AndroidHealthClinic

Peiling Androgel switch naar Nebido naar Sustanon (1 bezoeker)

TRT for life: Nebido of Sustanon?

  • Nebido

    Stemmen: 14 45,2%
  • Sustanon

    Stemmen: 17 54,8%

  • Totaal stemmers
    31

Bezoekers in dit topic

Update

Ik schakel vanaf volgende week over naar Testosteron Depot - Rotexmedica 250mg/ml obv risinusolie.
Het lijkt erop dat Arachide/Pinda olie in Sustanon de boosdoener is bij mij en dus voor ziek harde zwellingen leidt.

Check dit dan, maandag gezet. WTF.

1636044300602.png



Mbv google vind ik dus niets maar totale held Vigorous Steve schrijft dit erover:

1636044592510.png


Dit was voor mij direct een `aha!` moment, waardoor het switchen naar een non-pinda olie voor de hand lag.
Tot zover deze update over het wel en wee mbt mijn TRT. :D
 
Laatst bewerkt:
Fijn voor je dat je antwoord op je probleem hebt gevonden.
Maar is dit wel verkrijgbaar in Nederland of anders op welke wijze importeer jij het goedje?
 
Fijn voor je dat je antwoord op je probleem hebt gevonden.
Maar is dit wel verkrijgbaar in Nederland of anders op welke wijze importeer jij het goedje?

Ja, ben er content mee. Die zwelling op mijn schouder zit er nu vijf dagen. Heb hetzelfde in andere spiergroepen; ik reageer gewoon niet goed op Sustanon.
Waarden en feel zijn prima, maar die zwellingen zijn een total fn dealbreaker.

Nee, Rotex Medica Test E is niet verkrijgbaar in Nederland.
Mijn apotheker moet het importeren uit Duitsland en heeft hiervoor een verklaring van de voorschrijvend arts nodig waarin staat dat Sustanon niet goed werkt voor mij.
Blijkbaar mogen apothekers niet zomaar medicijnen importeren ook al heeft men een recept van de voorschrijvend arts.

Ik verwacht volgende week over te kunnen stappen van Sustanon 250 naar Rotex Medica Test E 250. Ik zal jullie dan updaten en natuurlijk de subject line van deze thread maar weer eens aanpassen.
 
Ja, ben er content mee. Die zwelling op mijn schouder zit er nu vijf dagen. Heb hetzelfde in andere spiergroepen; ik reageer gewoon niet goed op Sustanon.
Waarden en feel zijn prima, maar die zwellingen zijn een total fn dealbreaker.

Nee, Rotex Medica Test E is niet verkrijgbaar in Nederland.
Mijn apotheker moet het importeren uit Duitsland en heeft hiervoor een verklaring van de voorschrijvend arts nodig waarin staat dat Sustanon niet goed werkt voor mij.
Blijkbaar mogen apothekers niet zomaar medicijnen importeren ook al heeft men een recept van de voorschrijvend arts.

Ik verwacht volgende week over te kunnen stappen van Sustanon 250 naar Rotex Medica Test E 250. Ik zal jullie dan updaten en natuurlijk de subject line van deze thread maar weer eens aanpassen.
Waarschijnlijk de prop ook die er in zit.
 
Voel me prima, stabiel. Geen USA toestanden van “herboren, feel like a 19yo bro”. Het heeft even geduurd (androgel, nebido (waardeloos) en nu dan Sustanon,

Dalwaarde bekend, vorig jaar twee dagen na injectie 24.9nmol. Ook prima lijkt me.
Klachten die ik had zijn gewoon weg. Gymlife is goed, voor bijna mid forties zelfs erg goed.
Volgens mij was sustanon toch het goedkoopste van alles toch? Ik zet mijn sustanon eod met t zelfde insuline spuit nog nooit ergens last van gehad
 
Volgens mij was sustanon toch het goedkoopste van alles toch? Ik zet mijn sustanon eod met t zelfde insuline spuit nog nooit ergens last van gehad

Ja, Sustanon was inderdaad het goedkoopst.

Omdat ik mijn Test E nog moet ophalen en ik wat laat was met zetten heb ik 0.9 ml Sustanon in mijn schouder gezet met als resultaat de sick harde zwelling uit mijn post hierboven.
1636044300602-png.540385

Na 3! weken zit er nog steeds een langwerpige zwelling, stuk kleiner maar met een sideraise zie en voel ik het duidelijk. Doet ook nog steeds een beetje pijn als ik erop druk.

Begin me lichtelijk zorgen te maken; is de Sustanon ingekapseld? Moet ik er naar laten kijken denken jullie?
 
Ik prik 4 tot 6 keer met een insuline spuit ik back load t altijd IM in het been roteer gewoon kun je op die site zien (als ik ment zet don doe ik t zelfde als trt test)
 
Ik prik 4 tot 6 keer met een insuline spuit ik back load t altijd IM in het been roteer gewoon kun je op die site zien (als ik ment zet don doe ik t zelfde als trt test)
Dus jij spuit EOD Sustanon in je been (quad). Een insulunespuit is toch veel te kort om IM in je been te spuiten. Tenminste dat denk ik bij mijzelf. Maar misschien dat jij wel heel schredded bent.
 
Dus jij spuit EOD Sustanon in je been (quad). Een insulunespuit is toch veel te kort om IM in je been te spuiten. Tenminste dat denk ik bij mijzelf. Maar misschien dat jij wel heel schredded bent.
Valt wel mee rond de 14% denk ik ben wel 97kg
20220218_125709.jpg
20220218_125652.jpg
 
Nou, is behoorlijk afgetraind als je het mij vraagt. Toevallig een foto hoe droog je Ventro glute staat?
 
Nou, is behoorlijk afgetraind als je het mij vraagt. Toevallig een foto hoe droog je Ventro glute staat?
Heb geen pics van m'n behaarde ass lol maar is ongeveer t zelfde als de rest doe alleen in de ventro als ik kuur denk aan bv 150mast e 150 test e 2x perweek dan komt er nog bv anavar preworkout bij 30mg
 
Al een de Test E, en hoe vaak prik je nu ?
 
Al een de Test E, en hoe vaak prik je nu ?
Ja inmiddels een flink aantal maanden verder met import test e. Geen zwellingen en rare reacties meer. Wel 12e per ampul eigen bijdrage ipv e3,40 voor sustanon. Maar dan heb ik wel een single ester en niet meer pindaolie als carrier. Ik zet 2x per 62,5mg.
 
Ja inmiddels een flink aantal maanden verder met import test e. Geen zwellingen en rare reacties meer. Wel 12e per ampul eigen bijdrage ipv e3,40 voor sustanon. Maar dan heb ik wel een single ester en niet meer pindaolie als carrier. Ik zet 2x per 62,5mg.
Snap sowieso het hele Sust en Nebido niet voor TRT in NL. jammer dat het zo duur is ja, je zou bijna een tripje plannen naar Griekenland. ;)
 
Wat is de carrier oil van je import test? E of cyp?
 
Oh castor olie dus? Volgens mij past dat in het rijtje van beste carrier oils naast grapeseed oil. Hoor er goede verhalen over in ieder geval. MCT, grapeseed, castor.
 
Oh castor olie dus? Volgens mij past dat in het rijtje van beste carrier oils naast grapeseed oil. Hoor er goede verhalen over in ieder geval. MCT, grapeseed, castor.
Ze noemen het niet voor niets wonderolie ;)
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven