Fitness Seller

Andriol

Bezoekers in dit topic

bertuslos

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2008
Berichten
1
Waardering
0
Vraagje aan diegene die er verstand van hebben.

Stel je traind al 10 jaar je hebt een goed gespiert lijf en je blijft hangen op hetzelde niveau, je bent naar Egypte geweest en hebt een potje met 20 Andriol "testosteron">Testosterone undecanoate capsules (40mg) meegenomen. (Ik weet dat dit te weinig is voor een hele kuur) Maar zou dit uberhoupt iets bij me doen? Zou ik hierdoor (misschien tijdelijk) net over het drempeltje komen waar ik al tijden tegenaan blijf plakken? Of kan ik het beter niet doen o.a omdat ik geen nakuur heb ofzo?
Heb weleens van iemand gehoord dat hij heel af en toe kleine hoeveelheden testosteron gebruikte puur voor de definitie en om iets sterker te worden.

Ik weet dat veel mensen zullen zeggen neem gewoon een heel kuurtje maar ik ben een student en heb niet al te veel geld.. Mijn vraag is kan het kwaad als ik bijvoorbeeld 20 dagen 1 capsule neem? En zou het effect hebben? Of zou ik moeten beginnen met eerste 4 dagen 1 per dag dan 6 dagen 2 en laatse 4 dagen 1????


Heeft andriol bijwerkingen? Zo ja ook bij maar 20 capsules?

Please help!:o

Sportieve groeten,

Rob.
 
:google: is your friend.
 
Vraagje aan diegene die er verstand van hebben.

Stel je traind al 10 jaar je hebt een goed gespiert lijf en je blijft hangen op hetzelde niveau, je bent naar Egypte geweest en hebt een potje met 20 Andriol "testosteron">Testosterone undecanoate capsules (40mg) meegenomen. (Ik weet dat dit te weinig is voor een hele kuur) Maar zou dit uberhoupt iets bij me doen? Zou ik hierdoor (misschien tijdelijk) net over het drempeltje komen waar ik al tijden tegenaan blijf plakken? Of kan ik het beter niet doen o.a omdat ik geen nakuur heb ofzo?
Heb weleens van iemand gehoord dat hij heel af en toe kleine hoeveelheden testosteron gebruikte puur voor de definitie en om iets sterker te worden.