XXL Nutrition

andriol organon

  • Topic starter lloyd
  • Startdatum
  • Reacties 24
  • Weergaven 7K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

lloyd

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2004
Berichten
75
Waardering
0
weet iemand mij wat te vertellen over andriol ?
is dat het zelfde als anadrol etc...
en de werking ervan etc..
 
lloyd zei:
weet iemand mij wat te vertellen over andriol ?
is dat het zelfde als anadrol etc...
en de werking ervan etc..

ANDRIOL(ORGANON=fabrikant) is een anabole steroïde welke een stof bevat (heb deze ff niet zo snel bij de hand) die in het lichaam er voor zorgt dat er meer testosteron wordt geproduceerd. Meer testosteron gaat hand in hand met meer anabole werking en dus wanneer je traint, goed eet en rust, ben je in staat om in een korte periode zeer veel spiermassa te verwezelijke!!
:lifter:
 
Laatst bewerkt:
richardbody zei:
ANDRIOL(ORGANON=fabrikant) is een anabole steroïde welke een stof bevat (heb deze ff niet zo snel bij de hand) die in het lichaam er voor zorgt dat er meer testosteron wordt geproduceerd. Meer testosteron gaat hand in hand met meer anabole werking en dus wanneer je traint, goed eet en rust, ben je in staat om in een korte periode zeer veel spiermassa te verwezelijke!!
:lifter:

BULL.

Andriol is gewoon een orale testosteron, ontworpen om via het lymfestelsel te worden opgenomen. Opname fluctueert nogal, niet een betrouwbare steroide voor goede resultaten, wel een relatief veilige en een dure.
 
Andriol = testosteron undecanoaat (in oliezuur).

[Link niet meer beschikbaar]


Hebt dr weinig aan, want je moet bergen capsules/dag slikken wil je er spiergroei mee bewerkstelligen, dat wordt op zijn beurt weer erg duur.

De minimale hoeveelheid ligt al tussen 240 - 280 mg, dus minimaal 6-7 caps/dag/

http://www.steroid.com/52.php
 
.,,
 
Laatst bewerkt:
lloyd zei:
met wat kan je andriol het beste combineren dan ?
met welke andere anabool ?
en klopt het dat andriol de sterkste orale anabool is ?dus sterker dan d-boll
ik wil graag gaan kuren zonder d-boll
ben bang voor die bolle kop die je ervan krijgt
aangezien ik me geld verdien met me kop
moet die best wel heel blijven ofzo :)

Neen....dat is ANADROL (Oxymetholone). Maar daarmee krijg je ook veel vochtretentie (=vocht vasthouden), dus ook een plofharses.

Ik denk dat kuren helemaal niks voor je is, want naast een (tijdelijke) waterkop heb je een grote kans op acne/puistvorming in je gezicht/rug etc

En dat geldt voor alle steroiden!!!
 
lloyd zei:
met wat kan je andriol het beste combineren dan ?
met welke andere anabool ?
en klopt het dat andriol de sterkste orale anabool is ?
dus sterker dan d-boll
ik wil graag gaan kuren zonder d-boll
ben bang voor die bolle kop die je ervan krijgt
aangezien ik me geld verdien met me kop
moet die best wel heel blijven ofzo :)

Het tast je hersenfuncties niet echt aan hoor, er even van uitgaande dat je bedoelt dat je je kop te gelde maakt door af en toe iets slims te zeggen.
 
nee ik verdien geld met foto's waar me rotkop opstaat
pienter ben ik niet anders zat ik hier niet om wat te leren van julliie
 
lloyd zei:
nee ik verdien geld met foto's waar me rotkop opstaat
pienter ben ik niet anders zat ik hier niet om wat te leren van julliie

So it figures! :p
 
Thorwulf zei:
BULL.

Andriol is gewoon een orale testosteron, ontworpen om via het lymfestelsel te worden opgenomen. Opname fluctueert nogal, niet een betrouwbare steroide voor goede resultaten, wel een relatief veilige en een dure.

In de nederlandse bijsluiter welke ik hierbij destijds had werd aanbevolen om andriol 2 keer per dag te slikken en na het eten om zo langer in je maag/darmstelsel te zijn enzo optimaal van de gedosseerde afgifte profijt te hebben. Misschien heb ik het verkeerd begrepen, en ben dan benieuwd hoe het wel zit
 
Leviathan zei:
Andriol = testosteron undecanoaat (in oliezuur).

[Link niet meer beschikbaar]


Hebt dr weinig aan, want je moet bergen capsules/dag slikken wil je er spiergroei mee bewerkstelligen, dat wordt op zijn beurt weer erg duur.

De minimale hoeveelheid ligt al tussen 240 - 280 mg, dus minimaal 6-7 caps/dag/

http://www.steroid.com/52.php

Heb in de begin weken van mijn kuur op ANDRIOL 120mg/dag gebruikt(80mg 's morgens en 40mg 's avonds) en ben vele kilo's aangekomen en tevens veel kracht gewonnen.

MEER OVER ANDRIOL®

Andriol bevat testosteronundecanoaat, dat in het lichaam wordt omgezet in testosteron, het natuurlijke, mannelijke hormoon. Testosteron wordt voornamelijk geproduceerd in de zaadballen. Het zorgt bij de man voor de secundaire geslachtskenmerken (baardgroei, zwaardere stem, meer gespierde lichaamsbouw), het seksueelgedrag en het voortplantingsvermogen. Als het lichaam te weinig testosteron maakt, kunnen er afwijkingen in deze mannelijke eigenschappen optreden. Het tekort aan testosteron kan ontstaan doordat de zaadballen onvoldoende of helemaal niet functioneren. Het kan ook het gevolg zijn van een stoornis in het hersenaanhangsel (hypofyse), waar een hormoon wordt gemaakt dat de zaadballen aanzet tot de vorming van testosteron. De klachten die het gevolg zijn van een testosterontekort kunnen worden opgeheven door toediening van Andriol. Om een maximale opname van testosteron door de darmwand te verkrijgen is het van belang de capsules na de maaltijd in te nemen
 
richardbody zei:
Heb in de begin weken van mijn kuur op ANDRIOL 120mg/dag gebruikt(80mg 's morgens en 40mg 's avonds) en ben vele kilo's aangekomen en tevens veel kracht gewonnen.

MEER OVER ANDRIOL®

Andriol bevat testosteronundecanoaat, dat in het lichaam wordt omgezet in testosteron, het natuurlijke, mannelijke hormoon. Testosteron wordt voornamelijk geproduceerd in de zaadballen. Het zorgt bij de man voor de secundaire geslachtskenmerken (baardgroei, zwaardere stem, meer gespierde lichaamsbouw), het seksueelgedrag en het voortplantingsvermogen. Als het lichaam te weinig testosteron maakt, kunnen er afwijkingen in deze mannelijke eigenschappen optreden. Het tekort aan testosteron kan ontstaan doordat de zaadballen onvoldoende of helemaal niet functioneren. Het kan ook het gevolg zijn van een stoornis in het hersenaanhangsel (hypofyse), waar een hormoon wordt gemaakt dat de zaadballen aanzet tot de vorming van testosteron. De klachten die het gevolg zijn van een testosterontekort kunnen worden opgeheven door toediening van Andriol. Om een maximale opname van testosteron door de darmwand te verkrijgen is het van belang de capsules na de maaltijd in te nemen

Hiermee wordt gesuggereerd dat Andriol het lichaam aanzet tot testosteronproductie. Dat is niet het geval. Andriol is en blijft synthetische testosteron, of je lichaam de ester er nou wel of niet afhaalt. Je eigen aanmaak van testosteron daalt er dus door.

Verder klopt alles wat je stelt. Inname met vet schijnt ideaal te zijn.
 
Thorwulf zei:
Hiermee wordt gesuggereerd dat Andriol het lichaam aanzet tot testosteronproductie. Dat is niet het geval. Andriol is en blijft synthetische testosteron, of je lichaam de ester er nou wel of niet afhaalt. Je eigen aanmaak van testosteron daalt er dus door.

Verder klopt alles wat je stelt. Inname met vet schijnt ideaal te zijn.

Ik ben het met je eens dat het is/blijft/gaat om synthetische test. Vond toen ik de bijlsuiter las mijn ogen niet, want men spreekt van aanzetten tot.....mooier kan niet dacht ik.

Maar waarom spreekt men in de bijsluiter specifiek over het lichaam aanzetten tot, dit is dan toch misleiden?
 
richardbody zei:
Heb in de begin weken van mijn kuur op ANDRIOL 120mg/dag gebruikt(80mg 's morgens en 40mg 's avonds) en ben vele kilo's aangekomen en tevens veel kracht gewonnen.

De vergelijking van Anabolicreview slaat ook op andriol tegenover injects.

Dwz zeggen: er wordt gezegd dat je minimaal 240 -280 mg/dag moet slikken wil je een gelijk resultaat behalen als met injectable test.


Ik geloof dat je er ook wel wat mee kunt winnen, maar ik vindt het te duur om in een kuur te drukken.
 
richardbody zei:
Ik ben het met je eens dat het is/blijft/gaat om synthetische test. Vond toen ik de bijlsuiter las mijn ogen niet, want men spreekt van aanzetten tot.....mooier kan niet dacht ik.

Maar waarom spreekt men in de bijsluiter specifiek over het lichaam aanzetten tot, dit is dan toch misleiden?

Mee eens, misschien wel opzettelijk misleidend. Hun product lijkt er extra onschuldig door, dat komt de verkoop misschien ten goede. Want ook pharmaceutische bedrijven zijn uiteindelijk alleen maar geinteresseerd in het halen van mooie verkoopcijfers.
 
Kwam vandaag een site tegen waarvan ik zometeen de links ga zoeken en plaatsen. Hier wordt inderdaad gezegd dat ANDRIOL via het lymfe systeem wordt opgenomen en dit wordt gedaan om te omzeilen dat, zoals bij veel andere orale AAS, de AAS via de lever in de bloedbaan wordt gebracht(first cycle) waardoor er al veel AAS wordt "opgeruimd". Ook is hier terecht door andere gesteld dat de dosseringen >240mg in vergelijking met betreft.

Dus hoera :clap: voor ons forum en wederom het nut ervan. De kennis betrefde BODYBUILDING is complex en zeer uitgebreid. Hierdoor is het lastig om alles te kunnen weten en ben blij dat men mekaar hier over "leert" :thumbs:
 
Conclusie:

Kun je dus beter 500 mg test enanth/cypionaat per week in je reet pompen dan met die capsules gaan kloten. Al is het alleen maar om je bankrekening een plezier te doen.
 
Leviathan zei:
Conclusie:

Kun je dus beter 500 mg test enanth/cypionaat per week in je reet pompen dan met die capsules gaan kloten. Al is het alleen maar om je bankrekening een plezier te doen.


Goedkoper kan wel zijn....maar neveneffecten????

Als je nu een dosering pakt van 240mg per dag wat ongeveer gelijk staat volgens jullie aan inject heb je dan ook geen kans op vele bijwerkingen (agressie,puisten,axis,water,oestrogeen)??
Want dat is eigenlijks de reden waarom ik de tabs neem, ben bang voor nevenwerkingen bij de injects.
Want test. spuiten is volgens mij toch nog wel een groot verschil op de impact van je lichaam...
grtz wim
 
wimmeke26 zei:
ben bang voor nevenwerkingen bij de injects.
Want test. spuiten is volgens mij toch nog wel een groot verschil op de impact van je lichaam...
grtz wim
Ik ben eerder bang van de orals.... dan van spuiten.. De neveneffecten van de stoffen die je tot je neemt zullen hetzelfde zijn zowel bij inject als tabs. Alleen bij de tabs heb je dus het verhaal dat alle testosteron afgeleiden direct door je lever worden afgebroken. Er wordt dus gesleuteld aan de stoffen om de lever dusdanig te OVERbelasten dat het wat van de werkzame stof doorlaat en zo in je lichaam kan komen. Ernstig slecht dus voor je lever. 1x per jaar een paar weken orals zal je echt geen permanente schade opleveren.. maar vaker en langer... ik begin er niet aan.

2e punt.. het gemakt. Ik zet liever 1/2x per week een injectie dan dat ik dagelijks tig tabs verspreid over de dag moet in nemen..
 
slabek zei:
Ik ben eerder bang van de orals.... dan van spuiten.. De neveneffecten van de stoffen die je tot je neemt zullen hetzelfde zijn zowel bij inject als tabs. Alleen bij de tabs heb je dus het verhaal dat alle testosteron afgeleiden direct door je lever worden afgebroken. Er wordt dus gesleuteld aan de stoffen om de lever dusdanig te OVERbelasten dat het wat van de werkzame stof doorlaat en zo in je lichaam kan komen. Ernstig slecht dus voor je lever. 1x per jaar een paar weken orals zal je echt geen permanente schade opleveren.. maar vaker en langer... ik begin er niet aan.

2e punt.. het gemakt. Ik zet liever 1/2x per week een injectie dan dat ik dagelijks tig tabs verspreid over de dag moet in nemen..

Je hebt slechte tabs voor lever en tabs die de lever bijna niet belasten zoals vb andriol.
Is toch niet te vergelijken met d-boll/winny.

Vanf je test. spuit ligt alles plat in je lichaam zodat je direct al een hoge dosis moet injecteren, wat bij de tabs niet het geval is, natuurlijk heeft het invloed op je axis maar toch nog een groot verschil.

Dat van die nevenwekingen weet ik niet maar je kan wel gelijk hebben daarom heb ik proviron liggen, maar het zou me verwonderen moest ik door die tabs neveneffecten krijgen.

Primo/andriol wordt zelfs als kuur gebruikt bij bodybuilders met leverproblemen omdat het een van de veiligste is.

En je eet toch wel 6x per dag, wat voor last is het dan om na je maaltijden een pilletje te pakken..niets toch??

grtz wim
 
Back
Naar boven