Fitness Seller

Anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

perko

Novice
Lid geworden
27 apr 2013
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
86kg
hallo,

Ben nu al een 2 jaar terug aan het trainen op alle gebied, zowel lopen fietsen als fitness!
de laatste paar maanden krijg ik amper iets van mijn vetpercentage af (14.0%).

heb mijn voeding al aangepast het laatste half jaar en toch weinig resultaat behaald. (Maar wel resultaten geboekt, al vond ik die wat miniem).
Heb besloten om een Anavar kuur te gaan doen, maar weet niet welke dossis ik moet nemen!

Veel zeggen 10mg in de morgen en 20 in de namiddag, de eerste week, en de 2de week 20 20?
 
verkeerd topic en als je niets van je vet% krijgt, zou ik eerst eens je voeding beter bekijken
 
Je voeding is niet goed. Var is geen supplement. 40 mg is zonde van je geld (var only eigenlijk ook). Zou minimaal 70 mg per dag pakken. Opbouwen is niet nodig.
 
in welke topic moet ik deze dan zetten? kom hier namelijk niet veel op :-)

mijn voeding schema:

- 's morgens (voor 6uur): 40gr musli met shake (water)
- rond 8uur stuk fruit
- 9.30 tonijn (100gr)
-smiddags : 75gr rijst met kip
- 14.20: een skake (water)
- rond 17.00: gewoon warme middag, veel groenten een stuk vlees
- 18.00 een shake
- en na de fitness rond 22.00 nog een shake
 
Das nog geen 2000 kcal zo op het eerste gezicht... lijkt me wel erg weinig en zo te zien ook veel te weinig aan vetten...
 
ja heb het allemaal een beetje op men eige in elkaar gestoken.
men shakes zijn wel ongeveer 400kcal/shake dus daar zit ik wel al op 1600kcal/dag
van vetten ja misschien moet ik ergens in aanpassen maar weet niet hoe of wat?:-)
 
Als je geen verstand van voeding hebt moet je nog niet eens denken aan anavar.
 
hallo,

Ben nu al een 2 jaar terug aan het trainen op alle gebied, zowel lopen fietsen als fitness!
de laatste paar maanden krijg ik amper iets van mijn vetpercentage af (14.0%).

heb mijn voeding al aangepast het laatste half jaar en toch weinig resultaat behaald. (Maar wel resultaten geboekt, al vond ik die wat miniem).
Heb besloten om een Anavar kuur te gaan doen, maar weet niet welke dossis ik moet nemen!

Veel zeggen 10mg in de morgen en 20 in de namiddag, de eerste week, en de 2de week 20 20?

Ben je nu aan het ouwehoeren of wat? 2 jaar stelt geen ruk voor, dan doe je op dit moment toch iets fout qua voeding of training. Je kan nog genoeg resultaten boeken. Anavar is geen snoepje, het drukt nog steeds op je lever en je testosteronproductie.
 
Back
Naar boven