AndroidHealthClinic

Androgel naar Sustanon 250 (1 bezoeker)

Is TS na een paar maanden TRT nog steeds een mongooltje?

  • Ja

    Stemmen: 9 81,8%
  • Nee

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal stemmers
    11

Bezoekers in dit topic

Gel werkt goed. Het gaat om zaken als kinderen, zweten en dergelijke.

Soms wil je ook gewoon spontaan krikken dan kan het weer niet.

Voor de rest voel ik me goed op de gel
Kinderen? Zweten? Welk probleem heb je daarmee? Je smeert je gel goed in en 5 minuten later doe je toch kleren aan. Die gel wordt door je lichaam opgenomen. Daarna je handen goed wassen. En wil je het nog veiliger doen, dan doe je speciale handschoentjes om te smeren aan die je daarna in de vuilnisbak gooit. Je hebt zelfs van die plastiekjes die je over een vinger schuift waarmee je de gel kan insmeren. Kan je bij de apotheker kopen per doosje van 100 stuks.
 
Kinderen? Zweten? Welk probleem heb je daarmee? Je smeert je gel goed in en 5 minuten later doe je toch kleren aan. Die gel wordt door je lichaam opgenomen. Daarna je handen goed wassen. En wil je het nog veiliger doen, dan doe je speciale handschoentjes om te smeren aan die je daarna in de vuilnisbak gooit. Je hebt zelfs van die plastiekjes die je over een vinger schuift waarmee je de gel kan insmeren. Kan je bij de apotheker kopen per doosje van 100 stuks.
Je hebt gelijk. Maar zweten is wel een ding
 
Ik had een deel op mijn ballen gesmeerd.

Brandde wel. Heb gehoord dat die ballengel veel beter wordt opgenomen en dat je er op los kan zweten.

Jammer dat die niet wordt voorgeschreven in NL
 
Ik had een deel op mijn ballen gesmeerd.

Brandde wel. Heb gehoord dat die ballengel veel beter wordt opgenomen en dat je er op los kan zweten.

Jammer dat die niet wordt voorgeschreven in NL
Pas maar op dat de clit van je vrouw niet gaat groeien 😂
 
Ik had een deel op mijn ballen gesmeerd.

Brandde wel. Heb gehoord dat die ballengel veel beter wordt opgenomen en dat je er op los kan zweten.

Jammer dat die niet wordt voorgeschreven in NL
Je moet dat niet op je ballen smeren. Smeer het op de voorkant van de schouders of binnenkant van je biceps. Indien je een uur later gaat zweten, is dat al door je huid opgenomen. Ballengel? Dat is weer internet prietpraat.
 
Je moet dat niet op je ballen smeren. Smeer het op de voorkant van de schouders of binnenkant van je biceps. Indien je een uur later gaat zweten, is dat al door je huid opgenomen. Ballengel? Dat is weer internet prietpraat.
Ik smeer het zijkant en trapeze

Maar oke, binnenkant biceps
 
Niemand gunstige ervaringen met Nebido? Het is een single ester dus geen rollercoaster ride neem ik aan? En is het tegen de protocol om het elke 8 weken te geven ipv 15?
 
Niemand gunstige ervaringen met Nebido? Het is een single ester dus geen rollercoaster ride neem ik aan? En is het tegen de protocol om het elke 8 weken te geven ipv 15?
Hele volksstammen.

15 is ook geen protocol, het protocol is elke 10 à 14 weken, op geleide van de bloedwaardes.
 
Lekker 4ml ineens in je bil elke 12-15 weken. Nebido krijg je 1000mg ineens
 
Hele volksstammen.

15 is ook geen protocol, het protocol is elke 10 à 14 weken, op geleide van de bloedwaardes.
Oke als de protocol is dan gaat ie weigeren. Dank voor je reactie
 
Lekker 4ml ineens in je bil elke 12-15 weken. Nebido krijg je 1000mg ineens
1 ml elke 2 weken heeft mij geen reet geholpen. Laat staan 12-15 weken elke keer in je reet.

Microdosing. Dat is de beste … hasjkikkertje had gelijk. Hij had gezegd dat ik de schommelingen zou voelen als je niet microdoseert🥺.
 
Dus kun je beter blijven smeren, of zelf Sust aanvullen of e3d zetten
 
Elke 3 dagen ga ik denk ik ook voelen. Ik denk elke 2 dagen met een dunne naald.
 
Ken wel meer lange mensen die 200mg ew gebruiken TRT, vullen zelf sust aan. Dat is het nadeel in NL van Sust.
 
Ken wel meer lange mensen die 200mg ew gebruiken TRT, vullen zelf sust aan. Dat is het nadeel in NL van Sust.
Hoe bedoel je ?? Dokter dosis + aanvullend dosis?
 
200 mg is volgens mij teveel, ik denk richting 175 mg per week zou ideaal zijn. En dat verdelen, microdosen.
 
Zelf aanvullen op de voorgeschreven 250mg e2w. Maar waarom lopen kloten als smeren je bevalt ?
 
Je moet dat niet op je ballen smeren. Smeer het op de voorkant van de schouders of binnenkant van je biceps. Indien je een uur later gaat zweten, is dat al door je huid opgenomen. Ballengel? Dat is weer internet prietpraat.
Binnenkant van je biceps is voor local growth, je weet tog.:laugh:
 
Zelf aanvullen op de voorgeschreven 250mg e2w. Maar waarom lopen kloten als smeren je bevalt ?
Het is soms onhandig. Vooral nu met mooi weer met zweten. Injectie kan je doen daarna wat je wilt. Dat is het enige.
 
Back
Naar boven