Fitness Seller

And again.

Bezoekers in dit topic

Plus en minpunten:
Is niet koppelbaar met een app 🤣
6EA0ED83-D2DD-445E-9F63-25C3E0D1F6C8.jpeg



Dan een andere versie van hun joh aardappel
 
BTW; Hier gaat alles digitaal met bloedwaarden onderzoek, geen formulier meer ophalen.
 
De bloeddruk net gemeten, hij is nu 128/72. Ik zal dalijk nog even een meting doen
Dat is prima. Eerste keer het best beide kanten meten. De kant met de hoogste waarde meet je dan telkens.
 
Ik dacht dat je altijd links moet meten als je rechts bent en andersom?
Huisarts zei me best beide kanten kon meten en dan de hoogste zijde standaard blijven meten.
Nu meet ik ze ook regelmatig aan beide kanten omdat als je een groot verschil hebt in bovendruk dit kan duiden op slagaderverkalking.
 
Goed, vandaag benen getraind. Ging prima eigenlijk en zat er goed in.

Squats, 15, 12, 10, 8, 6. Eindigend op 120kg en zitten.
Hack squats 12, 10, 8, 6 eindigend op 45kg en gepauzeerd onder, alsof ik vanuit de hel moest terugkomen zo diep.
Extensions, 4x10 langzaam en flinke contractie.
Abductions, 4x15 en het kontje flink squeezen, langzaam uitgevoerd.
Lying leg curls, 4x15
Seated leg curls 4x15 tot het uiterste.
Standing machine calf raises 3x10 op gewicht, 3x15 op contractie. Niet dat er bij het hogere gewicht geen contractie was, maar ik doe dit altijd eigenlijk. Zwaar en dan licht en langzaam afmaken.

Alles tot 1-2 reps failure gedaan en de hele teringzooi brand nu. Morgen schouders, vanavond 1ml test injecteren, zal waarschijnlijk schouder worden.

Voeding zit nu op 4500kcals.
Uit. Tot later!
 
Side note: sinds ik terug in de gym ben zie ik een wereld die ik compleet haat. Jochies en wijven die trainen voor Instagram. Wijven die nooit zin hadden om van de bank af te komen met hun vette reet, maar omdat het likes oplevert en geile comments van shady mannetjes, staan ze ineens alles te filmen. Ze zijn de bom, de shit op social media. Ineens is iedereen personal trainer, coach, deskundige? Flikker op, omdat je met je kut naar achter staat en dumbbell row naar je heup trekt op een nette manier ben je coach en trainer? Nope, dat ben je niet. Ik hield van de mannenwereld die de sportschool vroeger was. Die is nu een speeltuin voor aandacht te kort komende tieners.
I can relate to this
Deze nieuwe generatie doen het allemaal voor de aandacht en Likes
Fucking irritant
 
Goed! Nog steeds geen bloed geprikt, zaterdag hopelijk. Ik stond vrijdagochtend nuchter bij de huisarts om het formulier op te halen en te prikken, maar ondanks dat de verpleegkundige die daarvoor rondloopt, op haar reet zat en niemand in de wachtkamer was, moest ik daarvoor een afspraak maken want het was rete-druk. Toen ik dus op de website voor Haaglanden keek kon ik pas vanaf de 13e terecht bij een prikpost in Den haag. Dus das niet lekker geregeld. Maar lichaam loopt wel weer goed vol, kracht is ook zo goed als op het oude niveau en ik heb geen last meer van mn libido of mn jan-joker. Waarschijnlijk is de prolactine rustig aan het zakken omdat ik geen tren meer prik.
 
Lekker ouderwets, hier gaat alles digitaal. Vrijdagmiddag akkoord, kan ik zat ochtend prikken
 
Maar lichaam loopt wel weer goed vol, kracht is ook zo goed als op het oude niveau en ik heb geen last meer van mn libido of mn jan-joker. Waarschijnlijk is de prolactine rustig aan het zakken omdat ik geen tren meer prik.
ik heb er geen verklaring voor, maar soms gaat het ook vanzelf weer beter en moet je je niet te veel zorgen maken. Ik had laatst met 2.5 maand deca een slecht libido, maar na een paar lange nachten (10-11 uur per nacht) is het weer helemaal top.

Voorheen had ik eens naar de aro (slim zonder bloedtest) gegrepen en dat maakte het alleen maar erger.. in paniek raken en vanuit daar acteren brengt maar zelden iets goeds
 
Je bent dus totaal off gegaan al die tijd? Moet wel pittig geweest zijn ik herinner nog dat je vroeger wel voor stevige dosissen ging.
Maar komt wel goed zo te zien keep it up bro!
 
Je bent dus totaal off gegaan al die tijd? Moet wel pittig geweest zijn ik herinner nog dat je vroeger wel voor stevige dosissen ging.
Maar komt wel goed zo te zien keep it up bro!
Ja klopt, al heb ik tussendoor ongeveer nog 7 maanden getraind en ook wat gezet, maar in totaal na het 'weg gaan' hier tot aan nu toe ongeveer 8 jaar eruit geweest denk ik en volledig off. Weet niet meer hoeveel last ik ervan heb gehad na het off gaan, maar in de tussenliggende jaren was er niks aan de hand. Heb ook in 2 jaar 3 kinderen erin geschoten dus mn zaad is gewoon helemaal hersteld. (Terwijl ik een jaar voor mn eerste kind het heb laten testen en er was zo goed als geen beweging te zien)
 
Ja klopt, al heb ik tussendoor ongeveer nog 7 maanden getraind en ook wat gezet, maar in totaal na het 'weg gaan' hier tot aan nu toe ongeveer 8 jaar eruit geweest denk ik en volledig off. Weet niet meer hoeveel last ik ervan heb gehad na het off gaan, maar in de tussenliggende jaren was er niks aan de hand. Heb ook in 2 jaar 3 kinderen erin geschoten dus mn zaad is gewoon helemaal hersteld. (Terwijl ik een jaar voor mn eerste kind het heb laten testen en er was zo goed als geen beweging te zien)
Ja dat je zaad "dood" zou zijn is zeker bullshit, mijn ex was ook zwanger en paar vrienden ook allemaal kleine bengels rondlopen :D
Maar goed dat je terug bent altijd leuk te volgen!
 
Back
Naar boven