MuscleMeat

Anavar??

Bezoekers in dit topic

nick anavar

Novice
Lid geworden
18 jan 2021
Berichten
3
Waardering
3
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
20%
Goedemorgen,
Ik zal mezelf even voorstellen als eerst, aangezien ik nieuw ben hier.
Ik ben Nick, 23, train nu 3jaar, ik weeg 78kg.
Momenteel twijfel ik over een anavar kuur...
Nou had ik een paar vragen die ik nergens kon terug vinden.

Is deze kuur mogelijk met een calorie te kort?
Heeft de kuur erge bijwerkingen als acne?

hoop dat iemand mij verder kan helpen, mijn dank is groot 😁
 
Nee, wel met een hersencel tekort

Geen anavar only doen, gewoon spuitje met test in je kont drukken of durf je dat niet?
Of wat dacht je van gewoon niet doen met die stats 🤓
 
Kunnen bijdehand gaan doen maar jullie zijn ook ergens begonnen toch? Als ik commentaar had gewild had ik dat wel aangegeven
 
Kunnen bijdehand gaan doen maar jullie zijn ook ergens begonnen toch? Als ik commentaar had gewild had ik dat wel aangegeven
Het feit dat je zegt dat je die vragen nergens hebt terug kunnen vinden betekent gewoon dat je te weinig research hebt gedaan. Met jouw huidige stats zou ik niet aan kuren denken maar aan je voeding gaan werken. Wat denk je dat die anavar gaat doen op die 20% bodyfat van je? Grote kans dat je leverschade oploopt terwijl je alsnog een blubberfysiek behoudt.
Daarbij vraag je naar waar je het beste kunt bestellen, vragen naar bronnen is verboden.

Je bent nummer 30000 met niet goed genoege stats om te kuren die oral-only wilt gaan doen omdat ie bang is om een spuit te gaan zetten.
 
Kunnen bijdehand gaan doen maar jullie zijn ook ergens begonnen toch? Als ik commentaar had gewild had ik dat wel aangegeven

Ergens begonnen zonder AAS. Werk eerst een beetje aan jezelf tot dat je op een bepaald plafond zit voordat je gaat kuren. Als je toch wilt doe dan Test e ipv anavar..
 
Kunnen bijdehand gaan doen maar jullie zijn ook ergens begonnen toch? Als ik commentaar had gewild had ik dat wel aangegeven

Is niet bijdehand en ook geen commentaar...

Beste voor jou op dit moment is gewoon niet kuren maar als je het toch doet, doe dan test ipv anavar.
 
Okee excuus, vandaar dat ik er bij had gezet dat ik nieuw was.
Heb wel rond gekeken en gezocht maar niet elk verhaal doorgebladerd.
Wist niet dat bronnen vragen verboden was.
Ik weet in ieder geval hoe andere er nu over denken en wat mij te doen staat, bedankt heren!
 
Het feit dat je zegt dat je die vragen nergens hebt terug kunnen vinden betekent gewoon dat je te weinig research hebt gedaan. Met jouw huidige stats zou ik niet aan kuren denken maar aan je voeding gaan werken. Wat denk je dat die anavar gaat doen op die 20% bodyfat van je? Grote kans dat je leverschade oploopt terwijl je alsnog een blubberfysiek behoudt.
Daarbij vraag je naar waar je het beste kunt bestellen, vragen naar bronnen is verboden.

Je bent nummer 30000 met niet goed genoege stats om te kuren die oral-only wilt gaan doen omdat ie bang is om een spuit te gaan zetten.

Leverschade van anavar :hahaha: Kom op zeg
 
Kunnen bijdehand gaan doen maar jullie zijn ook ergens begonnen toch? Als ik commentaar had gewild had ik dat wel aangegeven
Gast, wat verwacht je als je doet alsof je niet kon vinden of je acne van anavar kan krijgen. Google letterlijk “bijwerkingen anavar”...
 
Kunnen bijdehand gaan doen maar jullie zijn ook ergens begonnen toch? Als ik commentaar had gewild had ik dat wel aangegeven

Niet doen, gaat je weinig tot niks opbrengen
 
Back
Naar boven