MuscleMeat

Androgel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Na een nieuwe nacht van veel wakker zijn en mezelf gewoonweg niet lekker voelen,ben ik er klaar mee.
Voor mij is de lol er wel vanaf,geen enkele positieve uitwerking kunnen ontdekken.
Het zal wel aan mij liggen,....vele andere hebben er wel degelijk baat bij.
Mij rest niets anders dan opzoek te gaan naar andere alternatieven.
Bedankt voor het volgen van dit kleine drama,....
Wat mij betreft mag er een slot op.
Joh zet nog ff door , maar misschien moet je je aandacht gewoon verleggen.
Ik heb het idee dat je verwachting veel te hoog was .
Ik herken ook niets i n jou klachten,ik weet niet eens hoe pijn aan je prostaat voelt.
Is het niet zo dat een hormoon spiegel zich opbouwt?misschien weet jij dat ,dirk,het is toch hartstikke kort een weekje?
anders toch 2 zakjes smeren ,maak je gewoon het doosje op!
 
Na een nieuwe nacht van veel wakker zijn en mezelf gewoonweg niet lekker voelen,ben ik er klaar mee.
Voor mij is de lol er wel vanaf,geen enkele positieve uitwerking kunnen ontdekken.
Het zal wel aan mij liggen,....vele andere hebben er wel degelijk baat bij.
Mij rest niets anders dan opzoek te gaan naar andere alternatieven.
Bedankt voor het volgen van dit kleine drama,....
Wat mij betreft mag er een slot op.

groot gelijk! ik was ook gekapt.
 
neem het dan tenminste toch een maand. dan wist je tenminste of je het daaraan lag. volgens mij pieker jij zoveel en kan je daar niet van slapen. duurt toch twee weekjes voor je iets aan je libido en de positieve effecten gaat voelen.
 
Ik heb vanochtend ook weer gesmeerd , Ik had nog anderhalf doosje van laatst.
heb gelijk 2 zakjes gebruikt. Heb wel lekker getraind ,verder geen effect.ook niet geil of zo
.Dus als dirk gelijk heeft haal ik het net, met mn voorraadje .
vandaag ook nog de uitslagen van mn bloed gehad ,test zit op 11.4 .... en inderdaad de uroloog noemde dit normaal .
tel de dagen om met mn h.r.t. te beginnen.
a.a.arts had nog niet alle uitslagen binnen
 
Al enig verschil te melden Ray64 ?!?
 
toch wel ,misschien suggestie?
dag drie, gisteren getraind ging wel lekker .vandaag moest ik de hele dag werken ,irriteerde me aan alles en ben zelfs twee uur eerder naar huis gegaan . morgen moet ik ook werken , zondag weer naar de sportschool . we zien wel.ga gewoon door.
Ben vandaag door mn a.a. arts gebeld ,heb de 16e een afspraak en gaan we beginnen aan het echte werk ;)
 
Hou ons op de hoogte,...enne succes uiteraard.
 
Hey Oempf,

heb jij veel last van stress?

Ben momenteel ook bezig met HRT en het wil op het moment van spreken ook niet echt lukken, heb ook last van mijn prostaat, veel ups en downs, kortom voel me niet stabiel en verwijt dit aan stress.

Heb het al eens eerder opgestart en toen ik begon had ik helemaal geen last van stress en voelde na een week of 2 mezelf weer langzaam de oude worden, dus toen werkte het heel goed en nu ineens niet meer...

Voor dat ik toen begon slikte ik maca en adhs, zijn gewoon voedingsupplementen en zijn te bestellen op de site gezondheidaanhuis.nl, dit werkt allebei stressreducerend, misschien moet je dat eerst eens proberen voor een week of 2 en daarna je test weer opstarten...

Het is ook gewoon zo dat als je al wat beter in je vel zit dat het allemaal iets beter verloopt dan dat je behoorlijk gefrustreerd bent, en aan jou posts te lezen, ben je dat wel hè :)
 
Stress,....tja,ik denk wel stress te hebben.
Qua werk zekers,50 mensen die het bedrijf hebben moeten verlaten geeft veel extra werkdruk voor de achterblijvers natuurlijk.
Anderzijds is het prive niet erger als bij een ander denk ik.
Ben ook niet lekker/grieperig geweest ten tijde van de gel.
Achteraf vraag ik me af of het allemaal niet gewoon een slechte samenloop van omstandigheden is geweest,mss start ik wel opnieuw met de gel.
Als het eerder voor je werkte,...waarom ben je dan gestopt.
Gebruik(te) je gel of injects ?
Injecties zorgen denk ik eerder voor onstabiele spiegels,daar waar gel eerder het natuurlijke verloop volgt.(smorgens hoger-savonds lager).
 
Ik denk dat die stemmingwisselingen misschien toch te maken hebben met de test
Mijn gevoel schiet ook van boven naar beneden,maar in grote lijnen voel ik me heel goed.
trainen gaat super,ik neem naast de androgel ,voor het trainen altijd een capsule 17hd
en ben ook begonnen met creatine .

Ik vind het wel een gek*t die gel , ik smeer twee zakjes.
het is de bedoeling op je schouders, maar je kunt bekant je hele lijf er mee insmeren.
Dat ze het niet ik een hogere concentratie maken snap ik niet!
 
Was er mee gestopt omdat mijn borstklieren begonnen op te zwellen en ik nog niet gehoord had van Arimidex, mijn doctor was er ook niet happig op om toentertijd datgene voor te schrijven, dus nu 3 kwart jaar later ben ik weer overnieuw begonnen en moet zeggen dat het nu weer beter gaat... geen ups/downs, meer stabiel, libido, energie en kracht zijn aan het terugkeren.

Ben sinds een week gestopt met roken, waar ik veel stress van kreeg en dat werpt nu zijn vruchten af.. prostaatklachten zijn ook zo goed als weg...

Kortom, stress was hier wel degelijk de boosdoener om testo niet goed te laten werken..

En ray, ik weet niet ofdat je waardes echt te laag zijn maar anders moet je is overwegen om naar Hertoghe te gaan, ik krijg gel die overéén komt met 2 zakjes androgel en dat past op 1 vingertop, smeert iets makkelijker ;)

later
 
Ok vet beter , ik heb een afspraak de 16e ,bij mijn arts en hij heeft gezegd dat hij de gel laat maken of zo ,hij noemde het met 10% test .geen idee hoeveel mg hij daarmee bedoeld
maar ik zie wel ,zal in ieder geval jou info meenemen thanks

in inderdaad bij stress komt het hormoon cortison vrij en dat is de killer voor test.
Mij test waarde was bij de laatste meting 11.5
 
Ben bijna door mn voorraadje heen,ik heb de laatste dagen maar 1 zakje gesmeerd ,
dit merk je meteen .libido gelijk weer 0. ook kracht minder . tel de dagen , donderdag is het zover ik hoop dat de apotheek de spullen snel heeft zal je zien dat ze alle s nog moeten bestellen pff.
word vervolgt
 
ray, stuur mij ff je mail adres met PM.. weet misschien een betere manier voor je..

ciao
 
nou ik ben geweest hoor , bij de anti-aging arts.
de andro gel is op .
Ik heb nu een heel anti -aging plan .4 a4tjes vol met bloed en urine uitslagen .
ik zal ff op het hrt topic wat meer info zetten !
 
nou ik ben geweest hoor , bij de anti-aging arts.
de andro gel is op .
Ik heb nu een heel anti -aging plan .4 a4tjes vol met bloed en urine uitslagen .
ik zal ff op het hrt topic wat meer info zetten !

Interesting!...ben benieuwd..
 
Zeker interessant!
 
Hallo,

Ben zelf ook een gebruiker van androgel, alleen heet de tubes die ik gebruik testim, denk dat het niet veel uitmaakt. Ik zocht op google naar mensen die ook dit spul gebruiken, en kwam hier terecht, wel grappig dat mensen met een wat laag niveau het ook bij fitness gebruiken, zal zeker helpen.

Mijn tes level lag best laag, laatste meeting was 5. Ben nu 22 jaar en heb door een hypofyse aandoening dus te weinig van dit spul in mijn bloed, al vrij lang, dus wist niet wat ik meemaakte toen ik deze tubes mocht gaan smeren. Ik gebruik het nu 3 weken, en als ik de balans mag opmaken mag ik niet klagen. Vooral bij krachttraining merk ik nu opeens een grote vooruitgang, sporten is nu opeens veel betere te doen. De topic starter noemde een aantal klachten bij de eerste paar dagen, die had ik ook, duurde zelfs een week voordat dit stroperige spul een beetje op gang komt, maar als het werkt is het ook een wondermiddel. Ik merk een soort van hyperactivitijt. bij krachttrening merk ik dat mijn spieren veel korter nodig hebebn om te herstellen. Ik had bijvoorbeeld nooit last van verzuring, bij bankdrukken kwam er dan een gevoel dat ik die stang niet meer omhoog kreeg, maar die verzuring was echt minimaal. Nu is dat compleet anders, als ik gewichten hef, merk ik veel meer kracht, maar nu is er ook verzuring, het is geen prettig gevoel, maar in een paar weken ben ik qua gewichten verdubbeld. ( en ik fitness nu al 4 jaar) het was een enorme boost die ik merkte. ook qua conditie, als ik een kilometer ging hardlopen, dan was ik bekaf en kon ik niet meer. nu merk ik dat het veel beter gaat, heb nu wel steken in mijn mild, maar er zit progressie in. als ik dan even 2 minuten een lager tempo loop, dan hersteld mijn lichaam zich snel en kan ik weer een nieuwe boost geven, dit was ondenkbaar voor een maand geleden.

Ik smeer nu 1 tube per dag, maar als ik lees dat sommige 2 tubes smeren, denk ik ook maar eens een bril te gaan dragen:D, zonder grappen, als je testosteron niveau laag is, dan is het een must om die omhoog te halen. je voelt je gewoon beter ( was echt een vervelend persoon), wel wat meer stress en opvliegerigheid , maar dat weegt niet af bij de voordelen. conclusie, een man heeft dit spul gewoon nodig, anders functioneerd deze slecht.

Momenteel is de waarde naar mijn idee nog niet stabiel, ik heb dagen dat ik teveel energie heb, maar soms is het ook een stuk minder. Iemand trouwens een idee of het een probleem is als je de dosering omhoog brengt?
 
Hallo,

Ben zelf ook een gebruiker van androgel, alleen heet de tubes die ik gebruik testim, denk dat het niet veel uitmaakt. Ik zocht op google naar mensen die ook dit spul gebruiken, en kwam hier terecht, wel grappig dat mensen met een wat laag niveau het ook bij fitness gebruiken, zal zeker helpen.

Mijn tes level lag best laag, laatste meeting was 5. Ben nu 22 jaar en heb door een hypofyse aandoening dus te weinig van dit spul in mijn bloed, al vrij lang, dus wist niet wat ik meemaakte toen ik deze tubes mocht gaan smeren. Ik gebruik het nu 3 weken, en als ik de balans mag opmaken mag ik niet klagen. Vooral bij krachttraining merk ik nu opeens een grote vooruitgang, sporten is nu opeens veel betere te doen. De topic starter noemde een aantal klachten bij de eerste paar dagen, die had ik ook, duurde zelfs een week voordat dit stroperige spul een beetje op gang komt, maar als het werkt is het ook een wondermiddel. Ik merk een soort van hyperactivitijt. bij krachttrening merk ik dat mijn spieren veel korter nodig hebebn om te herstellen. Ik had bijvoorbeeld nooit last van verzuring, bij bankdrukken kwam er dan een gevoel dat ik die stang niet meer omhoog kreeg, maar die verzuring was echt minimaal. Nu is dat compleet anders, als ik gewichten hef, merk ik veel meer kracht, maar nu is er ook verzuring, het is geen prettig gevoel, maar in een paar weken ben ik qua gewichten verdubbeld. ( en ik fitness nu al 4 jaar) het was een enorme boost die ik merkte. ook qua conditie, als ik een kilometer ging hardlopen, dan was ik bekaf en kon ik niet meer. nu merk ik dat het veel beter gaat, heb nu wel steken in mijn mild, maar er zit progressie in. als ik dan even 2 minuten een lager tempo loop, dan hersteld mijn lichaam zich snel en kan ik weer een nieuwe boost geven, dit was ondenkbaar voor een maand geleden.

Ik smeer nu 1 tube per dag, maar als ik lees dat sommige 2 tubes smeren, denk ik ook maar eens een bril te gaan dragen:D, zonder grappen, als je testosteron niveau laag is, dan is het een must om die omhoog te halen. je voelt je gewoon beter ( was echt een vervelend persoon), wel wat meer stress en opvliegerigheid , maar dat weegt niet af bij de voordelen. conclusie, een man heeft dit spul gewoon nodig, anders functioneerd deze slecht.

Momenteel is de waarde naar mijn idee nog niet stabiel, ik heb dagen dat ik teveel energie heb, maar soms is het ook een stuk minder. Iemand trouwens een idee of het een probleem is als je de dosering omhoog brengt?

Top dat je je goed voelt! ik hoop hetzelfde mee te maken!!!!
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven