan in een bulk en ga voor 200-300mg Test only.
 
Beste,

Ik ben 1,79, 80-81kg en ik sta op 14%.
Ik wilde een combi maken van anavar en winstrol ( tabs allebij ) maar weet niet of dat goed is en of dat goed efect gaat geven.

Ik wil op 10% staan maar ik wil bijna/helemaal niet afvallen.

Dus mijn vraag is, is dat een goede combi?
Wat kan de neveneffecten zijn?

Wat een zinloze combo gewoon test en winnies doen, als je niet wil injecteren of test wik gebruiken, winstrol en/of clen en dan zou ik eens goed naar je voedingschema kijken als ik jou was
 
200 mg test en bv anavar kan prima , maar in jouw geval zou ik gewoon lekker natty blijven trainen . het feit dat je 2 orals wil stacken geeft eigenlijk weer dat je weinig tot niets heb ingelezen .
gewoon achterwege laten tot je bereid bent om te prikken .
 
Als TS nu eerder 86-88kg had gewogen op 14% dan had hij mijn ogen een paar weken naturel cutten en dan een weekje of 4-5 of 70-80mg anavar verder cutten.
Beter is natuurlijk richting de 90 bulken, op acceptabel vetpercentage komen en dan cutkuur.
Al vind ik het beter dat je nu gewoon cut tot rond (of onder) 10%, alleszins boven de 80kg uitkomt en dan gewoon test only doet en bulken. Ga je volgens mij het meeste aan hebben
 
Back
Naar boven