MuscleMeat

Sticky Androgene Anabole Steroiden (AAS) voor beginners in een notendop. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oke ik ga usen
 
Ik ga ook maar is wat probere in 2015..... train nu 12 jaar wordt wel een keer tijd dan
 
goed stukje voor ons beginners
 
Thx ga gelijk nooit meer off!
 
Hoi GALEN, ik zou graag ook een artikel zien waarin de termen natty, all true natty en dergelijke wetenschappelijk benaderd worden. Hier is vast interesse voor



nice artikel bro
 
Week 1-10 : 500 mg Test enanthate /EW (elke week)
Week 1-3 : 80 mg Test Proprionate /ED (elke dag)

Nakuur:
Week 13-15: Nolvadex wk 13: 40 mg ED, wk 14&15 20 mg ED.

Is dit een goede kuur om mee te beginnen?
 
Week 1-10 : 500 mg Test enanthate /EW (elke week) Week 1-3 : 80 mg Test Proprionate /ED (elke dag) Nakuur: Week 13-15: Nolvadex wk 13: 40 mg ED, wk 14&15 20 mg ED. Is dit een goede kuur om mee te beginnen?
Open even een nieuw topic. Afgezien daarvan is het wel prima, nolva gewoon op 20mg. Test prop komt je niet vaak tegen bij beginners ivm vaker prikken, maar kan wel.
 
Super #Galen...Hier heb ik wat aan !
 
is kuur van half jaar zwaar met blast cruis blast

wat word er onder zwaar verstand
 
Vraagje bro's

Hoop dit keer een antwoord te krijgen waar de meningen niet over zijn verdeeld.

Ben bezig met mijn 3e kuur. Heb nu voor het eerst oa Winny in me kuur zitten..

Vraag is: Moet ik de winny verspreid over de dag nemen of gewoon alle 5 tabs (50mg) in de ochtend?



:)
 
Vraagje bro's

Hoop dit keer een antwoord te krijgen waar de meningen niet over zijn verdeeld.

Ben bezig met mijn 3e kuur. Heb nu voor het eerst oa Winny in me kuur zitten..

Vraag is: Moet ik de winny verspreid over de dag nemen of gewoon alle 5 tabs (50mg) in de ochtend?



:)

Open zelf even een topic.

maakt niet echt uit volgens me aangezien ze een half waarde tijd hebben van ongeveer 24uur.
gewoon dagelijks dus.
 
Winny heeft een halfwaardetijd van 4 uur als ik me niet vergis
 
Leuk stukje! Ik heb alleen nu nog meer vragen als dat ik al had. :P
 
Eey, ik weet dat je het al ergens had gepost, maar wanneer komt je boek ongeveer uit ? Handig om te weten IVM verjaardag enzo.
 
Eey, ik weet dat je het al ergens had gepost, maar wanneer komt je boek ongeveer uit ? Handig om te weten IVM verjaardag enzo.

Bedoeling was deze week, maar ik druk deze week slechts een hele kleine oplage gezien ik begin augustus op vakantie ga. Omdat ik zelf de distributie doe komt dat wat moeilijk uit ook.
 
Bedoeling was deze week, maar ik druk deze week slechts een hele kleine oplage gezien ik begin augustus op vakantie ga. Omdat ik zelf de distributie doe komt dat wat moeilijk uit ook.
Ondertussen al een update of heb ik dat gemist?
 
Back
Naar boven