Fitness Seller

Andriol

Bezoekers in dit topic

bertuslos

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2008
Berichten
1
Waardering
0
Vraagje aan diegene die er verstand van hebben.

Stel je traind al 10 jaar je hebt een goed gespiert lijf en je blijft hangen op hetzelde niveau, je bent naar Egypte geweest en hebt een potje met 20 Andriol "testosteron">Testosterone undecanoate capsules (40mg) meegenomen. (Ik weet dat dit te weinig is voor een hele kuur) Maar zou dit uberhoupt iets bij me doen? Zou ik hierdoor (misschien tijdelijk) net over het drempeltje komen waar ik al tijden tegenaan blijf plakken? Of kan ik het beter niet doen o.a omdat ik geen nakuur heb ofzo?
Heb weleens van iemand gehoord dat hij heel af en toe kleine hoeveelheden testosteron gebruikte puur voor de definitie en om iets sterker te worden.

Ik weet dat veel mensen zullen zeggen neem gewoon een heel kuurtje maar ik ben een student en heb niet al te veel geld.. Mijn vraag is kan het kwaad als ik bijvoorbeeld 20 dagen 1 capsule neem? En zou het effect hebben? Of zou ik moeten beginnen met eerste 4 dagen 1 per dag dan 6 dagen 2 en laatse 4 dagen 1????


Heeft andriol bijwerkingen? Zo ja ook bij maar 20 capsules?

Please help!:o

Sportieve groeten,

Rob.
 
:google: is your friend.
 
Vraagje aan diegene die er verstand van hebben.

Stel je traind al 10 jaar je hebt een goed gespiert lijf en je blijft hangen op hetzelde niveau, je bent naar Egypte geweest en hebt een potje met 20 Andriol "testosteron">Testosterone undecanoate capsules (40mg) meegenomen. (Ik weet dat dit te weinig is voor een hele kuur) Maar zou dit uberhoupt iets bij me doen? Zou ik hierdoor (misschien tijdelijk) net over het drempeltje komen waar ik al tijden tegenaan blijf plakken? Of kan ik het beter niet doen o.a omdat ik geen nakuur heb ofzo?
Heb weleens van iemand gehoord dat hij heel af en toe kleine hoeveelheden testosteron gebruikte puur voor de definitie en om iets sterker te worden.

Ik weet dat veel mensen zullen zeggen neem gewoon een heel kuurtje maar ik ben een student en heb niet al te veel geld.. Mijn vraag is kan het kwaad als ik bijvoorbeeld 20 dagen 1 capsule neem? En zou het effect hebben? Of zou ik moeten beginnen met eerste 4 dagen 1 per dag dan 6 dagen 2 en laatse 4 dagen 1????


Heeft andriol bijwerkingen? Zo ja ook bij maar 20 capsules?

Please help!:o

Sportieve groeten,

Rob.

Ik heb in een zeer ver verleden (toen het nog gewoon verkrijgbaar was bij de apotheker-uiteraard op voorschrift) undecanoaat-capsules gepakt (merk Undestor), maar ik had er vooral baat bij op conditioneel gebied. Ik sprong bijvoorbeeld op een fiets en ik bleef maar aan de gang.
Ben wel vergeten over welke dosis het ging, dus misschien nam ik wel te weinig voor echte spierwinst of misschien was mijn training en voeding daar ook wel niet op gericht.
Ik had daar absoluut geen bijeffecten van. Verder veronderstel ik dat testosteron altijd wel zowat op de zelfde manier werkt, of het nu C-E-Susta of undecanoaat is. De injectie is echter je beste vriend bij test.
 
Ik weet niet precies hoeveel maar van die caps moet je echt veel slikken, zeker wel een stuk of 5 pd...als het er niet al 10 stuks zijn. Nogmaals precies weet ik dit niet.
De 20 caps die je hebt is by far te weinig. Thats for sure...
 
Ik weet niet precies hoeveel maar van die caps moet je echt veel slikken, zeker wel een stuk of 5 pd...als het er niet al 10 stuks zijn. Nogmaals precies weet ik dit niet.
De 20 caps die je hebt is by far te weinig. Thats for sure...

Gelijk heb je, capsules zijn eigenlijk niet te doen als het over test gaat. Spuiten is the way to go!
 
of in renees geval smeren.
Prijs kwaliteit is waardeloos.Ik slikte 12st pd,om een stabile waarde te hebben.
 
kun je niks mee eigenlijk, ik gebruikte het n poos op 500 mg per dag en merkte er vrijwel niks van. zou het lekker laten liggen.
 
TS geeft aan weinig financien te hebben, en hoopt met 20 caps wat te hebben. Antwoordt is dus nee. En helaas AS kost geld.....ook smeren...
 
Voordat de bijwerkingen komen ben jij al wss door je caps heen hehe.
Drink even een 50 tal biertjes minder waar jullie studenten vaak goed in zijn :D en haal een fatsoenlijk test only kuurtje op 500mg per week.
Maarja dan nog de voeding natuurlijk wat een hoop geld kost ma daar moet je zelf maar wat voor bedenken ;)
 
Op AR is een persoon die er erg over te spreken is, 20 caps per dag icm 2000mg primo
 
half potje pd ....duur geintje
 
@Kuki wanneer leer je nu eens af die vork in het stopcontact te proppen,dat loopt nog eens falikant verkeerd af
 
dacht 40...oh nee waren 40mg,idd 60,maar nog steeds vreselijke schommeling,prijs kwaliteit
 
Back
Naar boven