XXL Nutrition

Anavar

Bezoekers in dit topic

Luna verkeyn

Novice
Lid geworden
21 aug 2016
Berichten
4
Waardering
1
Lengte
1m62
Massa
62kg
Vetpercentage
20%
hallo, vrouwen??
Ik heb een vraagje. Ik heb een tijdje anavar genomen. Met als gevolg dat ik lelijke acne op rug en schouders heb. Heeft er iemand een iddee hoe ik dit snel wegkrijg. Ik schaam mij er namelijk diep voor!
Dankje
 
klaar met anavar?

Kwam het puur door anavar?

Dan trekt het vanzelf weg.
 
Ik denk het wel misschien hier en daar door vettig eten. Maar ik heb er een hekel aan. Het trekt maar niet weg
 
Hoe lang heb je ana gebruikt?
Welke dosis?
Hoe lang al gestopt?
 
2maanden 1pilletje (10gr). Daags half uur voor training. Nu week gestopt
 
2maanden 1pilletje (10gr). Daags half uur voor training. Nu week gestopt

Weekje gestopt is ook nog maar kort.

Met 2/3 weekjes zal de acne langzaam wel wegtrekken (als het puur door ana kwam)
 
Weekje gestopt is ook nog maar kort.

Met 2/3 weekjes zal de acne langzaam wel wegtrekken (als het puur door ana kwam)

Zoals pillz zegt:weekje is wat kort voor de acne om weg te trekken.
 
Oke. Hopelijk! Dankje voor de info !!
 
Kan wel paar maanden duren hoor. Mocht je ooit nog kuur plannen hebben, laat dan gewoon een klein beetje roa meelopen. 1 tab eod, wil ook nog wel eens helpen.
 
Gewoon zorgen dat je clean eet, dan zou het wel redelijk snel weg moeten trekken. Verder goed verzorgen (scrubben en geen vette bodylotion ofzo gebruiken).
 
Ik denk het wel misschien hier en daar door vettig eten. Maar ik heb er een hekel aan. Het trekt maar niet weg

Gewoon zorgen dat je clean eet, dan zou het wel redelijk snel weg moeten trekken. Verder goed verzorgen (scrubben en geen vette bodylotion ofzo gebruiken).

Clean eten gaat je acne echt niet voorkomen. Net zoals vettig (niet clean) eten ook niet voor acne gaat zorgen.

Ga gewoon naar een huidtherapeute voor een paar goede behandelingen. Desnoods naar de huisarts of dermatoloog.

En zoals hier al eerder gezegd: volgende keer roa laten meelopen.
 
Back
Naar boven