Fitness Seller

Andere dumbells

Bezoekers in dit topic

Bulk40

Cool Novice
Lid geworden
29 aug 2020
Berichten
183
Waardering
89
Lengte
1m90
Massa
112kg
Vetpercentage
20%
Misschien een wat rare vraag, maar in de sportschool waar ik train zijn de dumbells vervangen. Waar ik eerder 12-15 herhalingen deed met 40kg red ik er nu 10-12. Ik merk dat het greepje ook wat dikker is dan de vorige dumbells en het geheel iets korter is. Is dit een bekend iets bij anderen? Het voelt k*t om nu terug te moeten gaan in gewicht of aantal hh.
 
Misschien een wat rare vraag, maar in de sportschool waar ik train zijn de dumbells vervangen. Waar ik eerder 12-15 herhalingen deed met 40kg red ik er nu 10-12. Ik merk dat het greepje ook wat dikker is dan de vorige dumbells en het geheel iets korter is. Is dit een bekend iets bij anderen? Het voelt k*t om nu terug te moeten gaan in gewicht of aantal hh.
Er zit wel eens wat verschil tussen dumbells kwa gewicht, idem schijven.

Plus ze voelen waarschijnlijk even nieuw en je moet er even aan wennen.
 
Bulk40 Net als er verschil in halter van 80kg zit qua gevoel met oa BP is dit ook met Dumbbells het geval.
Een dumbass zal zeggen Prima
 
Ik sport bij 3 verschillende gyms en bij elke verschilt het gewicht. Prima
 
Misschien een wat rare vraag, maar in de sportschool waar ik train zijn de dumbells vervangen. Waar ik eerder 12-15 herhalingen deed met 40kg red ik er nu 10-12. Ik merk dat het greepje ook wat dikker is dan de vorige dumbells en het geheel iets korter is. Is dit een bekend iets bij anderen? Het voelt k*t om nu terug te moeten gaan in gewicht of aantal hh.
Grotere oftewel dikkere greep, beter voor dikke armen.
Ik train met fatgrips sinds kort en mijn armen gaan steeds beter.
Wees de sportschool maar dankbaar :thumb:
 
Thanks voor de reacties. Ik ga er maar aan wennen dan en de voordelen ervan pakken.
 
Back
Naar boven