Fitness Seller

Andere Dj naam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

'Peoples' is cool hoor.
 
Peoples zei:
Hij moet nog wel gemasterd worden... hoor nu al onzuiverheden en volume die af en toe gewoon te hard staat....

Maar laat het me maar weten wat je ervan vindt! :D

Zoals ik al dacht: niet geheel mijn ding. Alhoewel ik hem rond 30:00 wel leuker begin te vinden... ragga is altijd goed, en die tempovertraging en -versnelling doet de zaken ook goed. :)

Maar technisch vind ik hem best lekker. Natuurlijk hoor je zelf altijd alle foutjes, maar zonder koptelefoon (via mn monitor) hoor ik ze iig niet. En wat betreft mastering: ik probeer mezelf aan te leren dat zo min mogelijk te gebruiken. Ik ben er vroeger op gaan vertrouwen, en dat was lastig weer af te leren. Vind het bij jou eigenlijk heel netjes.

Was het trouwens de bedoeling om zo breed te draaien qua subsTen? Of is het speciaal om als demo te kunnen gebruiken? Ik weet de ballen van het publiek waar je voor draait, maar stevig dnb-publiek hier in de regio valt meestal stil als er opeens erg grote verschillen in sT zijn. Tenzij het een hitje is, natuurlijk. :P
 
Dit is speciaal gemaakt voor Dj Source Radio in the UK.

Willen een uurmix met verschillende stylen.
Het mooie aan deze mix is dat alle nummers op 1 tempo zijn namelijk 133 bpm.

Hoewel jij denkt dat er tempo wisselingen zijn dat dus niet het geval is... :D

Meestal draai ik op feesten waar ook vaak 1 style gedraaid wordt, dat vind ik persoonlijk wat makkelijker...

Dit is ook een soort demo... Heb daarnaast ook nog mixen liggen die 1 bepaalde style zijn. Voor iedereen wat wils....

Bedankt voor je feedback... is belangrijk voor me... :)

Waar draai jij eigenlijk? Zie dat je uit Dordt komt (ben er geboren dus ben dordtse schapekop) en ken wel wat kroegen en discotheken in de buurt!!!
 
Rob G zei:
Neej bro, dat klinkt verwijft. Das hetzelfde als DJ Deliciousboy ofzo.

haha heb al karma gegeven in de andere thread :p
 
Peoples zei:
Hoewel jij denkt dat er tempo wisselingen zijn dat dus niet het geval is... :D
Welles. Check die plaat met ragga-vocal tussen (uit mn hoofd) 31:00 en 32:00. Het tempo keldert daar even enorm. :)

Waar draai jij eigenlijk? Zie dat je uit Dordt komt (ben er geboren dus ben dordtse schapekop) en ken wel wat kroegen en discotheken in de buurt!!!
Afhankelijk van de planning elke maand of om de maand in Bibelot. Afgelopen zomer een keer in de Popcentrale (maar was helaas niet bijster spannend), en een heel enkele keer wat verspreid over NL. Maar aangezien ik nooit demo's verstuur krijg ik dus alleen boekingen via mensen die al weten hoe en wat ik draai. Maar goed ook, want meer dan 2x per maand draaien trek ik niet. Dan hoor ik te vaak dezelfde platen voorbij komen, dus dan verveelt het.

Binnenkort trouwens vermoedelijk wel op Streamers Radio. Ook via vrienden gegaan, maar zij willen wel een demo. Ff snel wat in elkaar draaien vanavond dus... (als ik mn PC kan overtuigen het op te nemen! :() Zal het ook hier posten als het lukt.
 
dj_phreak zei:
Welles. Check die plaat met ragga-vocal tussen (uit mn hoofd) 31:00 en 32:00. Het tempo keldert daar even enorm. :)

Afhankelijk van de planning elke maand of om de maand in Bibelot. Afgelopen zomer een keer in de Popcentrale (maar was helaas niet bijster spannend), en een heel enkele keer wat verspreid over NL. Maar aangezien ik nooit demo's verstuur krijg ik dus alleen boekingen via mensen die al weten hoe en wat ik draai. Maar goed ook, want meer dan 2x per maand draaien trek ik niet. Dan hoor ik te vaak dezelfde platen voorbij komen, dus dan verveelt het.

Binnenkort trouwens vermoedelijk wel op Streamers Radio. Ook via vrienden gegaan, maar zij willen wel een demo. Ff snel wat in elkaar draaien vanavond dus... (als ik mn PC kan overtuigen het op te nemen! :() Zal het ook hier posten als het lukt.

Klopt de tempowisseling zit in het nummer zelf. Gregor Salto - Looking good!!

Bibilot ken ik wel jah... als ik in de buurt ben kom ik wel ff gluren!!
In de Popcentrale heeft mijn vader vorig jaar nog een cd opgenomen met zijn band. Op zich een erg leuke locatie maar er komen volgens mij vooral alternatief publiek.

Draai jij vinyl of cd?
 
Peoples zei:
Klopt de tempowisseling zit in het nummer zelf. Gregor Salto - Looking good!!

Bibilot ken ik wel jah... als ik in de buurt ben kom ik wel ff gluren!!
In de Popcentrale heeft mijn vader vorig jaar nog een cd opgenomen met zijn band. Op zich een erg leuke locatie maar er komen volgens mij vooral alternatief publiek.

Draai jij vinyl of cd?
Alleen vinyl! Wat soms jammer is (vooral voor classics die ik niet op plaat kan vinden), maar ik kan momenteel geen CD-spelers betalen. Ik wil per sé Pioneer, dus dan moet ik eerst sparen. :)

Zowel Popcentrale als Bibelot hebben een alternatief publiek. Popcentrale is echter nog iets erger. Daar wordt je echt raar aangekeken als je niet "alto" bent. Vandaar dat ik er ook niet vrijwillig naartoe ga.
 
dj_phreak zei:
Alleen vinyl! Wat soms jammer is (vooral voor classics die ik niet op plaat kan vinden), maar ik kan momenteel geen CD-spelers betalen. Ik wil per sé Pioneer, dus dan moet ik eerst sparen. :)

Zowel Popcentrale als Bibelot hebben een alternatief publiek. Popcentrale is echter nog iets erger. Daar wordt je echt raar aangekeken als je niet "alto" bent. Vandaar dat ik er ook niet vrijwillig naartoe ga.

Toch niet de pioneer CDJ-200??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze gaat ik binnekort aanschaffen!! Ben op de DJ expo 2005 geweest en met deze cd speler gedraaid... heerlijk aparaat!!! :D
 
Wat ik me afvraag wie gaat nou zijn dj naam veranderen je hebt toch een naam opgebouwd die ga je dan opgeven! Als je net bezig bent is het niet zo vreemd maar als je al in diverse clubs hebt gedraaid ga je naam toch niet veranderen. Tenzij andere je naam gebruiken om het zo te maken in deze wereld. Oftewel hou gewoon je naam.
 
Peoples zei:
Dit is speciaal gemaakt voor Dj Source Radio in the UK.

Willen een uurmix met verschillende stylen.
Het mooie aan deze mix is dat alle nummers op 1 tempo zijn namelijk 133 bpm.

Hoewel jij denkt dat er tempo wisselingen zijn dat dus niet het geval is... :D

Meestal draai ik op feesten waar ook vaak 1 style gedraaid wordt, dat vind ik persoonlijk wat makkelijker...

Dit is ook een soort demo... Heb daarnaast ook nog mixen liggen die 1 bepaalde style zijn. Voor iedereen wat wils....

Bedankt voor je feedback... is belangrijk voor me... :)

Waar draai jij eigenlijk? Zie dat je uit Dordt komt (ben er geboren dus ben dordtse schapekop) en ken wel wat kroegen en discotheken in de buurt!!!


Met computers kan men tegenwoordig erg mooie mixen maken. Weet je ut live zo te brengen schop je het ver!! Blijf je hangen in de computer scene kom je nooit verder dan je mixjes voor de radio. Ps zou je misschien een tracklist kunnen posten of heb je die heel toevallig niet ?
 
Laatst bewerkt:
M-TRAXX zei:
Wat ik me afvraag wie gaat nou zijn dj naam veranderen je hebt toch een naam opgebouwd die ga je dan opgeven! Als je net bezig bent is het niet zo vreemd maar als je al in diverse clubs hebt gedraaid ga je naam toch niet veranderen. Tenzij andere je naam gebruiken om het zo te maken in deze wereld. Oftewel hou gewoon je naam.


Het is meer de bedoeling dat ik onder 2 namen ga draaien omdat ik verschillende sTen heb.
Ik draai nog niet op grote feesten, meer underground en aantal clubs zo nu en dan!
 
M-TRAXX zei:
Kan hem op dit moment niet d/len maar de beatcounters op mengpanelen of op computers zeggen niets :cool: !

Hoe bedoel je dat?
 
Peoples zei:
Hoe bedoel je dat?
Je wist toen net de exacte bpm`s te melden dus ging ik ervan uit dat je een beatcounter gebruik! Kun je een tracklist posten misschien ? En je mix is niet live gemixt toch ?
 
M-TRAXX zei:
Je wist toen net de exacte bpm`s te melden dus ging ik ervan uit dat je een beatcounter gebruik! Kun je een tracklist posten misschien ? En je mix is niet live gemixt toch ?


Omdat ik deze mix heb gemaakt met mijn computer gebruik ik een programma die de exacte BPM (tot op honderste) kan vaststellen!

De mix is inderdaad non-live!
Ik zal vanavond de tracklist posten!!
:D
 
M-TRAXX zei:
En de tracklist kwijt ?

Sorry... was niet thuis :) Nu ook niet btw.. maar zoek hem op voor je..
 
Dj FDO

Hehe meer voor de Vlaamse dj's die voor hun eerste keer draaien... :D

(**** Den Overgang!) :D
 
IK vind chest-o nog steeds de beste maar dan dien je natuurlijk wel je naam eer aan te doen en een gigantische borstpartij te hebben.
 
owhh shit.. heb alleen mijn andere playlist gepost in het ander topic...
FF uit mijn hoofd dan:

Wideboys - Westside
Salt and Pepper - Push it (klubheads remix)

rest komt...

Laaste 2
Gregor Salto - Looking Good
Londen thing
 
Back
Naar boven