XXL Nutrition

Androgel naar Sustanon 250 (1 bezoeker)

Is TS na een paar maanden TRT nog steeds een mongooltje?

  • Ja

    Stemmen: 9 81,8%
  • Nee

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

Dinsdag afspraak. Wordt besproken. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam die dosis van 250 mg erdoorheen jaagt als het ware.
En, al wat wijzer na je afspraak ?
 
En, al wat wijzer na je afspraak ?
Weer bloedgeprikt vanwege de waarden.

Mijn lichaam vreet als het ware testosteron op (citaat arts). Androloog vertelde mij dat 14 dagen max protocol was en dat 10 dagen @ 250 mg sustanon niet mogelijk was.

Ik was zwaar teleurgesteld. Maar uiteindelijk is het zijn beslissing (over mijn lichaam, etische kwestie?)

Kort gezegd, hij was bang voor trombose ook al was mijn hematocrietwaarde 46 en dat ik kon kiezen tussen:

- sustanon doorgaan en accepteren elke 14 dagen mij 5 dagen zwak voelen

of

- nebido te nemen, en vooral dit bleef hij continu aandringen en vertelde mij dat de ervaring heel positief waren met nebido.

Ik heb geweigerd en heb als tussen oplossing weer voor Androgel gekozen (ja ik weet het -de beledigingen worden nu al afgevuurd). De dosis is wel verhoogd naar 3 pompjes per dag. Ik verdeel dit in 2 in de ochtend,1 s’avonds.

Waarom Androgel? Ik voel me met Androgel veel energieker, geiler en fucking sterker, gretiger. Het is gewoon zo. Zit er nu 1,5 week op.

Over paar weken weer full bloodwork. Dan gaan we kijken naar Nebido. Ik heb er moeite mee met de prikfrequentie van 3 maanden … ik heb gezien hoe sustanon mij heeft verkracht, elke keer moe lethargisch.

Zou hij een prikfrequentie van 8 weken accepteren ipv 15? Want mijn shbg is heel laag, het vreet de test op.

Verder geen last van oestrogeen of opgezwollen/pijnlijke tietjes of zo. Nooit gehad.
 
1000mg (4ml)Nebido ineens slaat ook nergens op. Dat is de dosis elke 3maand. Dan kun je het beter bij de gel houden, of zelf af en toe vail sust erbij kopen.
Test E (Androtardyl)doen ze hier in NL niet volgens mij. Dan heb je tenminste maar 1 ester, wat je goed .5ml EW kan zetten.
 
1000mg (4ml)Nebido ineens slaat ook nergens op. Dat is de dosis elke 3maand. Dan kun je het beter bij de gel houden, of zelf af en toe vail sust erbij kopen.
Test E (Androtardyl)doen ze hier in NL niet volgens mij. Dan heb je tenminste maar 1 ester, wat je goed .5ml EW kan zetten.
Ik heb 500 mg sust over … gaat niet echt helpen voor op de lange termijn.

De gel werkt goed omdat het microdosing is. Dat houdt je waarden gewoon stabiel. Sustanon is niks voor mij op 14 dagen … ik weet niet of ik me beter zou voelen op 10 dagen.
 
Ik heb 500 mg sust over … gaat niet echt helpen voor op de lange termijn.

De gel werkt goed omdat het microdosing is. Dat houdt je waarden gewoon stabiel. Sustanon is niks voor mij op 14 dagen … ik weet niet of ik me beter zou voelen op 10 dagen.
Dat weet ik wel, ik bedoel niet dat je er nu sust bij gaat zetten. maar omdat je tekort komt aan de voorgeschreven dosis Sust. Dus zou ik het lekker bij de gel houden

edit: typo
 
die esters slaan nergens op. Ik denk dat ik elders mijn test ga halen .. in het buitenland.
 
Ik snap niet waarom je allemaal zo moeilijk zit te doen. Je krijgt een voorschreven dosering waar je je aan dient te houden op sustanon. Hun om het even hoeveel keer per week jij dat gaat injecteren. Dat hoef jij hen helemaal niet te vertellen en in dit geval had je het gewoon niet aan moeten kaarten. De esters slaan in jou ogen nergens op omdat jij geen idee hebt waar je mee bezig bent. Sustanon werkt prima. Ik zit er nu ruim 13 weken op en ik heb echt nergens last van gehad. EOD prikken en vervolgens overgestapt op ED. Retestabiel en uitermate goed in m'n vel. Daar kan die gel echt een puntje aan zuigen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Ik snap niet waarom je allemaal zo moeilijk zit te doen. Je krijgt een voorschreven dosering waar je je aan dient te houden op sustanon. Hun om het even hoeveel keer per week jij dat gaat injecteren. Dat hoef jij hen helemaal niet te vertellen en in dit geval had je het gewoon niet aan moeten kaarten. De esters slaan in jou ogen nergens op omdat jij geen idee hebt waar je mee bezig bent. Sustanon werkt prima. Ik zit er nu ruim 13 weken op en ik heb echt nergens last van gehad. EOD prikken en vervolgens overgestapt op ED. Retestabiel en uitermate goed in m'n vel. Daar kan die gel echt een puntje aan zuigen.
Daar hebben we het al over gehad, TS wil zich aan protocol houden van de arts.
niet iedereen gaat zelf slinpins kopen en backloaden vanaf 1ampule.
 
Ik snap niet waarom je allemaal zo moeilijk zit te doen. Je krijgt een voorschreven dosering waar je je aan dient te houden op sustanon. Hun om het even hoeveel keer per week jij dat gaat injecteren. Dat hoef jij hen helemaal niet te vertellen en in dit geval had je het gewoon niet aan moeten kaarten. De esters slaan in jou ogen nergens op omdat jij geen idee hebt waar je mee bezig bent. Sustanon werkt prima. Ik zit er nu ruim 13 weken op en ik heb echt nergens last van gehad. EOD prikken en vervolgens overgestapt op ED. Retestabiel en uitermate goed in m'n vel. Daar kan die gel echt een puntje aan zuigen.
Ik ben niet bekend in deze wereld. Je hebt wel gelijk overigens. Microdosing is het best. Dat is geen bro science. Dat is gewoon waar. Zie alleen nu met de gel, gewoon enorm veel verschil omdat ik het dagelijks aanbreng.

Ik kon gewoon geen spiegel opbouwen met sustanon. Maar ik ga terug op injecties over een tijdje denk ik.
 
Daar hebben we het al over gehad, TS wil zich aan protocol houden van de arts.
niet iedereen gaat zelf slinpins kopen en backloaden vanaf 1ampule.
Ik ben bereid om wat creatiever aan de slag te gaan aangezien de protocol niet werkt bij mij. Dus injecties microdosen en dergelijke
 
Maar dat terzijde: trt kan een groot verschil maken. Beter dan waarden van onder de referentiekader (vrije test).
 
Ik ben bereid om wat creatiever aan de slag te gaan aangezien de protocol niet werkt bij mij. Dus injecties microdosen en dergelijke
Maar denk je dat de arts je weer teug laat gaan naar Sust, nu je weer op gel zit ?
Je hele topic staat al vol met advies om de Sust beter te verdelen dan eens in de 14 dagen. kortere en dunnere naalden...
 
Maar denk je dat de arts je weer teug laat gaan naar Sust, nu je weer op gel zit ?
Je hele topic staat al vol met advies om de Sust beter te verdelen dan eens in de 14 dagen. kortere en dunnere naalden...
Ik weet niet. Waar het om gaat is dat ik me nu echt lekker voel. Eerlijk gezegd is het wel goed zo. Handig is het niet.
 
Dan blijf je bij de gel. Gaat erom hoe je je voelt. Desondanks heb je sustanon niet de tijd gegeven. Het kost zeker 6 tot 8 weken om alles te “arrangeren “. Maar jij springt van hak op de tak en geeft het geen tijd. Hormonen werken niet op deze manier. Het kost tijd. Geen kritiek maar geef het in het vervolg de tijd als je iets nieuws probeert.
 
Dan blijf je bij de gel. Gaat erom hoe je je voelt. Desondanks heb je sustanon niet de tijd gegeven. Het kost zeker 6 tot 8 weken om alles te “arrangeren “. Maar jij springt van hak op de tak en geeft het geen tijd. Hormonen werken niet op deze manier. Het kost tijd. Geen kritiek maar geef het in het vervolg de tijd als je iets nieuws probeert.
Ik zat 8 weken op sustanon. 1000 mg gebruikt … ik kan geen spiegel opbouwen -ik denk zoals jij zei: microdosen- met 2 weken 1 ml.

En ik ben niet zo handig met deze dingen zoals jullie. Dat zag je al aan het begin van de topic.

Ik ga in de buitenland gewoon pharma grade test e halen in vials. Dit ga ik met de arts communiceren. Alleen dit is pas over een paar maanden dat ik weg ga.

Ik snap gewoon niet waarom de doktoren hier geen verstand van hebben maar de bro scientisten hen gewoon les kunnen geven als het gaat om micro dosen en dergelijk😆.
 
Ik zat op de 9e dag onder de referentiewaarden met 250 mg sust.

Ik voelde het ook. En als je gebruikt dan gaat ie omhoog maar niet omhoog genoeg waarna je weer laag eindigt en je smerig voelt.

1 ding weet ik zeker boys: ik kan niet leven zonder test. Ik ga liever dood
 
Ik zat 8 weken op sustanon. 1000 mg gebruikt … ik kan geen spiegel opbouwen -ik denk zoals jij zei: microdosen- met 2 weken 1 ml.

En ik ben niet zo handig met deze dingen zoals jullie. Dat zag je al aan het begin van de topic.

Ik ga in de buitenland gewoon pharma grade test e halen in vials. Dit ga ik met de arts communiceren. Alleen dit is pas over een paar maanden dat ik weg ga.

Ik snap gewoon niet waarom de doktoren hier geen verstand van hebben maar de bro scientisten hen gewoon les kunnen geven als het gaat om micro dosen en dergelijk😆.
Kan me goed voorstellen dat iemand van 1.95m meer nodig heeft dan iemand van 1.75m. Dan nog het advies wat je meekrijgt aan 21G naald a 40mm.
btw; In Griekenland haal je gewoon doosje(s) met ampules
 
Kan me goed voorstellen dat iemand van 1.95m meer nodig heeft dan iemand van 1.75m. Dan nog het advies wat je meekrijgt aan 21G naald a 40mm.
btw; In Griekenland haal je gewoon doosje(s) met ampules
Ahaha

Raar man
 
Waarom zo moeilijk doen? Gel werkt goed, je voelt je top. Wat is het probleem dan? Dan gebruik je toch gel. Ik versta al die kritiek niet, wat gel smeren, betreft. En veel gemakkelijker dan elke keer spuiten en vials te moeten meenemen wanneer je bijvoorbeeld op vakantie gaat.
 
Waarom zo moeilijk doen? Gel werkt goed, je voelt je top. Wat is het probleem dan? Dan gebruik je toch gel. Ik versta al die kritiek niet, wat gel smeren, betreft. En veel gemakkelijker dan elke keer spuiten en vials te moeten meenemen wanneer je bijvoorbeeld op vakantie gaat.
Gel werkt goed. Het gaat om zaken als kinderen, zweten en dergelijke.

Soms wil je ook gewoon spontaan krikken dan kan het weer niet.

Voor de rest voel ik me goed op de gel
 
Back
Naar boven