Fitness Seller

Anavar

Bezoekers in dit topic

chark!!!!

Novice
Lid geworden
3 feb 2022
Berichten
3
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
96kg
Vetpercentage
30%
Beste leden ik ben een man van in de 40
En zit met een spierziekte zodat ik niet meer in staat ben op te trainen ben nog wel fier op men lichaam . Ben nu 20 kilo bijgekomen en wil deze kwijt .
Ik dacht aan avanar wie kan mij helpen met dosering en product

Alvast bedankt
Groetjes en train ze
 
Ja begrijp ik . Middelen zijn te vermijden maar ik ben ook fier ik kan enkel nog stukjes wandelen met veel pijn . En zoek iets om ja mijn lichaam uiterlijk te verbeteren snap je
 
Hoe denkt je behandelend arts over het gebruik van anavar?
 
Deze raad ze niet aan natuurlijk. Maar zou geen invloed hebben op de medicatie en de ziekte
 
Ja begrijp ik . Middelen zijn te vermijden maar ik ben ook fier ik kan enkel nog stukjes wandelen met veel pijn . En zoek iets om ja mijn lichaam uiterlijk te verbeteren snap je
Breng je voeding in overeenstemming met je verbruik.

Avatar, of avanar, whatever, werkt niet zo, het is geen vet burner. Die bestaan ook niet.

Terug naar je dokter en als hij het niet voorschrijft, heb je er ook geen baat bij.
 
Ik denk niet dat anavar de miracle drug is die je zoekt. Door je situatie ben je zoveel aangekomen omdat je teveel eet voor wat je lichaam nu nodig heeft. Persoonlijk zou ik het enkel doen als dit de ziekte zou remmen, maar daar heb ik geen verstand van. Dat is de enige prioriteit, niet de looks.
 
Beste leden ik ben een man van in de 40
En zit met een spierziekte zodat ik niet meer in staat ben op te trainen ben nog wel fier op men lichaam . Ben nu 20 kilo bijgekomen en wil deze kwijt .
Ik dacht aan avanar wie kan mij helpen met dosering en product

Alvast bedankt
Groetjes en train ze
Welke spierziekte?
 
Wanneer je niet meer kunt trainen en toch wel fier bent op je lichaam, kan je beter naar een diëtiste gaan
 
Back
Naar boven