XXL Nutrition

Andere eiwit shake

Bezoekers in dit topic

Kippeneter

Cool Novice
Lid geworden
1 sep 2020
Berichten
111
Waardering
77
Lengte
1m90
Massa
86kg
Ik heb nu bijna de 2,5kg pot van whey delicious (vanilla) op. Maar ik word er kots misselijk van sinds 2-3 weken en het wordt steeds lastiger om het weg te krijgen.
Iemand tips voor betere smaken? Las dat cookie en cream ook wel te doen is.
 
Misschien is t niet zozeer de smaak.
Zelf hou ik niet van zoet en en intense smaak zeg maar en gaat dat bij mij sneller tegenstaan. Misschien meer afwisselen met smaken.
Over het algemeen is de delicious zoeter en intenser. Dan zou je kunnen kiezen voor perfect whey. Die is minder zoet en intens.
Je kan ook proberen met karnemelk ipv melk te mengen. Krijg je een wat vanille-yoghurt achtige smaak.
 
Misschien is t niet zozeer de smaak.
Zelf hou ik niet van zoet en en intense smaak zeg maar en gaat dat bij mij sneller tegenstaan. Misschien meer afwisselen met smaken.
Over het algemeen is de delicious zoeter en intenser. Dan zou je kunnen kiezen voor perfect whey. Die is minder zoet en intens.
Je kan ook proberen met karnemelk ipv melk te mengen. Krijg je een wat vanille-yoghurt achtige smaak.

Afwisseling is denk ik wel een goed punt. Ik vond het eerst wel lekker. Is Optimel ook een optie denk je?
 
Als ik 'delicious' lees verwacht ik ook iets heel zoets!

All day protein van XXL Framboos vond ik erg lekker en kreeg erg goede reviews, maar merk dat ik het beter doe op Egg Protein dus ben er vanaf gestapt.

Nu Egg protein van XXL vanille en die vind ik 'anders' :D Eigenlijk gewoon minder lekker, maar mijn poep en spieren zeggen wel dat het beter voor mij is. Nu chocolade klaar staan en anders is er ook nog geen smaak variant of een ander merk (tips hier misschien?).

Edit: Mijn ervaring is op basis van mengen met water, want ik zit meestal in cut of onderhoud :D
 
Laatst bewerkt:
Afwisseling is denk ik wel een goed punt. Ik vond het eerst wel lekker. Is Optimel ook een optie denk je?
Je kan whey met alles mengen
Water, yoghurt, kwark, kerrie, sojamelk, amandelmelk, optimel etc.
Gewoon proberen.
 
Update: Heb nu Optimel (vanille) gekocht, proeft een beetje naar vanille vla. En heb de whey delicious vanille met creatine er door heen. Op zich lekker maar omdat Optimel zo dik is drinkt het minder snel weg en blijft er aardig wat hangen aan de zijkanten van de beker.
 
Daarom koop ik whey delicious in verschillende smaken per kilo verpakking.
Dan ben je sneller bij een volgende smaak voor de afwisseling.
2,5kg duurt net te lang.. :)

Maar het verschilt ook erg per smaak. Sommige smaken gaan mij na verloop van tijd sneller tegenstaan dan andere.

Update: Heb nu Optimel (vanille) gekocht, proeft een beetje naar vanille vla. En heb de whey delicious vanille met creatine er door heen. Op zich lekker maar omdat Optimel zo dik is drinkt het minder snel weg en blijft er aardig wat hangen aan de zijkanten van de beker.

Misschien Optimel drink proberen ipv kwark?
 
Daarom koop ik whey delicious in verschillende smaken per kilo verpakking.
Dan ben je sneller bij een volgende smaak voor de afwisseling.
2,5kg duurt net te lang.. :)

Maar het verschilt ook erg per smaak. Sommige smaken gaan mij na verloop van tijd sneller tegenstaan dan andere.



Misschien Optimel drink proberen ipv kwark?

Die heb ik ! Sorry was niet duidelijk. Vanille is vgm dikker dan framboos etc. Belangrijkste blijft variëren.
 
Die heb ik ! Sorry was niet duidelijk. Vanille is vgm dikker dan framboos etc. Belangrijkste blijft variëren.
Optimel heeft toch geen drink in de smaak vanille? :dunno:
 
Optimel heeft toch geen drink in de smaak vanille? :dunno:
Je hebt gelijk, heb het even gecheckt en was inderdaad yoghurt :roflol::roflol:. Ik dacht al wrm is die zooi zo dik. Volgende keer maar even Optimel drink meenemen dus.
 
By far the whey delicious Banaan/Aardbei... lekker man.
 
Optimel, dat is toch een soort suikerwater op basis van zuivel?

Ik dronk dat regelmatig bij de lunch tot ik een keer de ingrediënten en voedingsinfo las.
 
Optimel, dat is toch een soort suikerwater op basis van zuivel?

Ik dronk dat regelmatig bij de lunch tot ik een keer de ingrediënten en voedingsinfo las.
Gewoon magere zuivel met zoetstof..
 
Als ik 'delicious' lees verwacht ik ook iets heel zoets!

All day protein van XXL Framboos vond ik erg lekker en kreeg erg goede reviews, maar merk dat ik het beter doe op Egg Protein dus ben er vanaf gestapt.

Nu Egg protein van XXL vanille en die vind ik 'anders' :D Eigenlijk gewoon minder lekker, maar mijn poep en spieren zeggen wel dat het beter voor mij is. Nu chocolade klaar staan en anders is er ook nog geen smaak variant of een ander merk (tips hier misschien?).

Edit: Mijn ervaring is op basis van mengen met water, want ik zit meestal in cut of onderhoud :D

Wat merk je precies waarop je baseert dat je het "beter doet" op Egg protein?
 
Daarom koop ik whey delicious in verschillende smaken per kilo verpakking.
Dan ben je sneller bij een volgende smaak voor de afwisseling.
2,5kg duurt net te lang.. :)

Maar het verschilt ook erg per smaak. Sommige smaken gaan mij na verloop van tijd sneller tegenstaan dan andere.



Misschien Optimel drink proberen ipv kwark?

Dit inderdaad. De meeste smaken gaan mij tegen staan na langere tijd, behalve bananen smaak.
 
Back
Naar boven