XXL Nutrition

Sticky Androgene anabole steroïden (AAS) voor vrouwen: een praktische gids

  • Topic starter Galen
  • Startdatum
  • Reacties 24
  • Weergaven 19K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

Als een vrouw tamoxifen neemt, worden haar tieten dan kleiner?
De meeste vrouwen die aan ''bb'' doen hebben geen tieten. Wat je niet hebt kun je ook niet missen. En die neppe shemale tieten tellen niet mee.
 
De meeste vrouwen die aan ''bb'' doen hebben geen tieten. Wat je niet hebt kun je ook niet missen. En die neppe shemale tieten tellen niet mee.

Nou nou... ik heb liever neppe tieten dan helemaal geen.

Maar het was meer een puur theoretische vraag... als bijvoorbeeld een pubermeisje tamoxifen zou nemen, zouden haar tieten dus niet meer groeien of zelfs krimpen?
 
Nou nou... ik heb liever neppe tieten dan helemaal geen.

Maar het was meer een puur theoretische vraag... als bijvoorbeeld een pubermeisje tamoxifen zou nemen, zouden haar tieten dus niet meer groeien of zelfs krimpen?
Ligt eraan hoe ze eruit zien en waar ze gevuld mee zijn. De meesten die ik heb gezien zien eruit als shemale tieten. Gelukkig zijn er genoeg die compenseren met een goede ass, dus voor mij maakt het sowieso niet uit. Ik ben toch een ass man.

Tamoxifen zou ik niet weten. Dat werkt wel zo met test etc volgens mij. Ik kende een meisje die op vroegere leeftijd die shit gebruikte en daardoor was het allemaal niet volgroeid.
 
Ligt eraan hoe ze eruit zien en waar ze gevuld mee zijn. De meesten die ik heb gezien zien eruit als shemale tieten. Gelukkig zijn er genoeg die compenseren met een goede ass, dus voor mij maakt het sowieso niet uit. Ik ben toch een ass man.

Tamoxifen zou ik niet weten. Dat werkt wel zo met test etc volgens mij. Ik kende een meisje die op vroegere leeftijd die shit gebruikte en daardoor was het allemaal niet volgroeid.

Het probleem bij veel fitness en bodybuilding chicks is dat ze een erg laag vetpercentage hebben, daardoor zien die implants er vaak zo raar en misvormd uit. Neppe tieten komen beter tot hun recht en zien er vaak “echter” uit als er een vetlaagje overheen zit.

Daarnaast is het natuurlijk ook een kwestie van het kiezen van de juiste maat die past bij jouw lichaam. Onze eigen Hillr is een voorbeeld van een ongelukkige keuze wat dat betreft.
 
Neppe tieten komen beter tot hun recht en zien er vaak “echter” uit als er een vetlaagje overheen zit.
Dat klopt inderdaad. Maar dan vind ik het alsnog vaak niet goed eruit zien. Heeft ook vaak met de vorm/kwaliteit etc te maken. Bij de meesten lijkt het alsof er ze zo'n hard rond broodje eronder hebben geperst. Persoonlijk vind ik het alleen goed eruit zien als het met vet is gedaan. Maargoed, iedereen zijn ding natuurlijk. Zolang je er zelf maar gelukkig mee bent. Mijn ding is het niet.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven