MuscleMeat

Andreas Munzer Tribute

Bezoekers in dit topic

Guido 1987

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 mrt 2007
Berichten
1.052
Waardering
17
...
 
Laatst bewerkt:
Haha, idd. Bij 2:10 dacht ik ook echt dat het zijn quad is. Maar het is toch zijn tricep.
 
Sick hoe droog die kerel altijd stond...

Mja, je ziet al op die foto's als kind dat hij zich niet 100% in zijn vel voelde. En dan ga je zo ver en zo extreem natuurlijk. Dat kuurschema van hem dat hier eens gepost werd was ook gewoon niet normaal.
 
Beelden komen allemaal uit één en dezelfde documentaire, er is gewoon een ander liedje over geplakt.
 
Mister R.I.P.ped
 
Gewoon freaky hoe hij er altijd zo kurkdroog bij stond.
Er zijn in het verleden wel kuurschema's van hem gepost, zeker naar een wedstrijd toe, of dat helemaal waar is weet ik niet, maar droog stond ie altijd
 
Beelden komen allemaal uit één en dezelfde documentaire, er is gewoon een ander liedje over geplakt.

Link van de documentaire?

Vet motivatie filmpje btw! Uber gaaf hoe droog die gast stond. Gewoon puur door zijn lage BF is het toch wel een van de meest beste bb-ers ooit.
 
Mooi filmpje. Hopelijk heeft hij van zijn leven kunnen genieten en heeft hij geweten waar hij voor koos. 31j is niet oud.
 
Ik geloof dat die kuren niet kloppen, Kuki kwam met een goede argumenten. Kwam er op neer, dat een paard het nog geen week zal volhouden, laat staan een mens:D
 
Wel echt een brute fysiek, en de mate waarin hij droog staat is echt absurd. Onderhand vergelijkbaar met die spiergroep-posters aan de muur in de gym! :bow2:
 
Deed vrij veel cardio ook precies en at ook proper. Misschien dat dat de reden is dat hij het toch nog zolang heeft uitgehouden.
 
een van de besten! :D
 
echt kurkdroog gewoon.
 
Weet iemand hoe dat nummer heet onder de clip? :)
 
Back
Naar boven