MuscleMeat

anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michel23

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2004
Berichten
5
Waardering
0
Ik ben nu bezig met cutten met een goed dieet en wat cardio, gaat al aardig de goede kant op (16,5% naar 14.5%) maar het enige wat mij dwars zit is dat ik langzaam maar zeker ook wat moet inleveren aan kracht en energie om te trainen.

ik zou het krachtverlies enigzins kunnen compenseren met creatine maar ik ben bang dat ik dan wat veel vocht vasthoud en dat het de vetverbranding in de weg staat!

Zou anavar voor 4 a 6 weken 30mg/ed mij een steun in de rug kunnen geven?
 
michel23 zei:
Ik ben nu bezig met cutten met een goed dieet en wat cardio, gaat al aardig de goede kant op (16,5% naar 14.5%) maar het enige wat mij dwars zit is dat ik langzaam maar zeker ook wat moet inleveren aan kracht en energie om te trainen.

ik zou het krachtverlies enigzins kunnen compenseren met creatine maar ik ben bang dat ik dan wat veel vocht vasthoud en dat het de vetverbranding in de weg staat!

Zou anavar voor 4 a 6 weken 30mg/ed mij een steun in de rug kunnen geven?


zou je niet eerst iets van efedra, caffeine oid nemen, werkt ook goed en is niet meteen zo rigoreus als AS.
 
michel23 zei:
Ik ben nu bezig met cutten met een goed dieet en wat cardio, gaat al aardig de goede kant op (16,5% naar 14.5%) maar het enige wat mij dwars zit is dat ik langzaam maar zeker ook wat moet inleveren aan kracht en energie om te trainen.

ik zou het krachtverlies enigzins kunnen compenseren met creatine maar ik ben bang dat ik dan wat veel vocht vasthoud en dat het de vetverbranding in de weg staat!

Zou anavar voor 4 a 6 weken 30mg/ed mij een steun in de rug kunnen geven?

ff offtopic: hoe zit je in je koolhydraten? Ik zorg dat ik op trainingsdagen genoeg KH binnen krijg rond m'n trainingen. Dat scheelt bij mij enorm in kracht/energie.

Over die creatine zou ik je niet druk maken kan je gewoon nemen in de cut, eigenlijk zelfs aan te bevelen.

AAS zou ik alleen nemen als je dusdanig massa te verliezen hebt dat het noodzakelijk is.
 
re

wat betreft de kh, ik krijg bijna de helft van mn dagelijkse hoeveelheid binnen verdeelt over 3 uur voor mn training.

De cafeine/ephedra zou kunnen voor energie en vetverlies maar dit doet de spieren toch niet veel goeds? (hang me er niet aan op)

ik zou graag creatine erbij nemen (altijd nog gezonder als AS), maar mijn ervaring is dat het mijn vetverlies in de weg staat.
dit kan natuurlijk ook gezichtsbedrog zijn omdat je meer vocht vasthoud.
 
Anavar zal je een veeeeeel grotere krachttoename geven dan cafeine/efedre :)
 
JFS zei:
ff offtopic: hoe zit je in je koolhydraten? Ik zorg dat ik op trainingsdagen genoeg KH binnen krijg rond m'n trainingen. Dat scheelt bij mij enorm in kracht/energie.

Over die creatine zou ik je niet druk maken kan je gewoon nemen in de cut, eigenlijk zelfs aan te bevelen.

AAS zou ik alleen nemen als je dusdanig massa te verliezen hebt dat het noodzakelijk is.


Creatine is helemaal niet aan te bevelen. Er zijn genoeg bewijzen dat je moeilijker vet verliest als je aan de creatine zit. Gewoon geen creatine nemen.
 
ArieWillem zei:
Anavar zal je een veeeeeel grotere krachttoename geven dan cafeine/efedre :)


dat is helemaal waar bro. :D
 
firedsoul zei:
Creatine is helemaal niet aan te bevelen. Er zijn genoeg bewijzen dat je moeilijker vet verliest als je aan de creatine zit. Gewoon geen creatine nemen.

Oh ja? Nou is jouw mening.
 
JFS zei:
Oh ja? Nou is jouw mening.


Uh nee er zijn heel veel bewijzen voor en onderzoek naar gedaan. Geen zin om het 1,2,3 op te zoeken maar tis een feit geen mening.
 
10. Kan ik creatine gebruiken als ik wil afvallen?
Sommige sporters zweren erbij. Afvallen betekent teruggaan in kracht, en dat is voor de altijd op progressie gerichte krachtsporters verschrikkelijk moeilijk. Combinatie van een creatinekuurtje met een dieet ligt dan voor de hand.


Uit proeven met trainende krachtsporters - die overigens niet op dieet stonden - is echter gebleken dat creatine het vetweefsel tegen afbraak beschermt.[14] Onderzoekers in de veehouderij weten dat al langer. Dieren die creatine hebben gekregen blijken na de slachting meer vet te hebben dan dieren geen creatine hebben gekregen.[15]


Afvallen en creatine gaan dus niet samen.


Dit stuk verscheen eerder in Krachttraining nr 3, september 2003. Krachttraining is het vierjaarlijkse periodiek van de Koninklijke Nederlandse Krachtsport Federatie (KNKF)
 
Ja dat onderzoekje heb ik ook wel eens gelezen. Maar er wordt zoveel onderzoek gedaan. Wat elkaar dan soms weer tegenspreekt, bovendien kan je bij de onderzoeksmethoden vaak genoeg je vraagtekens zetten.

Maargoed, dan geen creatine voor hem. Ik heb het wel meermaals gebruikt in de cut en ook vaak genoeg zonder en heb nooit problemen/verschil opgemerkt.
 
Back
Naar boven