XXL Nutrition

andriol ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bingo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
38
Waardering
0
Wie kan mij iets meer vertellen over dit produkt?
 
Kom op kerels weet er echt niemand iets over dit produkt?
 
ik heb het gebruikt in combinatie met dianabol

(doen heel veel jongens bij mij in de buurt als 1e kuur)

2-4 capsules per dag niets van aangekomen of kracht van gewonnen.

wat blijkt nu; minimaal 8 capsules per dag innemen ( nog beter is 10 of 12 ) aangezien je lichaam niet alles opneemt.

Andriol passeert de lever niet, wordt via lymfestelsel opgenomen.

Andriol is gezien de 10 capsules per dag, nogal prijzig

(in een potje zitten 60 rode capsules )
 
andriol is van Organon NV

1 capsule bevat 40 mg testosteron undecanoate

kan ook worden verkocht onder de naam Restandol

andriol heeft een halfwaarde-leven van ongeveer 3-4 uur
 
bedankt joep

Dus minimaal 8 capsules verdelen over de dag maar met welke dosis test inject kan je het dan vergelijken
 
waarom niet injecteren? Je gaat nu toch niet zeggen dat je bang bent van een naaldje zeker!

Andriol is duur en werkt niet zo goed als injects
 
Welnu, ik denk dat de meeste mensen oraal willen beginnen. Stel dat je op een orale kuur hele goede resultaten krijgt, waarom zou je dan xtra risico lopen.

Grtz
 
Originally posted by Riki
Welnu, ik denk dat de meeste mensen oraal willen beginnen. Stel dat je op een orale kuur hele goede resultaten krijgt, waarom zou je dan xtra risico lopen.

Grtz
Klopt werkelijk niets van...
Als beginner is het juist aangeraden om NIET te beginnen met orale producten.
Risico? Met orale middelen heb je meer schade aan je lever, dus meer risico en verder alle zelfde bijwerkingen die injects ook hebben.
En andriol is net hetzelfde als injecteerbare testosteron alleen veel duurder en minder effectief.

Als je goede resultaten wil, moet je juist een goede kuur samenstelen. Als je kuurt, doe het dan ineens goed. Het zijn geen snoepjes....
 
Homer andriol passert de lever niet, dus voordat je commentaar levert kijk er eerst ff naar. En ja voor de andere aas heb je gelijk. Ik zou echter ook als eerste met orals beginnen.

Grtz
 
Het enige voordeel wat je kan hebben als je bijv. met een d-boll kuurtje zou starten (wat niet aan te raden is) dat je kan kijken hoe je lichaam erop reageert, je kan direct stoppen en een inject blijft meestal nog 3 weken werken

Maar ja als je voor jezelf de beslissing neemt om te gaan kuren dan vind ik dat je ook niet bang moet zijn om te prikken, ik zit ook te denken over een kuur en als ik zelf denk er echt aan toe te zijn zal het zeker een inject kuur worden
 
Originally posted by Riki
Homer andriol passert de lever niet, dus voordat je commentaar levert kijk er eerst ff naar. En ja voor de andere aas heb je gelijk. Ik zou echter ook als eerste met orals beginnen.

Grtz
Ik denk niet dat hij dat bedoelde maar het is wel waar dat beginners juist niet met oralen moeten beginnen, en andriol is een zwak excuus om geen naalden te gebruiken.
Je vriendin hoeft het helemaal niet te zien, een naald/spuit wegsteken is net hetzelfde als een pil wegsteken.
Maar ik zou zoiezo open zijn tegen me vriendin over zulke zaken...
 
Originally posted by Juriaan
Het enige voordeel wat je kan hebben als je bijv. met een d-boll kuurtje zou starten (wat niet aan te raden is) dat je kan kijken hoe je lichaam erop reageert, je kan direct stoppen en een inject blijft meestal nog 3 weken werken

Maar ja als je voor jezelf de beslissing neemt om te gaan kuren dan vind ik dat je ook niet bang moet zijn om te prikken, ik zit ook te denken over een kuur en als ik zelf denk er echt aan toe te zijn zal het zeker een inject kuur worden
Trouwens sinds wanneer hebben alle injects een halflife van 3 weken?

Er zijn er die bijna even kort werken als D-bol. Hangt maar net van de ester/ soort af.

Suspension, propionaat, winstrol, trenbolone enz allemaal kortwerkend.
Verder van test aan een lage dosis hoef je geen schrik te hebben, bevorderend voor de gezondheid en zeker niet aggresiefmakend.

Ik zal jullie zeggen waar dat idee van pillen voor beginners vandaan komt: pas beginnen met fitness en iets willen dat snel en gemakkelijk is, iets dat lijkt op die partydrugs als xtc etc.
En een pilletje lijkt minder erg dan een naald. Allemaal onzin maar dat is de reden van de mythe.
 
Back
Naar boven