XXL Nutrition

Peiling Androgel switch naar Nebido naar Sustanon (1 bezoeker)

TRT for life: Nebido of Sustanon?

  • Nebido

    Stemmen: 14 45,2%
  • Sustanon

    Stemmen: 17 54,8%

  • Totaal stemmers
    31

Bezoekers in dit topic

Waarom zou je onnodig veel littekenweefsel creëeren als het makkelijk kan met een slin naald.

Waarom anno 2020 nog knoeien met dikke naalden.
Waarom knoeien met slinnaalden wanneer het veel beter gaat met een iets dikkere naald. Een blauwe naald is nog altijd geen dikke naald maar toch wat geschikter om olie door te duwen.
 
Ik ben dit topic ooit gestart om mijn TRT traject en learnings te delen met zij die ervan willen leren. Het optimaliseren van gear en methodiek hoort hier uiteraard bij.

Ik zal de komende 40 tot 50 jaar twee IM injecties per week zetten. Laten we zeggen zo’n 5000 keer een naald in mijn spier duwen. Hoe minder invasief hoe beter wat mij betreft. 0,25 ml zetten met een 23g naald kan uiteraard maar het wordt vrij snel oud, geloof me.

Daarnaast werkt het nu echt prima met bovenstaande combi. Snel, goedkoop en met de kleinst mogelijke naald. What’s there not to like?
 
Ik ben dit topic ooit gestart om mijn TRT traject en learnings te delen met zij die ervan willen leren. Het optimaliseren van gear en methodiek hoort hier uiteraard bij.

Ik zal de komende 40 tot 50 jaar twee IM injecties per week zetten. Laten we zeggen zo’n 5000 keer een naald in mijn spier duwen. Hoe minder invasief hoe beter wat mij betreft. 0,25 ml zetten met een 23g naald kan uiteraard maar het wordt vrij snel oud, geloof me.

Daarnaast werkt het nu echt prima met bovenstaande combi. Snel, goedkoop en met de kleinst mogelijke naald. What’s there not to like?
Waarom twee keer per week een injectie als één keer per week of één keer per 10 dagen even goed werkt? Dat is dus helemaal niet nodig. Die 5000 injecties zijn dus helemaal niet nodig.
 
Update 2

Het is gelukt. Ik vermoed dat ik de tuut nat is geworden met olie bij de naaldwissel waardoor onder druk ie er afschoot. Het blijft olie door een 30 naaldje van niks duwen natuurlijk.
Goed nieuws, naast dat het best wat geld scheelt, hoef ik nu niet meer te backloaden.
Excuus voor late reactie dat waren ze idd, Cool om te lezen dat T gelukt is 👍

Ik ben dit topic ooit gestart om mijn TRT traject en learnings te delen met zij die ervan willen leren. Het optimaliseren van gear en methodiek hoort hier uiteraard bij.

Ik zal de komende 40 tot 50 jaar twee IM injecties per week zetten. Laten we zeggen zo’n 5000 keer een naald in mijn spier duwen. Hoe minder invasief hoe beter wat mij betreft. 0,25 ml zetten met een 23g naald kan uiteraard maar het wordt vrij snel oud, geloof me.

Daarnaast werkt het nu echt prima met bovenstaande combi. Snel, goedkoop en met de kleinst mogelijke naald. What’s there not to like?
helemaal mee eens, prikken wordt je niet vrolijk van, elke X dat je prikt neem je risico en ja doet pijn, zelfs een slin naald 😂.

maar waarom overleg je niet met je arts om op scrotal crème over te gaan ? wordt op maat gemaakt, bijv 100 mg per pompje, schijnt erg goed te zijn, opneembaarheid is hoog en balanceert goed uit, dht, e2, t en ft. Verzekeraar moet het vergoeden als je arts het voorschrijft.
 
Aan de TRT'ers hier, help a brother out.

Ik verdeel mijn 1ml 250mg sustanon ampul in doseringen van 0.2 ml oftewel 50mg, waarmee ik 5 spuiten zou moeten kunnen vullen.
Echter, het lijkt er op dat ik bij het prepareren van de spuiten uiteindelijk olie te kort kom.
Daar ik er van uit ga mijn pharma sustanon echt wel 1 ml per ampul bevat raak ik bij het vullen dus olie kwijt.

Ik trek de ampul 100% leeg en backload deze vervolgens over de injectiespuiten.

Het resultaat van 2 ml: 8 spuiten van 0.2ml, dit zouden er toch echt 10 moeten zijn. Wat doe ik fout? Hoe kan ik dit verlies beperken?
1613393406348.png
 
Heb 1 x geprobeerd om te backloaden: precies hetzelfde probleem. Ergens zal residu blijven hangen. Mijn techniek: zelfde spuitjes als bovenstaande, 1 optreknaald die ik voor 6 spuitjes gebruik (0.16ml/40mg EOD) en 6 x dan naald om te zetten. Dus je pakt een spuitje, zet hier (wrs groen of roze) optreknaald op, trekt gewenste hoeveelheid op, spuit op zijn kop en dan verwissel je de optreknaald voor de naald waarmee je injecteert. Vervolgens gebruik je dezelfde optreknaald voor de volgende naald. Optreknaald zet je telkens weer de beschermhuls erop dus deze blijft steriel. Op deze manier verlies je nagenoeg niets. Als je de vloeistof optrekt ampul schuin houden en heel langzaam (maar dan echt heel langzaam) optrekken, op deze manier zuig je ook geen lucht aan en zal het uiteindelijk juist sneller gaan :) Hopelijk heb je hier iets aan
 
Aan de TRT'ers hier, help a brother out.

Ik verdeel mijn 1ml 250mg sustanon ampul in doseringen van 0.2 ml oftewel 50mg, waarmee ik 5 spuiten zou moeten kunnen vullen.
Echter, het lijkt er op dat ik bij het prepareren van de spuiten uiteindelijk olie te kort kom.
Daar ik er van uit ga mijn pharma sustanon echt wel 1 ml per ampul bevat raak ik bij het vullen dus olie kwijt.

Ik trek de ampul 100% leeg en backload deze vervolgens over de injectiespuiten.

Het resultaat van 2 ml: 8 spuiten van 0.2ml, dit zouden er toch echt 10 moeten zijn. Wat doe ik fout? Hoe kan ik dit verlies beperken?
Bekijk bijlage 521449
Ik dacht dat het niet goed was om dit lange tijd in spuiten bij te houden. Zeker ben ik daar niet van maar had dit al een paar keer gelezen op dit forum.
 
Ik dacht dat het niet goed was om dit lange tijd in spuiten bij te houden. Zeker ben ik daar niet van maar had dit al een paar keer gelezen op dit forum.
Ha skydirk. Het rubber van de plunjer/stamper/zuiger zou aangetast worden. Ik trek gewenste hoeveelheid op +0.05ml lucht. Dan zit er dus lucht tussen de test en het rubber en deze lucht duwt ook mooi de vloeistof weg bij het zetten(airlock methode). De spuitjes zet ik na het klaarmaken rechtop in een bekertje, ze staan dan op de naald dan. Doe dit zo sinds de zomer nog nooit problemen mee gehad.
 
Misschien moet je het bekijken dat ze er 2 ml in stoppen.. Blijft wat olie-film aan de wandjes van de ampul plakken,.. want het is natuurlijk olie. Terwijl jij denkt dat je er 2 ml uit kunt halen.. Instoppen vs uithalen. Definitie inhoud vs utihaalbaarheid..
Blijft iets in de naald zitten.. ook al is het maar 1 (niks)..
Bij de covid vaccins is het waterige vleoistof begreep ik en konden ze met speciale spuitjes net even 1 of soms wel twee doses extra krijgen.. 2 extra als ze de restanten van de flesjes ook nog eens bij elkaar deden..

Geen idee.
 
Aan de TRT'ers hier, help a brother out.

Ik verdeel mijn 1ml 250mg sustanon ampul in doseringen van 0.2 ml oftewel 50mg, waarmee ik 5 spuiten zou moeten kunnen vullen.
Echter, het lijkt er op dat ik bij het prepareren van de spuiten uiteindelijk olie te kort kom.
Daar ik er van uit ga mijn pharma sustanon echt wel 1 ml per ampul bevat raak ik bij het vullen dus olie kwijt.

Ik trek de ampul 100% leeg en backload deze vervolgens over de injectiespuiten.

Het resultaat van 2 ml: 8 spuiten van 0.2ml, dit zouden er toch echt 10 moeten zijn. Wat doe ik fout? Hoe kan ik dit verlies beperken?
Bekijk bijlage 521449
Je kunt ook lege steriele vials kopen, en daar dus alles in terugpompen...
 
Hallo mannen,

That dude Na een paar jaar afwezig te zijn geweest weer eens even aant checken wat er allemaal loos is hier. Om even terug te komen op je pb vraag een jaar geleden 😆: nee ik injecteer geen sustanon meer. Ik heb nog even een uistapje gemaakt naar hcg only maar daar voelde ik me belabberd op. Ik zit nu op 5pompjes tostran pd en dat gaat eigelijk prima. Bloedonderzoeken wijzen uit dat ik op de bovengrens zit dus perfect. Voor diegene die het overwegen aan trt te gaan denk goed na, ik dacht dat het mijn leven drastisch zou veranderen maar dat was niet zo. Het draagde wel bij eraan, 75% = mindset. Ik spreek voor mezelf, ik weet dat er mensen tussen zijn die zwaar depressief zonder zijn (daar hoor ik inmiddels ook bij), dat was eerst niet zo, ik bungelde tegen die ondergrens aan en voelde me neerslachtig maar ik besloot om ermee door te gaan want ik wilde perse trt. Achteraf denk ik was ik maar gewoon gaan werken aan mezelf icm natuurlijke supplementen of had ik een restart met hcg geprobeert. Het is hoe het is nu en ik heb het geaccepteerd.

Tostran werkt voor mij het beste al een tijdje. Sustanon, het prikken was het niet. Hcg ook niet. Andriol nooit geprobeert en ga ik ook niet doen. Nebido is misschien nog wel eens het proberen waard om van het smeren af te zijn maar ik vind het financieel minder aantrekkelijk voor hetzelfde resultaat.

Groet,
Mark
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat TRT veteranen er iets over kunnen zeggen.

De dagen na het zetten van Sustanon heb ik pijnlijke zwellingen waar ik heb geinjecteerd. Soort van PIP zeg maar.
Zet nu al bijna een jaar 2 of 3 keer pw op verschillende plekken en het kan varieren van licht pijnlijk tot behoorlijke opzwelling die een paar dagen aanhoud.
Mijn spier reageert gewoon heftig op inspuiting met sustanon. Best irritant met slapen als je een bult op je schouder hebt.

Gisteren 0.3 ml gezet, IM in schouder met insulinenaald, 24 uur later rare langwerpige zwelling, WTF

1619106244499.png



Kerels op het excelmale forum vermoeden dat het komt door de prop esters in Sustanon, anderen vermoeden dat dit komt door de arachide/pinda olie in sustanon.

Thing is, heb het voorgelegd aan mijn Andros arts, die het allemaal niet snapt en hij wil er in meegaan te wisselen naar bijv geimporteeerde test E uit Duitsland.
Behoorlijk wat administratief gedoe, stuk duurder, geen prop esters, maar nog wel obv pinda olie. Nog steeds 50% kans dat ik die zwellingen blijf houden natuurlijk.
Deze dus:
1619077032276.png

Alternatief is wellicht Androtardyl Test E te importeren uit Frankrijk obv sesam olie
1619106378509.png


Iemand die hier zijn licht op wil laten schijnen? skydirk Galen wellicht?
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb een vraag waarvan ik hoop dat TRT veteranen er iets over kunnen zeggen.

De dagen na het zetten van Sustanon heb ik pijnlijke zwellingen waar ik heb geinjecteerd. Soort van PIP zeg maar.
Zet nu al bijna een jaar 2 of 3 keer pw op verschillende plekken en het kan varieren van licht pijnlijk tot behoorlijke opzwelling die een paar dagen aanhoud.
Mijn spier reageert gewoon heftig op inspuiting met sustanon. Best irritant met slapen als je een bult op je schouder hebt.

Gisteren 0.3 ml gezet, IM in schouder met insulinenaald, 24 uur later rare langwerpige zwelling, WTF

Bekijk bijlage 525947


Kerels op het excelmale forum vermoeden dat het komt door de prop esters in Sustanon, anderen vermoeden dat dit komt door de arachide/pinda olie in sustanon.

Thing is, heb het voorgelegd aan mijn Andros arts, die het allemaal niet snapt en hij wil er in meegaan te wisselen naar bijv geimporteeerde test E uit Duitsland.
Behoorlijk wat administratief gedoe, stuk duurder, geen prop esters, maar nog wel obv pinda olie. Nog steeds 50% kans dat ik die zwellingen blijf houden natuurlijk.
Deze dus:
Bekijk bijlage 525910
Alternatief is wellicht Androtardyl Test E te importeren uit Frankrijk obv sesam olie
Bekijk bijlage 525948

Iemand die hier zijn licht op wil laten schijnen? skydirk Galen wellicht?
Is het gelukt met de Test E te importeren uit Duitsland. Ik heb ooit een Nl'er op Reddit gesproken en die ging er goed op. Heb helaas niet meer terug kunnen halen en hoe hij dit gedaan heeft
 
Is het gelukt met de Test E te importeren uit Duitsland. Ik heb ooit een Nl'er op Reddit gesproken en die ging er goed op. Heb helaas niet meer terug kunnen halen en hoe hij dit gedaan heeft

Apothekers in NL mogen dus niet zomaar iets importeren; wat een gedoe allemaal.
on topic: mijn apotheker heeft een aanvraag gedaan met de geschreven verklaring van mijn arts.
Dit kan tot drie maanden duren.

Keep you updated.
 
Apothekers in NL mogen dus niet zomaar iets importeren; wat een gedoe allemaal.
on topic: mijn apotheker heeft een aanvraag gedaan met de geschreven verklaring van mijn arts.
Dit kan tot drie maanden duren.

Keep you updated.
En hoe doe je nu op Sustanon? Stabiele waarden en wat zijn je waarden?
 
En hoe doe je nu op Sustanon? Stabiele waarden en wat zijn je waarden?
Ja dat gaat in principe prima.
Ik zet 125mg pw verspreid over twee slinpin injecties in delt of ventro glute.

Laagst gemeten dalwaarde is 17,5nmol, paar weken terug en dat lijkt me vrij goed. Ook voor BB doeleinden.
 
Ja dat gaat in principe prima.
Ik zet 125mg pw verspreid over twee slinpin injecties in delt of ventro glute.

Laagst gemeten dalwaarde is 17,5nmol, paar weken terug en dat lijkt me vrij goed. Ook voor BB doeleinden.
En hoe voel je je eronder? Voelt het alsof je T waardes in orde zijn? Geen klachten die horen bij lage T-spiegels? Hoe zijn je gains in the gym?
 
Voel me prima, stabiel. Geen USA toestanden van “herboren, feel like a 19yo bro”. Het heeft even geduurd (androgel, nebido (waardeloos) en nu dan Sustanon,

Dalwaarde bekend, vorig jaar twee dagen na injectie 24.9nmol. Ook prima lijkt me.
Klachten die ik had zijn gewoon weg. Gymlife is goed, voor bijna mid forties zelfs erg goed.
 
Laatst bewerkt:

Soortgelijke topics

Back
Naar boven