XXL Nutrition

Anavar

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Prometheus

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2009
Waardering
7
Hallo allemaal,

Ik wil met Anavar beginnen en mijn eerste en laatste kuur wordt waarschijnlijk:

W1- 20 mg per dag
W2-5 40 mg per dag
W6 20 mg per dag

Doel:
-4 kg VVM
-Geen bijwerkingen (haaruitval, agressie, Gynecomastia, libido etc)
-Geen nakuur

Ik weet dat er niet meer wordt opgebouwd maar een expert heeft me dit toch geadviseerd met het oog op gezondheid enzo.

Graag jullie mening hierover en specifiek over mijn voorgestelde doel.

Alvast erg bedankt voor al jullie commetaar!:D

Ano_1991_9

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
10 sep 2008
Waardering
445
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Als je dan toch dnekt dat het je eerste en laatste kuur gaat worden mag je je dosis wel serieus verhogen; Ik dacht dat anavar maar goed werkzaam was vanaf 80mg per dag?

Reinn

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 mei 2009
Waardering
66
4kg vvm ga je nooit redden met die doseringen, ik heb 6 weken 80mg genomen en ben met een zeer streng dieet en 5 x per week trainen 2kg aangekomen en voor de rest alleen maar extra kracht gepakt.

Probeer het maar is anavar, je zal er zeer teleurgesteld uitkomen met die verwachtingen.

Laatst bewerkt:

Feyoso

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2009
Waardering
306
Lengte
1m70
Massa
84kg
Geen zin om op te bouwen en af te bouwen..
Ga 6weken op 50MG per dag

Breakmore

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 dec 2009
Waardering
59
Lengte
1m87
Ik vind persoonlijk minimaal 50-60mg wel gewenst, en geen op- en afbouw eigenlijk gewoon een constante dosis.

skydirk

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
9 apr 2003
Waardering
1.401
Hallo allemaal,

Ik wil met Anavar beginnen en mijn eerste en laatste kuur wordt waarschijnlijk:

W1- 20 mg per dag
W2-5 40 mg per dag
W6 20 mg per dag

Doel:
-4 kg VVM
-Geen bijwerkingen (haaruitval, agressie, Gynecomastia, libido etc)
-Geen nakuur

Ik weet dat er niet meer wordt opgebouwd maar een expert heeft me dit toch geadviseerd met het oog op gezondheid enzo.

Graag jullie mening hierover en specifiek over mijn voorgestelde doel.

Alvast erg bedankt voor al jullie commetaar!:D

ik zou toch wel is willen weten wie die expert is. hoe kun je nu 4 kg winnen met dat beetje anavar.

Feyoso

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2009
Waardering
306
Lengte
1m70
Massa
84kg
Je kan 4KG gainen maar geen 4KG VVM tbh

killingmen

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2009
Waardering
58
gast ga nou maar is kuren je hebt als zo veel topics gemaakt met wat je wou kuren en anderen vermoeiden topics

Fanatic Daan

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2008
Waardering
215
Lengte
1m92
Massa
102kg
Vetpercentage
4%
gast ga nou maar is kuren je hebt als zo veel topics gemaakt met wat je wou kuren en anderen vermoeiden topics
precies hoeveelste topic is dit wel niet?

Prometheus

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2009
Waardering
7
  • Topic Starter Topic Starter
ik zou toch wel is willen weten wie die expert is. hoe kun je nu 4 kg winnen met dat beetje anavar.
Omdat ik al jaren natural train heb ik een goede spierconditie en spiergeheugen opgebouwd, dus een soort basis. Als ik nu volgens de expert Anavar zou gaan gebruiken heeft dit voor mij een win/win situatie zonder bijwerkingen.

Mischien dat ik niet extra kg's ga pakken maar i.pv. vetmassa, spiermassa hiervan krijg.

De "expert" is een goede bekende van o.a. Glen Gravenbeek en Eric Overdevest. Bekende bodybuilders begin jaren 90.

Nomen Nescio

.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2010
Waardering
12.558
Omdat ik al jaren natural train heb ik een goede spierconditie en spiergeheugen opgebouwd, dus een soort basis. Als ik nu volgens de expert Anavar zou gaan gebruiken heeft dit voor mij een win/win situatie zonder bijwerkingen.

Mischien dat ik niet extra kg's ga pakken maar i.pv. vetmassa, spiermassa hiervan krijg.

De "expert" is een goede bekende van o.a. Glen Gravenbeek en Eric Overdevest. Bekende bodybuilders begin jaren 90.
:roflol:

NickDE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 mrt 2009
Waardering
194
Lengte
1m87
Massa
98kg
je bent 39 , hebt nooit gekuurd en heeft wsl geen te hoog vet% /

Test E 250mg/week voor 12weken , dan 4weken nolva 20/20/10/10

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
Waardering
6.166
je bent 39 , hebt nooit gekuurd en heeft wsl geen te hoog vet% /

Test E 250mg/week voor 12weken , dan 4weken nolva 20/20/10/10
Soms vraag ik me af of ik vergaderingen mis..

Sinds wanneer bouw je nolva af? En vergeet ook niet dat je nolva pas start 2 weken na je laatste Test E inject. Weet dat jij dat snapt, maar zo was het voor TS niet duidelijk. :p

NickDE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
22 mrt 2009
Waardering
194
Lengte
1m87
Massa
98kg
ok , ik was niet duidelijk , sry

week 1 tot en met week 12 250mg TEST E per week ( of per 5 dagen )

week 14 tot en met 18 20mg per dag nolva

250mg meer dan genoeg voor iemand die nooit gekuurd heeft , en als eerste kuur op 39jaar zal je daar zeker genoeg aan hebben als je een sterke basis hebt en een degelijk laag vet%

sommige beweren dat je nolva 20/20/10/10 mag doen als je kuur licht is zoals bijvoorbeeld 250mg Test E / week

Pumped

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
15 jan 2007
Waardering
110
Lengte
1m82
Massa
102kg
Vetpercentage
13%
100 topics, 0 resultaat.

En nog iets, ik ben zelf ook gevoelig voor MPB en op anavar heb ik alsnog vrij veel haaruitval. Dus je 100e mogelijke kuur mag je ook gelijk doorstrepen :D

Edit: wees een man en accepteer de mogelijke consequenties. Als je dat niet kan, is bodybuilding niets voor jou (iig niet-natural bb).

Prometheus

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 aug 2009
Waardering
7
  • Topic Starter Topic Starter
100 topics, 0 resultaat.

En nog iets, ik ben zelf ook gevoelig voor MPB en op anavar heb ik alsnog vrij veel haaruitval. Dus je 100e mogelijke kuur mag je ook gelijk doorstrepen :D

Edit: wees een man en accepteer de mogelijke consequenties. Als je dat niet kan, is bodybuilding niets voor jou (iig niet-natural bb).
Hoeveel mg anavar nam je dan per dag 100 mg?
Anavar staat toch bekend als weinig androgeen en ondanks het een DHT is is er weinig kans op haaruitval?!

S0m30n3

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2005
Waardering
12
Lengte
1m85
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Ik zou anavar op 80mg pakken als ik anavar only deed. Ben blij dat ik die beslissing niet genomen heb. Zou denk ik teleurgesteld zijn.

Cools

Colossal Veteran
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2006
Waardering
2.939
4kg vvm ga je nooit redden met die doseringen, ik heb 6 weken 80mg genomen en ben met een zeer streng dieet en 5 x per week trainen 2kg aangekomen en voor de rest alleen maar extra kracht gepakt.

Probeer het maar is anavar, je zal er zeer teleurgesteld uitkomen met die verwachtingen.
Komt door je vet%. Mensen met lager vet% gaan meer uit een kuur halen.

Gewoon 4 tot 6 weken op 30mg. Best 4 weken als je geen nakuur neemt. Na 2 maanden kan je terug nemen.

Minimum winst 2kg op 4 weken en maximum 4kg (uitzonderingen zelfs 6kg, nog maar een keer meegemaakt bij iemand zijn eerste kuur).

Vanaf een bepaalde leeftijd zijn de resultaten ook minder, meestal vanaf 40. Hogere dosis helpt niet veel (heeft wss met enzymen te maken en receptoren).

Laatst bewerkt:

Ano_81_6

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 aug 2011
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
106kg
Vetpercentage
8%
Dat noemen ze nou placebo.........
Meneer gaat kuren en realiseert zich dat ie elke week gaat groeien waardoor ie automatisch meer gaat eten, harder gaat trainen..........etc lol .

Die eerste zin ook......."mn eerste en laatste kuur"

Lol, what a joke ;)

Ik zou helemaal nix doen ask jouw was en lekker natuurlijke supps gebruiken......

Reinn

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 mei 2009
Waardering
66
Komt door je vet%. Mensen met lager vet% gaan meer uit een kuur halen.

Gewoon 4 tot 6 weken op 30mg. Best 4 weken als je geen nakuur neemt. Na 2 maanden kan je terug nemen.

Minimum winst 2kg op 4 weken en maximum 4kg (uitzonderingen zelfs 6kg, nog maar een keer meegemaakt bij iemand zijn eerste kuur).

Vanaf een bepaalde leeftijd zijn de resultaten ook minder, meestal vanaf 40. Hogere dosis helpt niet veel (heeft wss met enzymen te maken en receptoren).
Dat wil ik wel geloven, zit nu best hoog in vet %
Eerst volgende kuur wil ik ook beginnen met een vp van 10% (voor mij is dat goed, zit nu op 17%)

Bovenaan