XXL Nutrition

Anavar ws winny

Bezoekers in dit topic

Burek

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 aug 2014
Berichten
303
Waardering
64
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
11%
Yep, heb tabs gekocht.

Het doel was om het bij mn cut te gebruiken (600kcal onder onderhoud 40/30/30), zit nu ergens rond de 10-11% wil naar dem single digitz.

Zit nu in mn 3e dag van 60mg van wat een 6 weekse anavar kuur moest worden, en mn gewrichten beginnen te knakken overal Dus zoals 7/10 van de anavar is dit waarschijnlijk ook gewoon winstrol (weet niet eens of dat knakken al zo snel kan.. kennelijk..) ik neem 30mg 'sochtends en 30mg 's avonds in.
Oke, kan ik mee leven.. het is mijn eerste kuur met AAS, ervoor wat sarms geprobeerd waar ik wel over te spreken was had het liefst nog zo'n 250mg test ernaast gezet maar op het moment laat mijn prive situatie dat gewoon niet toe... JA ermee wachten was dus slimmer geweest, vooralsnog besloten om het te doen.

Dat het winstrol is kan ik mee leven zoals ik al zei, alleen gewrichtsproblemen kan ik niet mee leven.. Ik slik al een langere tijd glucosamine en omega3 en mijn waterinname ligt ook erg hoog.

Dusss nu heb ik wat vragen waar sommige mij misschien bij kunnen helpen.

Stel ik ga door met deze kuur, is het handig om het om te gooien naar 50mg pd.. bcuz winny?
Stel ik ga door, en krijg last van mijn gewrichten.. na wat voor een tijd trekt dit weg? en hersteld dit weer volledig?
Kan het zo zijn dat het wel anavar is en dit mayb toeval is door een ander hormonale reden of whatever (laag oestrogeen lijkt soortgelijke problemen te geven bijv)?
Iemand nog andere tips wat ik nu het beste kan doen? (Los van een paar ballen te groeien en te pinnen?)

inb4 - Orals only gehuild... - I know.
 
Ja de droge gewricht is weer snel over na het stoppen. Dit geeft geen blijvende schade.
Ik had erop 70mg winny wel iets meer last van dan op 50mg. Maar heel veel verschil gaf het nou ook weer niet.
 
Thanks, ik ga het dan toch maar op 60 laten
 
Back
Naar boven