XXL Nutrition

useless

Bezoekers in dit topic

Dat werd nagepapaaaid door iedereen. En is niet waar
word toch ook beweerd van primo ,over het algemeen is anavar best te te doen in nl en primo toch ook .
 
Haha dikke onzin om buitenlandse ug te kopen. Die produceren gewoon met dezelfde grondstof leveranciers. Zoek gewoon een goed NL of BE ug lab.
Maar als je graag meer betaald voor precies hetzelfde product van een buitenlands ug lab dan moet je dat doen.
 
Haha dikke onzin om buitenlandse ug te kopen. Die produceren gewoon met dezelfde grondstof leveranciers. Zoek gewoon een goed NL of BE ug lab.
Maar als je graag meer betaald voor precies hetzelfde product van een buitenlands ug lab dan moet je dat doen.

Jij hebt echt geen idee.
 
word toch ook beweerd van primo ,over het algemeen is anavar best te te doen in nl en primo toch ook .

ja dit zou komen omdat het poeder waarmee primo word gemaakt veel duurder is dan dat van testosteron bijvoorbeeld.
een hele lange tijd geleden had een lid in een topic een bericht geplaatst wat nou echt het prijs verschil was. incl site waar je het kon kopen.

het was wel is waar duurder maar het verschil was nou niet om naar huis te schrijven.
 
Jij hebt echt geen idee.
Verklaar je nader aub.
Blijkbaar heb je zelf geen idee maar als jij overprijsde en gehypde buitenlandse ug producten wil kopen moet je dat lekker doen.

De betere ug's hier hebben labtesten van bijna al hun producten en daaruit blijkt dat het gewoon g2g is.
 
Verklaar je nader aub.
Blijkbaar heb je zelf geen idee maar als jij overprijsde en gehypde buitenlandse ug producten wil kopen moet je dat lekker doen.

De betere ug's hier hebben labtesten van bijna al hun producten en daaruit blijkt dat het gewoon g2g is.

Labtesten? Ik heb ze amper gezien.

Ik ben ook wel benieuwd wat jij overgeprijsd vindt? Ik betaal niks meer dan bij een Nederlandse UGL.

En welk merk ik koop is helemaal niet vergelijkbaar met wat de Nederlandse UGL’s zijn.

EDIT: en ze hebben geen primo op 200mg/ml.
 
Ik overweeg ook een Anavar kuurtje, ben erg benieuwd naar de "resultaten" , zijn er hier mensen met ervaring met anavar kuurtjes, of wel merk aan te raden is
 
Ik overweeg ook een Anavar kuurtje, ben erg benieuwd naar de "resultaten" , zijn er hier mensen met ervaring met anavar kuurtjes, of wel merk aan te raden is

Yep.

Ik heb 2 keer Anavar gebruikt.
1e keer Anavar only 30 mg per dag. Resultaat 2 kg netto aan overgehouden (Anavar was van een UG merk uit China)
2e keer Anavar 30 mg per dag in combinatie met Testosteron 250 mg per week. Resultaat 4 kg netto aan overgehouden. (Anavar kwam uit Polen)
 
Ik overweeg ook een Anavar kuurtje, ben erg benieuwd naar de "resultaten" , zijn er hier mensen met ervaring met anavar kuurtjes, of wel merk aan te raden is

Ben je een vrouw? Zo niet, dan geen anavar doen. Ja, in combinatie met testosteron en primo.
 
Back
Naar boven