Fitness Seller

Androgel naar Sustanon 250 (1 bezoeker)

Is TS na een paar maanden TRT nog steeds een mongooltje?

  • Ja

    Stemmen: 9 81,8%
  • Nee

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor je uitleg
 
Ik heb sustanon 250 gekregen elke 2 weken ipv 3.
Ik moet het ophalen bij de apotheek en de 1ste keer injecteren bij de doktersassistente. Ze moet mij laten zien hoe ik het in het vervolg zelf moet doen.

De Uroloog heeft me wel gewaarschuwd voor hele hoge waarden. Het voorstel om elke 2 weken 250 mg kwam van hem. Hij zei al dat ik me in zombiemodus zal bevinden in de 3e week en dat hij dat wil voorkomen.

Hij was wel heel positief over mijn bloodwork. Prostaat, lever, supergoed. Shbg lager(!) dan voordat ik aan trt begon ahah. Bloed is niet dikker geworden (misschien ook met mijn dieet te maken?).

Anyway, over 6 weken een afspraak om en opnieuw bloodwork om te kijken waar mijn waardes zitten.

Zodra ik mijn shot heb genomen kom ik met mijn ervaringen.
 
Ik kijk elke keer uit naar het spuiten eerlijk gezegd :roflol: Totaal geen last van, voel ook helemaal niks met 27g 3/4. Subcutaan inderdaad.

Gewoon van tevoren preloaden voor de week en klaar. Kost letterlijk 5 seconden om te injecteren door de geringe hoeveelheid.

Weet je wat ik pas kut vond? Die androgel elke dag smeren en 4 uur wachten tot ik uberhaupt kon sporten :o
Klopt, ik heb dit ook gezegd, en ook met kinderen en dergelijke. Gewoon gevaarlijk
 
Ivm je vraag over smeren of injecties. Ik heb beide lange tijd gedaan. De injecties zijn beter, vind ik. Geen gedoe, en je bent altijd zeker dat je dosis er in zit. Bij smeren weet je het niet: op warme dag zweet je meer, op ijskoude dagen kan je kleding wat meer schuren en gel opnemen. Een tweede punt argument tegen smeren is dat in je huid een deel van je testosteron zich via 5 alpha reductase omzet naar DHT. DHT is sterker dan testosteron (soms een voordeel), maar je wordt er wel kaal van (als je er gevoelig voor bent). Bij injecteren speelt dit effect minder.
De verschillen tussen beiden zijn echter niet zo groot: de huid neemt ongeveer even veel op als wanneer je 200 tot 250 mg per 14 dagen zou injecteren, volgens de studies. Voor TRT is dit dus quasi gelijk. Wanneer je hoger dan normale niveaus wil bereiken, injecteer je best (te veel Testosteron). Met smeren ga je daar nooit aan komen, of je zou je dagelijks helemaal moeten insmeren (maar dat gaat je te veel kosten aan gels).

Zelf ben ik wel voorstander van het intramusculair injecteren voor TRT, liefst met Test Enanthaat (maar Sustanon is zeer vergelijkbaar, dit is een mix van esters korte en lange halfwaardetijden). Dat geeft vrij stabiele bloedwaardes, volgens mijn bloeduitslagen.

Waarom dan kiezen voor Sust ?
korte ester(prop) van vaak 30mg heb je niets aan, over 3 weken. half-life = ~3 dagen.
Dan heb je iets langere Phenylprop van 60mg =~5dagen
Isocaproate 60mg ~8 dagen
Dan het langere decanoate ester 100mg van ~15 dagen.
De eerste stack esters ben je dan al kwijt.

Ik zou liever 0.25ml(~62.5mg) e4d E zetten, als je 250 wilt halen in de 14 dagen. Of zie ik het verkeerd ?
 
Beste leden,

Waar kan je injectie naalden kopen voor sustanon?

En is het slim om een ampul door 2 te delen en wekelijks een injectie te krijgen?

Ben net bij de arts geweest. Ze had moeite om alles uit de ampul te halen. Hoe voorkom je dat?
 
Beste leden,

Waar kan je injectie naalden kopen voor sustanon?

En is het slim om een ampul door 2 te delen en wekelijks een injectie te krijgen?

Ben net bij de arts geweest. Ze had moeite om alles uit de ampul te halen. Hoe voorkom je dat?
een goede optreknaald halen ampulletje schuin houden en je trekt hem helemaal leeg hoor.
je kan je ampul door 2 delen maar zou dit dan meteen in een andere spuit doen en niet in de ampul laten.

Naalden en spuiten zijn te bestellen bij Daxtrio
 
Beste leden,

Waar kan je injectie naalden kopen voor sustanon?

En is het slim om een ampul door 2 te delen en wekelijks een injectie te krijgen?

Ben net bij de arts geweest. Ze had moeite om alles uit de ampul te halen. Hoe voorkom je dat?
Krijg je geen naalden en spuiten bij je recept ?
Waarom had zij moeite met alles uit de Ampule halen ?
Wordt het gezet door arts of ...?

Als je een Ampule gebruikt, dan koop je 18G treknaald met filter(tegen even glassplinters)BD Blunt Filter optreknaalden 18g x 1 1/2" (1,2 x 40mm) met 0,5 µm filter
Je kunt een gevulde spuit wel dag of 3-4 bewaren(gewoon priknaald er op met afdekking)
 
een goede optreknaald halen ampulletje schuin houden en je trekt hem helemaal leeg hoor.
je kan je ampul door 2 delen maar zou dit dan meteen in een andere spuit doen en niet in de ampul laten.

Naalden en spuiten zijn te bestellen bij Daxtrio
Oke er bleef een klein stukje over namelijk. Arts keek heel raar naar mij dat ik daar over ging zeiken ahahah. Dat is is muscle juice dacht ik.

Maar door 2 delen … heb je daar een video van en blijft de test in kwaliteit goed bewaard als je het opdeelt?
 
Krijg je geen naalden en spuiten bij je recept ?
Waarom had zij moeite met alles uit de Ampule halen ?
Wordt het gezet door arts of ...?

Als je een Ampule gebruikt, dan koop je 18G treknaald met filter(tegen even glassplinters)BD Blunt Filter optreknaalden 18g x 1 1/2" (1,2 x 40mm) met 0,5 µm filter
Je kunt een gevulde spuit wel dag of 3-4 bewaren(gewoon priknaald er op met afdekking)
Heb je een link voor mij?

Dus een gevulde spuit is niet 7 dagen te bewaren?

Ik heb sus250 gekregen voor elke 2 weken namelijk. Uroloog weet dat ik een sportachtergrond heb en weet dat ik er de maximale uit wil halen op een veilige manier.
 
sus250 dus 250mg om de 2 weken injecteren?
of wil je 125mg per week gaan zetten?

heb geen filmpje maar gewoon een halve ML optrekken en dan in een andere spuit de andere halve ml? zo moeilijk is dat niet volgens mij :P

ik durf niet te zeggen hoelang je het in de spuit kunt bewaren totdat de kwaliteit of er bacteriën bij kunnen komen, maar denk dat een week als die goed afgesloten is wel moet kunnen.
met de naald op de spuit en de bescherming er nog overheen zodat er geen tot nauwelijks lucht bij komt in een steriele omgeving.

dus optreknaald er af en een nieuwe naald waarmee je gaat injecteren erop met dat plasticje er nog op.
 
Thnx ik heb maandag een belafspraak.

Denk je dat ie moeilijk gaat doen als ik het hem voorleg?
 
Heb je een link voor mij?

Dus een gevulde spuit is niet 7 dagen te bewaren?

Ik heb sus250 gekregen voor elke 2 weken namelijk. Uroloog weet dat ik een sportachtergrond heb en weet dat ik er de maximale uit wil halen op een veilige manier.
Waar wil je een link van ?
Kijk op YT hoe je uit een Ampule optrekt.
Weet je al hoe je de Ampule moet breken ?

Dit zou je toch uitgelegd moeten krijgen van je arts waar je over spreekt
 
Waarom dan kiezen voor Sust ?
korte ester(prop) van vaak 30mg heb je niets aan, over 3 weken. half-life = ~3 dagen.
Dan heb je iets langere Phenylprop van 60mg =~5dagen
Isocaproate 60mg ~8 dagen
Dan het langere decanoate ester 100mg van ~15 dagen.
De eerste stack esters ben je dan al kwijt.

Ik zou liever 0.25ml(~62.5mg) e4d E zetten, als je 250 wilt halen in de 14 dagen. Of zie ik het verkeerd ?

Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp. Ik heb aangegeven dat ik een voorkeur heb voor T Enanthaat, niet Sustanon.
De mix in sustanon van de 4 esters geeft 4 verschillende "piekjes" achter elkaar en zorgt zo voor een stabielere bloedwaarde. Bij Enanthaat is dit minder zo, maar ik heb daar geen last van.

Uiteraard geeft om de 4 dagen of zelfs dagelijks een beetje injecteren de meest stabiele dosis. Anderzijds heeft onderzoek aangetoond dat je met 250 mg T (icm met een gemiddeld ester zoals Enanthaat, of Cypionaat in de US) een voldoende stabiele bloedwaarde hebt die binnen de referentiewaarde blijft, en die niet zodanig schommelt dat je er last van zou hebben. Dus waarom meer prikken als het niet echt nodig is? Het is gewoon een pragmatisch gekozen periode en dosis.
Maar vind je het leuker om een lagere dosis frequenter te prikken: ook goed. Nog beter zelfs want je krijgt stabielere waardes... zo lang je niet op ziet tegen het frequenter prikken. Therapietrouw en gebruiksgemak mag niet uit het oog verloren worden, want TRT is voor het leven. Om de 14 dagen een prikje is best wel doenbaar. Ook makkelijker wanneer ik het vliegtuig neem en geen medicijnen hoef mee te zeulen op vakantie, bijvoorbeeld. Beantwoordt dit je vraag?
 
Eigenlijk doelde ik op waarom er(zoals ik veelal lees in Europa) voor Sust is gekozen e14-21d.
Volgens mij heb je stabielere waarden, met wat ik aangeef. Dacht te lezen dat jij met 250g Sust ook stabiele waarden haalt E14d. De korte esters en de hoeveelheid ervan lijken mij te 'verwateren' over deze periode. alleen de hoeveelheid Decanoate heb je dan zeg maar wat aan.
 
kan je testosteron wel subcutaan prikken op olie basis? moet dat niet intramusculair
 
kan je testosteron wel subcutaan prikken op olie basis? moet dat niet intramusculair
Moeten niet echt. Het kan maar ik vond het vrij kut. De plekken deden pijn nadien.
 
dacht dan testosteron altijd diep in de spier geprikt moet worden ,anders werkt t niet goed, wat ik ook wel doe is bijvoorbeeld hirudoid erop smeren na de prik dat help beter doorbloeding dus minder pijnlijke plekken
 
Laatst bewerkt:
dacht dan testosteron altijd diep in de spier geprikt moet worden ,anders werkt t niet goed
Meende dat het een tragere opname heeft subQ.

Ik verkies ook IM overigens.
 
ja gewoon bovenbeen buitenkant 0.7x 25 naald is zat
 
Back
Naar boven