Fitness Seller

Andreas Frey

Bezoekers in dit topic

Ano_1982_9

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
10.728
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Ik kende hem nog niet, maar vind hem een zeer mooie, complete BB-er. Een sterk bovenlichaam, maar ook een sterk onderlichaam. Offseason weegt ie meer dan 140 kg, onseason ongeveer 120 kg. A big mofo!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fibo200615.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wm20033a.jpg


wm20034a.jpg


wm20036a.jpg


http://www.andreasfrey.net/
 
mooi fysiek inderdaad. Ik vind alleen zijn kuiten wat klein vergeleken met de rest van zijn lichaam.
 
Nice BB. Echter op de 1e foto lijkt zijn torso wat vreemd.
 
Kuiten mogen idd iets voller. Torso valt me niks aan op.

Wel valt het me op dat hij één van de enige BB-ers is, die nog een mooie, smalle taille heeft boven 120 kg. Dus geen GH gut.
 
Mooi symmetrisch, heb je zijn bio gelezen? Wat een armen op 16 jarige leeftijd!
 
Mooie body inderdaad,superfysiek:thumb:
 
CU2 zei:
Mooi symmetrisch, heb je zijn bio gelezen? Wat een armen op 16 jarige leeftijd!
Idd ??? Echt enorm! voor zo'n menneke... En op z'n 19e ziet eruit alsof ie 28 is ofzo.
 
CU2 zei:
Mooi symmetrisch, heb je zijn bio gelezen? Wat een armen op 16 jarige leeftijd!

Inderdaad zeg, behoorlijk huge voor die leeftijd. Hij heeft ook een lekker vrouwtje trouwens :P
 
Idd jammer van de kuiten maar voor de rest ziet hij er super uit! :thumbs:
 
Ik vind hem op de foto naast Chris Cornier weinig onderdoen als ik naar de armen kijk, Cornier heeft wel een betere borst maar kan ook komen omdat het een vage foto is :p
 
Ik dacht dat dat Ronnie was.
 
Ken hem al een aantal jaren en is ook al jaren een vaste gast op de Fibo, enorme buffel. Dacht:scratch: ook al een keer of 4 wereld kampioen, had hem vorig jaar ook al ergens hier op het board/topic staan in een rijtje van de enorme lijst van top-amateurs en profs uit Duitsland op dit moment....

Weet niet of hij onderhand al pro is maar als je hem zo ziet...ongelooflijk voor een amateur..:eek: .
 
Ronnie was dat inderdaad.

super bodybuilder, borst vind ik toch niet echt mooi ogen, kuiten kunnen meer. maar zeker helemaal top, echt een beest
 
Beruf Student

Hoe betaalt ie al die stuff verdomme ?? :D
 
Back
Naar boven