AndroidHealthClinic

Androgel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ok, maar legt het je eigen testproduktie helemaal plat of gedeeltelijk.
als hij helemaal plat gaat lijkt het me dat je moet nakuren toch?

Androgel legt je eigen testproduktie niet plat maar vult de waarde aan....Je legt je eigenproduktie pas plat bij een 35nmol/l...deze waarde zal je met een sachet gel niet halen...
Lijkt mij ook.
De mensen die test spuiten moeten eigenlijk ook pregnyl gebruiken dacht ik...
Al vergeten veel mensen dat! ;)

Ik heb er geen verstand van, maar hoor er wel eens wat over zeggen door "vrienden" :p
 
1x daags 50ml? Je bedoelt 50mg... of ;)
 
idd,erg scherp gezien.Het is natuurlijk 50mg ipv 50 ml.
Vandaag weer de dag begonnen met het smeren van de gel,tot op heden eigenlijk geen noemenswaardig verschil met normaal.
Of mss.iets minder vermoeit of is dit de wens van de gedachte,...
Zal later op de avond wel merken of het echt zo is of niet,krijg normaal gesproken wel een stevige dip na het avondmaal.
Vandaag is een rare dag geweest,niet wezen werken vandaag,ik was vrij.
Ik ben bij een fysiotherapeut geweest om mijn rug "los"te maken,dit is pijnlijke ervaring gebleken.
Natuurlijk mag ik volgende week weer terug komen,ik kan haast niet wachten,...
Al met al vraag ik mij af wanneer ik iets zou kunnen gaan merken van de gel.
Mss.is de dosering wel dusdanig laag dat het echt merken van verschil uitblijft,in dat geval zal ik de huisarts vragen om het dubbelle voor te schrijven.
For the time beeing heb ik geen duidelijke indicatie dat er iets echt is veranderd.
 
idd,erg scherp gezien.Het is natuurlijk 50mg ipv 50 ml.
Vandaag weer de dag begonnen met het smeren van de gel,tot op heden eigenlijk geen noemenswaardig verschil met normaal.
Of mss.iets minder vermoeit of is dit de wens van de gedachte,...
Zal later op de avond wel merken of het echt zo is of niet,krijg normaal gesproken wel een stevige dip na het avondmaal.
Vandaag is een rare dag geweest,niet wezen werken vandaag,ik was vrij.
Ik ben bij een fysiotherapeut geweest om mijn rug "los"te maken,dit is pijnlijke ervaring gebleken.
Natuurlijk mag ik volgende week weer terug komen,ik kan haast niet wachten,...
Al met al vraag ik mij af wanneer ik iets zou kunnen gaan merken van de gel.
Mss.is de dosering wel dusdanig laag dat het echt merken van verschil uitblijft,in dat geval zal ik de huisarts vragen om het dubbelle voor te schrijven.
For the time beeing heb ik geen duidelijke indicatie dat er iets echt is veranderd.
Ik zou gewoon meteen dubbel smeren en als het op is nieuwe halen en zeggen dat je niks merkt, hij zal zeggen is het nu al op? Dan zeg jij meteen sorry ik moet ook een brilletje maar die dosis die je voorschreef was dus toch te laag!
 
Ik zou gewoon meteen dubbel smeren en als het op is nieuwe halen en zeggen dat je niks merkt, hij zal zeggen is het nu al op? Dan zeg jij meteen sorry ik moet ook een brilletje maar die dosis die je voorschreef was dus toch te laag!

Hehehe...doortrapt sletje..:D
 
ja,lekker,...de boel in de zeik nemen.
Kom ik de volgende keer voor oogdruppels en krijg ik hoest siroop.
Zonder gekkigheid ik ben al blij dat ik hem zover heb dat hij de gel heeft voorgeschreven.
Ik kijk het nog ff aan.
 
Krijg nu op de derde dag toch wel steeds meer last van hoofdpijn.
Ook is de zaadproductie minder als normaal en het is dikker dan voorheen.
Gevoelsmatig is er qua libido niets veranderd,ook geeft de weegschaal geen verschil aan.
Ook voel ik me wat grieperig/lamlendig,ik weet niet of dit van de gel is ofdat het gewoon een sluimerend griepje is.
Van een verbeterde gemoedstoestand en een beter libido is nog niets te merken.
Eigenlijk weet ik niet wanneer ik dit zou mogen verwachten.
Al met al zijn de bijwerkingen er eerder als de positieve ervaring.
Ik gaat eerst iets innemen tegen die godvergeten koppijn.
 
pffff.. klotezooi, sterkte!
 
Oempf zei:
Krijg nu op de derde dag toch wel steeds meer last van hoofdpijn.
Ook is de zaadproductie minder als normaal en het is dikker dan voorheen.
Gevoelsmatig is er qua libido niets veranderd,ook geeft de weegschaal geen verschil aan.
Ook voel ik me wat grieperig/lamlendig,ik weet niet of dit van de gel is ofdat het gewoon een sluimerend griepje is.
Van een verbeterde gemoedstoestand en een beter libido is nog niets te merken.
Eigenlijk weet ik niet wanneer ik dit zou mogen verwachten.
Al met al zijn de bijwerkingen er eerder als de positieve ervaring.
Ik gaat eerst iets innemen tegen die godvergeten koppijn.
tuurlijk ben je na een paar dagen gel smeren geen gram bijgekomen. 50mg gel per dag smeren zal je testlevels doen stijgen maar niet in die mate dat je zwaarder gaat worden. je libido zal wel stijgen, je zal wat gemakkelijker trainen, concentratie en geheugen zal wat beter functionneren, maar dat is het dan. voor spiergroei moet je het niet doen. daar moet je al minstens 250mg test enanthaat per week voor spuiten. en dat is dan de minimumdosis. als je 7 dagen per week smeert, krijg je ongeveer 5mg testosteron per dag in je lichaam. is 35mg per week.
 
Dat ik bij deze dosering geen gewicht aankom dat snap ik.
Het is ook eerder de bedoeling wat gewicht(rond de middel) te lozen,dit zou met een steuntje in de rug van de gel weer wel mogelijk moeten zijn.
Wat je zelf al aangeeft zijn de te verwachten resultaten natuurlijk mild van aard en niet van het aas niveau.
 
Twee en een half uur geleden weer aan het smeren geweest,met een dubbel gevoel.
Enerzijds een beetje gereserveerd omdat ik na de hoofdpijn van gisteren vannacht ook erg slecht(lees weinig) heb geslapen.
Ik ben veel wakker geweest met een onaangenaam/drukkend gevoel op de prostaat,geen echte pijn maar meer een deftige irritatie.
Al voel ik me op het moment goed begint er toch wel enige twijfel in te sluipen.
Vraag me af wanneer ik een positief effect ga krijgen,...
Zal eens kijken wat de dag/nacht brengt vannacht,zo eerst trainen.
En dan eten,want ik sterf van de honger.
 
misschien een beetje hypochonder? van androgel heb je dat allemaal niet.
 
Voor als nog geen veranderingen in libido en training.
Hypochonder,....ik moest het ff opzoeken,maar ik denk het niet.
Het grieperige gevoel is wel weg,maar de hoofdpijn is weer terug.
Weer slecht geslapen maar dit maal zonder de prostaat klachten.
Ik ben weer reuze benieuwd wat de rest van de dag brengt,...we zien het wel.
 
Voor als nog geen veranderingen in libido en training.
Hypochonder,....ik moest het ff opzoeken,maar ik denk het niet.
Het grieperige gevoel is wel weg,maar de hoofdpijn is weer terug.
Weer slecht geslapen maar dit maal zonder de prostaat klachten.
Ik ben weer reuze benieuwd wat de rest van de dag brengt,...we zien het wel.

benieuwd wat voor klachten dat je krijgt?
ik volg vol interesse deze topic, maar ik vind dat er op zo'n korte termijn aardig wat side's komen en dan met zo'n lage dosering... sterkte!
 
Vind zelf ook dat ik erg veel last heb,mss dat het alleen in het begin is of mss ben ik allergisch/overgevoelig voor een van de bestand delen.
We zien wel wat de dag brengt bedoel ik niet negatief,begin alleen wel zo zachtjes aan ook te hopen op wat positieve reacties vanuit mijn lichaam.
Geloof me,dat gezeik met die hoofdpijn en dat slaap gebrek komen mijn humeur niet ten goede,...
Ik gaat gewoon mijn dag vervullen zoals ik dat normaal ook zou doen en dan ziet ik het wel,...thanks voor de interesse.
 
Vind zelf ook dat ik erg veel last heb,mss dat het alleen in het begin is of mss ben ik allergisch/overgevoelig voor een van de bestand delen.
We zien wel wat de dag brengt bedoel ik niet negatief,begin alleen wel zo zachtjes aan ook te hopen op wat positieve reacties vanuit mijn lichaam.
Geloof me,dat gezeik met die hoofdpijn en dat slaap gebrek komen mijn humeur niet ten goede,...
Ik gaat gewoon mijn dag vervullen zoals ik dat normaal ook zou doen en dan ziet ik het wel,...thanks voor de interesse.

bloeddruk? in ieder geval hoop ik ook voor je dat het nu wat positiefs gaat brengen.
 
Bloeddruk is gevoelsmatig niet overdreven veel hoger als normaal,mss iets,zal het wel nakijken.
Hoofdpijn is weer weg/onderdrukt door de ibuprofen,voel me gelijk weer een stuk beter,...
 
Na een nieuwe nacht van veel wakker zijn en mezelf gewoonweg niet lekker voelen,ben ik er klaar mee.
Voor mij is de lol er wel vanaf,geen enkele positieve uitwerking kunnen ontdekken.
Het zal wel aan mij liggen,....vele andere hebben er wel degelijk baat bij.
Mij rest niets anders dan opzoek te gaan naar andere alternatieven.
Bedankt voor het volgen van dit kleine drama,....
Wat mij betreft mag er een slot op.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven