MuscleMeat

Andrei dieu natty of niet? haalbaar of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NaturalGainz

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 jul 2017
Berichten
708
Waardering
914
Lengte
1m82
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
zou hij natty zijn of niet vraag ik me al een eind af.. ik denk dat hij rond de 82kg weegt heb ik ergens gelezen.
 
Nope
 
wat denk je zelf :roflol:

en al zou hij een genetic freak zijn, dus is voor jou waarschijnlijk bij lange na niet natty haalbaar.
 
Laten we eerlijk zijn, dit fysiek is makkelijk natty te behalen. Je moet gewoon je best er voor doen, en dan niet een paar maanden maar jaren!
 
Laten we eerlijk zijn, dit fysiek is makkelijk natty te behalen. Je moet gewoon je best er voor doen, en dan niet een paar maanden maar jaren!

Je moet het echt willen en slim trainen!!!!!!!
 
Precies! Altijd maar dat geblaat hier dat iets niet natty haalbaar zou zijn.. ze willen gewoon de moeite niet doen!

''makkelijk haal baar ze willen gewoon de moeite niet doen'' wow intens dat je dat zo kan zeggen

zijn gewicht is tussen de 79.4 en 83.9 bij een lengte van 180

wat natty haalbaar is in theorie, maar de volheid en de look zou ik zeggen dat het niet natty is
daarnaast zeg ik niet die 2 gram ew gebruikt maar meer low dose voor de look
 
''makkelijk haal baar ze willen gewoon de moeite niet doen'' wow intens dat je dat zo kan zeggen

zijn gewicht is tussen de 79.4 en 83.9 bij een lengte van 180

wat natty haalbaar is in theorie, maar de volheid en de look zou ik zeggen dat het niet natty is
daarnaast zeg ik niet die 2 gram ew gebruikt maar meer low dose voor de look



:roflol:
 
''makkelijk haal baar ze willen gewoon de moeite niet doen'' wow intens dat je dat zo kan zeggen

zijn gewicht is tussen de 79.4 en 83.9 bij een lengte van 180

wat natty haalbaar is in theorie, maar de volheid en de look zou ik zeggen dat het niet natty is
daarnaast zeg ik niet die 2 gram ew gebruikt maar meer low dose voor de look
Dit dus, daarom dat ik dit topic hier gestart ben :D
 
gaat niet om gewicht er zijn mensen die maar 70kg wegen en je kan zien dat ze niet natty zijn

kijk deze gast bijvoorbeeld
hij weegt niks maar zijn spieren zijn veel te vol voor hoe droog hij is
 
''makkelijk haal baar ze willen gewoon de moeite niet doen'' wow intens dat je dat zo kan zeggen

zijn gewicht is tussen de 79.4 en 83.9 bij een lengte van 180

wat natty haalbaar is in theorie, maar de volheid en de look zou ik zeggen dat het niet natty is
daarnaast zeg ik niet die 2 gram ew gebruikt maar meer low dose voor de look

De meesten willen het niet hard genoeg en trainen niet slim.
 
''makkelijk haal baar ze willen gewoon de moeite niet doen'' wow intens dat je dat zo kan zeggen

zijn gewicht is tussen de 79.4 en 83.9 bij een lengte van 180

wat natty haalbaar is in theorie, maar de volheid en de look zou ik zeggen dat het niet natty is
daarnaast zeg ik niet die 2 gram ew gebruikt maar meer low dose voor de look

Wil je zeggen dat het niet zo is? Zijn gewicht is immers helemaal niet impressive op zijn lengte, dat zeg je zelf al. Mensen die dit niet natty kunnen behalen willen gewoon niet graag genoeg of doen hun best niet!
 
Bruhh de vraag is niet of het natty haal baar is maar of die natty is en aan zijn look volheid vasc te zien is die dat niet

Daarnaast is het veel te makkelijk om te zeggen dat mensen die dit niet halen niet hard genoeg willen of trainen, genen spiervezels enzovoort bepalen hoe en wat iemand kan bereiken de een kan op 5 % met low carbs er nog decent uit zien maar de ander zal op hetzelfde er heel plat uitzien de 1 groeit gewoon op iets boven onderhoud terwijl de ander serieus een surplus moet hebben om überhaupt te groeien dus vergelijken kan je gewoon niet doen
 
Wil je zeggen dat het niet zo is? Zijn gewicht is immers helemaal niet impressive op zijn lengte, dat zeg je zelf al. Mensen die dit niet natty kunnen behalen willen gewoon niet graag genoeg of doen hun best niet!
#sarcasme
 
Bruhh de vraag is niet of het natty haal baar is maar of die natty is en aan zijn look volheid vasc te zien is die dat niet

Daarnaast is het veel te makkelijk om te zeggen dat mensen die dit niet halen niet hard genoeg willen of trainen, genen spiervezels enzovoort bepalen hoe en wat iemand kan bereiken de een kan op 5 % met low carbs er nog decent uit zien maar de ander zal op hetzelfde er heel plat uitzien de 1 groeit gewoon op iets boven onderhoud terwijl de ander serieus een surplus moet hebben om überhaupt te groeien dus vergelijken kan je gewoon niet doen

Smart training beats genes any time!!!!!!!
 
Back
Naar boven