AndroidHealthClinic

Androgel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oempf

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 okt 2007
Berichten
237
Waardering
6
Lengte
1m93
Massa
101kg
: Testosterongel 100mg/ml The decade of the gel part 2
Citaat:
Origineel gepost door Oempf
Ben zelf vandaag begonnen met Androgel (1xdaags 50ml).
Dit natuurlijk om mijn testosteron gehalte omhoog te krijgen,deze ligt op 13.
Volgens mijn huisarts is alles tussen de 11 en de 30 normaal,na aandringen van mijn kant ging hij overstag en schreef me een doosje voor 1 maand voor.
Mocht dit goed bevallen dan krijg ik een herhaal recept en anders gaan we verder kijken.
Het goedje dat ik smeer is natuurlijk erg "braaf"ivm datgene wat die andere mannen smeren,al was het alleen al de hoeveelheid.
Waar ik heen wil is het volgende,als er voldoende interesse is dan open ik een nieuw topic met de persoonlijke ervaringen van Androgel,anders laat ik het hierbij en kunnen we dit als nooit verzonden beschouwen.
hmmmm ik zou dat wel leuk vinden maar dan niet in de aas sectie maar bij TRT ;HRT want dat is wat jij gaat doen dus dat isse mijn verzoek aan jou dusse hier http://forum.dutchbodybuilding.com/f192/
__________________
 
leuk ff abo.
 
Succes Oempf...ben benieuwd. Heb je al nagedacht of en wanneer je je bloedwaardes laat checken?
 
Een paar maanden terug is er bloed geprikt waar oa naar test is gekeken.
Ik ben verders niet op de hoogte van alle waardes,mede omdat het voor mij allemaal abracadabra is.(daardoor heb ik ook niet de voledige uitslag opgevraagd)
Als sporter had ik voor mezelf al het vermoeden dat het aan de test kon liggen,alle signalen wezen dezelfde kant op.
Vaak en veel vermoeit,lager libido,weinig/geen vet verlies rond de middel en het uitblijven van serieuze progressie en steeds maar meer tijd voor herstel nodig hebben.
Om op je vraag terug te komen,...ja ik wil wel mijn bloed gaan laten testen op een x aantal punten,waaronder testosteron en cholesterol.
Om andere belangrijke punten te laten testen zal ik wat "studie"moeten verrichten,daar ik geen idee heb waar ik naar moet kijken.(mss.dat iemand me op weg kan helpen ?!?)
Ik denk er aan om eerst een maand of 2 te smeren en dan ter controle te laten prikken,er van uit gaande dat ik me er beter bij voel,...
 
Ja..dat is een goed idee.Ik hou zelf altijd de standaardwaarde aan, die van jou is nu dus 13 en moet zoals je huisarts al aangeeft tussen de 11 en 30 nmol/l liggen..Als je dus na 2maanden Androgel smeren op bv 22 nmol/l zit, heb je weer een testwaarde van een 20 jarige nozem...:D
 
Is het reeel om dat te verwachten van een product als androgel op een dosering van 50ml?
 
Is het reeel om dat te verwachten van een product als androgel op een dosering van 50ml?


Lijk mij zeker reeel...want daar is het produkt ook voor bedoeld..aanvullen zonder je eigen axis/produktie plat te leggen.
 
Jullie worden nog smeer experts!:D
 
Ik gaat morgen ochtend weer smeren,...tot zover bedankt en ik houd u op de hoogte van mijn bevindingen.
 
Ik heb ook androgel gebruikt ,zat op 17 ,volgens de arts normaal, maar ik had de zelfde klachten. heb toen voor 3 maanden gekregen. heb daarna geen bloed meer geprikt.maar merkte geen verschil in beleving en ben toen gestopt.
Een half jaar geleden op eigen initiatief weer begonnen en heb mn dosis verdubbeld,beter,maar onrustig over het geklooi
Ben nu bij een a.a arts geweest en ga weer beginnen ,maar nu begeleid bloed,urine,prostaat gaat regelmatig gecontroleerd worden.
 
Ik heb van de arts begrepen dat je zowiezo je eigen productie stil legt ,als je suppleert .
De dokter laat de gel maken "op maat" ,en hij houd hogere waardes aan dan de reguliere arts,
Ga binnen kort beginnen, maar zal dit topic in de gaten houden en reageren waar nodig.
Ik heb ook behoefte aan deze discussie .
 
Bedankt voor de input Ray,houd ons op de hoogte van je bevindingen.
Hoe vaak worden dan je waardes gecontroleerd?
 
Als sporter had ik voor mezelf al het vermoeden dat het aan de test kon liggen,alle signalen wezen dezelfde kant op.
Vaak en veel vermoeit, weinig/geen vet verlies rond de middel en het uitblijven van serieuze progressie en steeds maar meer tijd voor herstel nodig hebben.
Ik moet dus aan de test, nu weet ik het zeker! :mad:

Bedankt voor de tip! :thumb:

Ik ga dit even volgen, ben benieuwd. :cool:
 
skinnie ook test nodig....
even serieus, moet je ook nakuren hierbij?
 
skinnie ook test nodig....
even serieus, moet je ook nakuren hierbij?
Is een smeerseltje Skinnie.
Als je er te veel van hebt gesmeerd, moet je die dag wat meer coïtus hebben! :D

Ik zie niks meer van je in de serieuze topics..? :rolleyes:
 
ok, maar legt het je eigen testproduktie helemaal plat of gedeeltelijk.
als hij helemaal plat gaat lijkt het me dat je moet nakuren toch?
 
interessant, benieuwd naar je resultaten
maar je test waarde kan wel flink varieëren hè, dus de ene keer prik je 13 de andere keer 30, en weer een andere keer 20(dit zonder geklooi met supplementatie). Je zou eigenlijk een maandje elke dag moeten laten prikken en dan krijg je een reeel beeld, maar daar hebben niet veel doktoren zin in
 
Ik heb ook androgel gebruikt ,zat op 17 ,volgens de arts normaal, maar ik had de zelfde klachten. heb toen voor 3 maanden gekregen. heb daarna geen bloed meer geprikt.maar merkte geen verschil in beleving en ben toen gestopt.
Een half jaar geleden op eigen initiatief weer begonnen en heb mn dosis verdubbeld,beter,maar onrustig over het geklooi
Ben nu bij een a.a arts geweest en ga weer beginnen ,maar nu begeleid bloed,urine,prostaat gaat regelmatig gecontroleerd worden.

Jammer dat je je testwaardes niet heb laten checken toen..
 
Androgel legt je eigen testproduktie niet plat maar vult de waarde aan....Je legt je eigenproduktie pas plat bij een 35nmol/l...deze waarde zal je met een sachet gel niet halen...
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven