XXL Nutrition

Andriol (testosterone undecanoate) ?

Bezoekers in dit topic

Lampekapje

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
160
Waardering
1
Mijn broer is 41 jaar, traint 10 jaar waarvan ruim 2 jaar serieus. Hij heeft nooit gebruikt. Nu is hij op het idee gekomen om Andriol (testosterone undecanoate) te gaan gebruiken. Hij wil het met name gebruiken vlak voor het trainen als een soort pre-workout middel, en eventueel ook voor het slapen gaan. Zijn doel: een droger gespierder lichaam, met name reductie van het buikvet.

Wat denken jullie hiervan? Is dit effectief voor zijn doel? Hij wil iets dat relatief veilig is en niet al te duur. Hij heeft verder geen interesse in 'serieus' AAS gebruik. Enne, volgens mij mag ik de link naar het produkt hier niet neerzetten toch?
 
waardeloos middel.Door de hoge fluctuatie van de bloedwaardes,moet je veel slikken wat het een ""kostbaar" middel maakt
 
testosteron moet je spuiten. net als alle aas trouwens. slikken is voor beachboys

(en chicks:p)
 
Zou graag meer informatie willen over Andriol. En of het wel of niet effectief is om te nemen als pre-workout. Met deze 2 reacties kan ik niet zoveel.
 
idd veel caps per dag en zeer prijzig.
Misschien androgel een beter alternatief?
 
Wat denk je van gewoon 250mg test E voor een kleine 3 mnd
 
Wat denk je van gewoon 250mg test E voor een kleine 3 mnd

Jaah uiteraard beter nog! maar ik ga ervan uit, dattie niet wil spuiten.
Anders overweeg je dit niet.... klinkt mij bekend iig.;):D
 
Overgens nix mis met andro/testo spay/gels op onze leeftijd om idd ff te boosten
 
Nee daar voldoet het prima voor...
 
als je niet wil spuiten kan je beter testim gebruiken , dat is een gel en bevat 50 mg test.
 
daar moet je dan ook enorm veel van smeren toch ?

wordt voor ongeveer 10% opgenomen door't lichaam
 
daar moet je dan ook enorm veel van smeren toch ?

wordt voor ongeveer 10% opgenomen door't lichaam

alles word opgenomen !
wel te verstaan dat je het dan wel juist aanbrengt en 12 uur niet in aanraking van water komt , of zweten en kleding...
 
andriol neem je oraal in :)

Overgens nix mis met andro/testo spay/gels op onze leeftijd om idd ff te boosten

weet ook wel dat andriol caps zijn bro,nam ze al toen zat jij nog aan je olvarietje smorgens zat,disscussie van mij en rene ging over alternatief voor andriool
 
Back
Naar boven