AndroidHealthClinic

useless

Bezoekers in dit topic

Woezoe

Novice
Lid geworden
11 dec 2018
Berichten
22
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
67kg
dom topic

-Woezoe
 
Laatst bewerkt:
Hey Bodybuilders,

Ik ben van plan om te beginnen met Anavar.

Ik heb tot nu toe veel gelezen en daaruit blijkt dat het goed is voor afvallen en je spiermassa behouden. Maar aan de andere kant hoor ik dat je er ondertussen ook heel veel spiermassa bij krijgt (4-5kg). Wat moet ok geloven?

-Woezoe

Zijn al wat topics met zulke inhoud.. https://forum.bodybuilding.nl/topics/anavar-only.275168/
Lees daar eens eerst wat door.

Zo n vraag stellen met een nieuw account dat lid is sinds vandaag, niet iedereen zal je serieus gaan nemen hier.
Lees je in, kom met je stats, kuurvoorstel en post wat concreets en dan zullen mensen wat meer bruikbaar advies kunnen geven.
 
Zijn al wat topics met zulke inhoud.. https://forum.bodybuilding.nl/topics/anavar-only.275168/
Lees daar eens eerst wat door.

Zo n vraag stellen met een nieuw account dat lid is sinds vandaag, niet iedereen zal je serieus gaan nemen hier.
Lees je in, kom met je stats, kuurvoorstel en post wat concreets en dan zullen mensen wat meer bruikbaar advies kunnen geven.

Bedankt voor je tip! Zal er wat mee doen.
Ik heb me wel eerder ingelezen hier op het forum maar het is echt sinds vandaag dat ik heb besloten om een account te maken.
 
Dit is een mooi resultaat. Iemand van wel kuren naar niet kuren binnen 24 uur waarbij de stats beziende er "naturel" wellicht nog heel veel winst te boeken is. Funny how the brain works.
 
Dit is een mooi resultaat. Iemand van wel kuren naar niet kuren binnen 24 uur waarbij de stats beziende er "naturel" wellicht nog heel veel winst te boeken is. Funny how the brain works.

Depression can lead to weird thoughts!
Vanwege het feit dat zeer recent mijn moeder is overleden, ben ik in een diepe depressie geraakt. Had totaal geen motivatie meer voor de gym dus dacht dat een anabolenkuurtje me wel weer op de rit zou kunnnen krijgen.

Misschien dat ik met natural training wel in een veel betere spirit kom. Het is ook niet zomaar omgezet hoor, ik heb er wel even een tijdje om liggen denken.
 
Gecondoleerd met het verlies van je moeder.

De reden voor je interesse in een kuurtje is omdat je in een diepe depressie bent geraakt en geen motivatie hebt om te sporten.. Dat is echt de meest domme reden ooit, no offense meant, maar als je psychisch al niet helemaal lekker in je vel zit is het ontzettend onverstandig om te gaan kloten met je hormonen. Je moet ook weer stoppen met kuren en ik denk dat menig lid die hier kuurtjes achter de rug heeft je kan vertellen dat dat voor je gesteldheid nou niet bepaald een pretje is.

Mooi links laten liggen, en gewoon jezelf naar de gym slepen. Even doorzetten en eenmaal je weer een beetje op dreef bent zul je zien dat je nog lang niet toe bent aan een kuurtje.
 
Depression can lead to weird thoughts!
Vanwege het feit dat zeer recent mijn moeder is overleden, ben ik in een diepe depressie geraakt. Had totaal geen motivatie meer voor de gym dus dacht dat een anabolenkuurtje me wel weer op de rit zou kunnnen krijgen.

Misschien dat ik met natural training wel in een veel betere spirit kom. Het is ook niet zomaar omgezet hoor, ik heb er wel even een tijdje om liggen denken.

I've been there. I still AM actually. Gevoelsmatig is er niks maar dan ook niks positiefs aan het overlijden van een moeder. Tot op de dag van vandaag ben ik daar nog steeds mee bezig. Het gekke wat ik heb ervaren is dat het perspectief geeft. Overzicht. Je gaat anders naar het leven kijken. Hoofdzaken en bijzaken ga je helder zien. Jouw moeder heeft je op de wereld gezet. Leef, BEleef, DOE, travel the world. Pak DAT aspect op en laat alles niet voor niets zijn. C'est la vie.
 
niet kuren inderdaad en het verlies verwerken.
 
gecondoleerd, ga praten over je gevoelens en gedachten om zo je verlies te verwerken. vlucht niet in middelen want dat is slechts tijdelijk.

blijf in beweging ook al heb je geen motivatie het werkt tegen depressieve gevoelens, neem een pre work out ipv een kuur das mijn advies
 
Gecondoleerd kerel..

Wellicht dat creatine je een beetje kan helpen nu in deze shit tijd. Zoals door anderen gemeld hierboven, ga geen anabolen gebruiken nu. Je krijg er alleen maar een dip van en dan voel je je nog slechter achteraf..

Succes man.
 
ik vraag mij af of goede kwaliteit anavar uberhaupt nog wel te krijgen is binnen NL..
 
Back
Naar boven