XXL Nutrition

Andere huisarts bezoeken

Users who are viewing this thread

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Hallo, ik heb een vraagje voor een vriendin van mij. Ze wilt graag een verwijsbrief voor een operatie, maar haar huisarts wilt haar die niet geven. De vrouw neemt haar helaas niet serieus. Voor dat meisje is het de enige oplossing, dus ze wilt graag een andere huisarts bezoeken. Kan dit, en zo ja hoe regel je dit?

Bedankt!

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
yep gewoon naar een andere gaan.

thomas19

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 jun 2005
Heb niet de intentie om lullig te doen, maar de arts zal een goede reden hebben om de operatie te weigeren. Het feit dat je zegt "het is de enige oplossing" doet denken aan iets levensbedreigend, maar dan zou de arts natuurlijk wel instemmen. Is het iets psychologisch?

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
tja hoe wil je anders grotere borsten krijgen is maar een oplossing voor toch!!!

thomas19

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
3 jun 2005
Aah een veeleisende partner :D Zo mag ik het zien!

billiejoe

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
9 nov 2005
Ik ben huisarts :eyebrow:

OT: Second opinion moet wel mogelijk zijn. Maar zoals anderen zeggen zal een huisarts die zijn vak goed verstaat ook redenen hebben voor het afwijzen van een operatie.

OP
Mikeh18

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Nee jongens, het is een probleem die mensen moeilijk begrijpen als ze er zelf geen last van hebben. Ze heeft al van alles geprobeerd, medicatie en psycholoog, maar het heeft niet geholpen. Kan ze gewoon een andere huisarts bellen?

En het heeft niets met borsten oid te maken, dus laat ajb kinderachtige reacties in dit topic achterwege.

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
hahahaha ach wat is kinderachtig zou toch gewoon kunnen zijn he;maar ze kan gewoon een andere huisarts bellen je moet toch zelf weten wie je als huisarts neemt dus je kan altijd een andere nemen lijkt mij zo .

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Hallo, ik heb een vraagje voor een vriendin van mij. Ze wilt graag een verwijsbrief voor een operatie, maar haar huisarts wilt haar die niet geven. De vrouw neemt haar helaas niet serieus. Voor dat meisje is het de enige oplossing, dus ze wilt graag een andere huisarts bezoeken. Kan dit, en zo ja hoe regel je dit?

Bedankt!

het verkapt een vriendin van mij wil borstvergroting zodat ik daar lekker aan kan likken topic

OP
Mikeh18

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
hahahaha ach wat is kinderachtig zou toch gewoon kunnen zijn he;maar ze kan gewoon een andere huisarts bellen je moet toch zelf weten wie je als huisarts neemt dus je kan altijd een andere nemen lijkt mij zo .

Lijkt mij ook, maar is dit ook echt zo? Je bent niet voor niets bij een eigen huisarts ingeschreven oid denk ik.

OP
Mikeh18

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
het verkapt een vriendin van mij wil borstvergroting zodat ik daar lekker aan kan likken topic

He nerd, ga even zielig doen en geef mij negatieve karma. Je bent gewoon gay, het hele board weet dat en je komt er niet meer onderuit. Niet meer gaar doen tegen mij, ok? :kiss:

override

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 mei 2007
Lengte
1m79
Massa
94kg
ik heb het even nagevraagd.
je kan NIET zomaar naar een ander

je zou dan even moet bellen met je verzekeraar die kunnen je misschien verder helpen

ik kan geen specifieke hints geven omdat ik niet weet om wat voor iets het gaat

arnoldfan

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
27 aug 2006
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
He nerd, ga even zielig doen en geef mij negatieve karma. Je bent gewoon gay, het hele board weet dat en je komt er niet meer onderuit. Niet meer gaar doen tegen mij, ok? :kiss:

:sukkeltje:

OP
Mikeh18

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Kijk, op zo'n reactie wachtte ik. Super, bedankt voor de moeite.

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
ik heb het even nagevraagd.
je kan NIET zomaar naar een ander

je zou dan even moet bellen met je verzekeraar die kunnen je misschien verder helpen

ik kan geen specifieke hints geven omdat ik niet weet om wat voor iets het gaat

alsof het uitmaakt wat iemand heeft.
als ik denk dat ik iets heb en de arts wil me niet doorverwijzen dan zou ik naar een andere arts gaan.

OP
Mikeh18

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 feb 2006
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Ik ook, maar kan je zomaar een andere arts bellen om daar een afspraak te maken?

override

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 mei 2007
Lengte
1m79
Massa
94kg
alsof het uitmaakt wat iemand heeft.
als ik denk dat ik iets heb en de arts wil me niet doorverwijzen dan zou ik naar een andere arts gaan.

voor sommige dingen zijn actually speciale instanties die je ermee kunnen helpen

69raywwf

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
25 okt 2005
Zorg wel dat als het mag van de verzekeraar dat de andere huisarts geen contact opneemt met je eigen huisarts, want dan wordt die waarschijnlijk beinvloed.
Dat heeft mijn vrouw gehad met een reumatholoog, die gewoon klakkeloos alles overnam van een eerste, en dan geen verdere onderzoeken doet.

jacky den bels

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
2 apr 2006
Lengte
1m80
Massa
95kg
gewoon even naar een andere huisarts bellen en uitleggen dan weet je het toch ..hier in belgie is dat wel makkelijk kun je gewoon naar een andere toe ik ga zelf naar 2 huisartsen hahahaha

Naar boven