AndroidHealthClinic

Andere huisarts bezoeken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mikeh18

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2006
Berichten
5.637
Waardering
8
Lengte
1m69
Massa
63kg
Vetpercentage
12%
Hallo, ik heb een vraagje voor een vriendin van mij. Ze wilt graag een verwijsbrief voor een operatie, maar haar huisarts wilt haar die niet geven. De vrouw neemt haar helaas niet serieus. Voor dat meisje is het de enige oplossing, dus ze wilt graag een andere huisarts bezoeken. Kan dit, en zo ja hoe regel je dit?

Bedankt!
 
yep gewoon naar een andere gaan.
 
Heb niet de intentie om lullig te doen, maar de arts zal een goede reden hebben om de operatie te weigeren. Het feit dat je zegt "het is de enige oplossing" doet denken aan iets levensbedreigend, maar dan zou de arts natuurlijk wel instemmen. Is het iets psychologisch?
 
tja hoe wil je anders grotere borsten krijgen is maar een oplossing voor toch!!!
 
Aah een veeleisende partner :D Zo mag ik het zien!
 
Ik ben huisarts :eyebrow:

OT: Second opinion moet wel mogelijk zijn. Maar zoals anderen zeggen zal een huisarts die zijn vak goed verstaat ook redenen hebben voor het afwijzen van een operatie.
 
Nee jongens, het is een probleem die mensen moeilijk begrijpen als ze er zelf geen last van hebben. Ze heeft al van alles geprobeerd, medicatie en psycholoog, maar het heeft niet geholpen. Kan ze gewoon een andere huisarts bellen?

En het heeft niets met borsten oid te maken, dus laat ajb kinderachtige reacties in dit topic achterwege.
 
hahahaha ach wat is kinderachtig zou toch gewoon kunnen zijn he;maar ze kan gewoon een andere huisarts bellen je moet toch zelf weten wie je als huisarts neemt dus je kan altijd een andere nemen lijkt mij zo .
 
Hallo, ik heb een vraagje voor een vriendin van mij. Ze wilt graag een verwijsbrief voor een operatie, maar haar huisarts wilt haar die niet geven. De vrouw neemt haar helaas niet serieus. Voor dat meisje is het de enige oplossing, dus ze wilt graag een andere huisarts bezoeken. Kan dit, en zo ja hoe regel je dit?

Bedankt!

het verkapt een vriendin van mij wil borstvergroting zodat ik daar lekker aan kan likken topic
 
hahahaha ach wat is kinderachtig zou toch gewoon kunnen zijn he;maar ze kan gewoon een andere huisarts bellen je moet toch zelf weten wie je als huisarts neemt dus je kan altijd een andere nemen lijkt mij zo .

Lijkt mij ook, maar is dit ook echt zo? Je bent niet voor niets bij een eigen huisarts ingeschreven oid denk ik.
 
het verkapt een vriendin van mij wil borstvergroting zodat ik daar lekker aan kan likken topic

He nerd, ga even zielig doen en geef mij negatieve karma. Je bent gewoon gay, het hele board weet dat en je komt er niet meer onderuit. Niet meer gaar doen tegen mij, ok? :kiss:
 
ik heb het even nagevraagd.
je kan NIET zomaar naar een ander

je zou dan even moet bellen met je verzekeraar die kunnen je misschien verder helpen

ik kan geen specifieke hints geven omdat ik niet weet om wat voor iets het gaat
 
He nerd, ga even zielig doen en geef mij negatieve karma. Je bent gewoon gay, het hele board weet dat en je komt er niet meer onderuit. Niet meer gaar doen tegen mij, ok? :kiss:

:sukkeltje:
 
Kijk, op zo'n reactie wachtte ik. Super, bedankt voor de moeite.
 
ik heb het even nagevraagd.
je kan NIET zomaar naar een ander

je zou dan even moet bellen met je verzekeraar die kunnen je misschien verder helpen

ik kan geen specifieke hints geven omdat ik niet weet om wat voor iets het gaat

alsof het uitmaakt wat iemand heeft.
als ik denk dat ik iets heb en de arts wil me niet doorverwijzen dan zou ik naar een andere arts gaan.
 
Ik ook, maar kan je zomaar een andere arts bellen om daar een afspraak te maken?
 
alsof het uitmaakt wat iemand heeft.
als ik denk dat ik iets heb en de arts wil me niet doorverwijzen dan zou ik naar een andere arts gaan.

voor sommige dingen zijn actually speciale instanties die je ermee kunnen helpen
 
Zorg wel dat als het mag van de verzekeraar dat de andere huisarts geen contact opneemt met je eigen huisarts, want dan wordt die waarschijnlijk beinvloed.
Dat heeft mijn vrouw gehad met een reumatholoog, die gewoon klakkeloos alles overnam van een eerste, en dan geen verdere onderzoeken doet.
 
gewoon even naar een andere huisarts bellen en uitleggen dan weet je het toch ..hier in belgie is dat wel makkelijk kun je gewoon naar een andere toe ik ga zelf naar 2 huisartsen hahahaha
 
Back
Naar boven