MuscleMeat

Anavar?

Bezoekers in dit topic

Als je 30mg anavar neemt of 30mg dianabol neemt dan zal anavar inderdaad het minst drukkend zijn op je axis. Maar aangezien anavar altijd in hoge doseringen genomen dient te worden zou ik, net als altijd, nakuren.

Als ik 4 weekjes anavar op 30 mg pak, wat raad je aan als nakuurtje?
pak wel nolva.

gr
 
Als ik 4 weekjes anavar op 30 mg pak, wat raad je aan als nakuurtje?
pak wel nolva.

gr

Mss moet je je nog ff inlezen en niet alles zo overnemen.
 
Als ik 4 weekjes anavar op 30 mg pak, wat raad je aan als nakuurtje?
pak wel nolva.

gr
meningen zijn verdeeld over of er een nakuur nodig is of niet.
 
Als ik 4 weekjes anavar op 30 mg pak, wat raad je aan als nakuurtje?
pak wel nolva.

gr

Het ging mij om de vergelijking.. Ik zou NOOIT zo kuren. Altijd test naast laten lopen, heeft je systeem nodig en haal je er veel meer uit, Anavar sowieso hoger doseren. Denk dat je nog even wat beter kan inlezen.
 
misschien ff heel het topic lezen,vind je het terug. wel te zijn post nr 5#

jij snapt het niet maar goed, nergens zegt hij dat het niet onderdrukt behalve dat het de MINST onderdrukkende is

maar goed
 
[Link niet meer beschikbaar]



wat een BS papagaai crap weer dat anavar niet onderdrukkend zou zijn.

Anavar word hier toch aardig de hemel in geprezen, maar als je de reacties hier op het forum leest zijn er veel mensen die er maar weinig verdusie in hebben.

Leuk ook mensen adviseren zich in te lezen over anavar en nakuren. Dat werkt toch niet, alle topics en informatie artikels spreken elkaar tegen en beweren wat anders.
 
Dat krijg je van elke dht derivaat hoor winstrol etc.

Anavar is het minst drukkende op je axis. In principe zou je met anavar en primo geen nakuur nodig hebben.

klopt niks van
 
Het ging mij om de vergelijking.. Ik zou NOOIT zo kuren. Altijd test naast laten lopen, heeft je systeem nodig en haal je er veel meer uit, Anavar sowieso hoger doseren. Denk dat je nog even wat beter kan inlezen.
in b4 Cools... je hoeft anavar niet per se hoog te doseren.
het is ook niet per se nodig om test te zetten ernaast, als hij hier mee wil beginnen kan ook.

zou 2 weken nakuren op 20 mg

Als mensen hier niet mee eens zijn, laat weten.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven