MuscleMeat

Anderhalf jaar (intensief) trainen, 20jr, 1m83, 77kg, 12%

Bezoekers in dit topic

Mirinbrah

Novice
Lid geworden
14 apr 2013
Berichten
19
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Delete aub
 
Laatst bewerkt:
Nette progressie.
 
Nice progress bro, laat je benen eens zien.
 
Nice! Wat meten je armen?
 
39 bij een gewone meter, 36,5 met de orbitape van body en fit :D

Huh, dat is een aardig groot verschil toch... :P ?


Dus, wat is het dan.. 39cm of 36,5? haha
 
Heel mooi! Ben benieuwd of je nu je streef hebt bereikt (zou prima kunnen), of dat je nog verder wilt gaan.
 
Heel mooi! Ben benieuwd of je nu je streef hebt bereikt (zou prima kunnen), of dat je nog verder wilt gaan.

Ik sta nu op 78 kilo 12% BF, ik zou graag op 80 kilo staan en 7% BF, dus nog even te gaan :D
 
Them forarms! Netjes man
 
Haha ok Mirinbrah, doelen blijven stellen kan nooit kwaad natuurlijk ;-) Maar heel veel zullen al blij zijn met het resultaat dat je nu hebt bereikt. Ben benieuwd naar je volgende progressie-foto's tegen die tijd!
 
Zo te zien eet je behoorlijk clean.
 
Update, armomtrek is toch 39 cm, orbitape van Body en Fit is afgeknipt op 5 cm... :headbang: :D

haha lol, dat ding is niet afgeknipt... kijk nog maar is een keer goed naar die orbitape, en laat weten als je begrijpt hoe dat ding in mekaar zit :P
 
haha lol, dat ding is niet afgeknipt... kijk nog maar is een keer goed naar die orbitape, en laat weten als je begrijpt hoe dat ding in mekaar zit :P

Ah ja op die manier, even verstrooid over de werking... toch raar dat ik met een lintmeter mooi 39 meet en maar 36,5 bij de orbitape...
 
Ah ja op die manier, even verstrooid over de werking... toch raar dat ik met een lintmeter mooi 39 meet en maar 36,5 bij de orbitape...

Dat klopt, maar pak is gewoon een stuk draad, doe het om je arm, zet een streepje tot waar die komt, en meet dan de lengte van dat gedeelte.

Heb ik ook zo gedaan om te controleren, en toen zag ik dat die orbitape gewoon klopt.. ;p
 
Back
Naar boven